https://eitaa.com/Tianaaaa/10106
من خودم درمورد روزمره ام صحبت نمیکنم ترجیح میدم بقیه درمورد روزشون بگن
ولی من وقتی تعداد وویس ها خیلی زیاده خسته میشم😂
هدایت شده از The S&G
"𝖨𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗈𝖿 𝖵𝖺𝗅𝖺𝗋"
این پیام رو فوروارد کنید و اینجا جوین باشید تا بنده بر اساس وایب چنلتون بگم اگر در توکیو ریونجرز(Tokyo Revengers) بودید ، عضو کدوم گنگ میشدید، جایگاه و ردهتون چی بود ، مورد توجه کدوم کرکتر قرار گرفته(و به چه علتی)، یک کاراکتر بهتون تقدیم کرده و بگم رابطتتون باهاش چیه و در آخر هم به یک موجود فانتزی تشبیهتون کرده و یک یار(انتخابش با خودمه) بهتون بدم.
𝗟𝗜𝗠𝗜𝗧 | 𝗧𝗔𝗚