ملجأ
داشتم ناهارم میخوردم که پست زنگ زد و..
جیجیجینگ😁
(البته یکیش مال منه اون یکی واسه ملکه خانومه)
ملجأ
جیغغغغغ البته که مال من نیست ولی فعلا که دست منه😁
تعداد صفحاتش یه خورده کمتر از چیزیه که دیده بودم
ولی چون نشر باژه میتونم امیدوار باشم که سانسور شده نیست(تو رو خدا نباش)
https://eitaa.com/maljja/3442
هومم
آره میدونم ولی میگن سانسور نشر باژ از همه کمتره
قبل از اینکه بخریم نشریه ها رو زیر و رو کردم امیدوارم نا امید نشم
https://eitaa.com/maljja/3443
باورت میشه هنوز بارکد هم نخورده؟🤡
احتمالا توی تیر میرسه دستم
ملجأ
جدا کاش سین چنل رمانم درست نمیشد
از اونجایی که ویو درست شده همه تب ویویی میرن و من میتونم
راستش توی تمام این هفت سال هرکاری کردم چنل رمانم درست نشد
هیچوقت ویو خوب نبود
و واسه همینه ازش نا امید شدم