.
ولی من نه درونگرام نه برونگرام ... من سنجشگرام ، یعنی میسنجم با کسی درونگرا باشم با کی برونگرا 🦦
.
💕 :『 @bok_mark 』
『🪽ملیکـــہ 』
من به وقتش میکاپ آرتیست و شینیون کار هم هستم 😂
نتیجش هم اینه ها 🥺💕
البته الان دیگه کامل بهمشون ریخته 😂
هدایت شده از 『🪽ملیکـــہ 』
امشب یه جور عجیبی قشنگه ... کم پیش میاد شهر ما اینجوری بارون بباره 🥺🌧