هدایت شده از The S&G
USER: https://eitaa.com/maljja
________________________
-کاپیتان دسته هفتم گنگ تومان، تحت نظارت موچو چرا که در نظرش شک برانگیز هستید
-با تاکهمیچی همکار هستید
-آدم رو یاد روباه نه دم میندازی
-مطمئنا در جهانی دیگر که قوانینش حول جادو میچرخند، یار و همدمی عزیز و وفادار خواهی داشت، و یار تو یک اهریمن خواهد بود
ملجأ
USER: https://eitaa.com/maljja ________________________ -کاپیتان دسته هفتم گنگ تومان، تحت نظارت موچو
آخ جون تومان
از موچو خوشم نمیاد ولی خب...
جیغغغغ روباه نه دممممممم
ای جان یار اهریمن😔
دوستش داشتم
https://eitaa.com/maljja/3913
توی گرما که من فقط میخوام با هرچیزی که سریعتره برسم خونه
هدایت شده از تࢪخـــــوݩ
به هارتو پورتام نگاه نکنید من یه دل نازک لوس بوس بوسیم که اشکش دم مشکشه.
@tarrkhoon; ִֶָ
هدایت شده از تࢪخـــــوݩ
آدم نهایتا یک بار میتونه کسی رو که اذیتش کرده از ته دل ببخشه ، از اون به بعد به تعداد دفعاتی که مجبور باشه ببخشتش همونقدر محبتش به اون آدم کم میشه چون بخشیدن به معنی فراموش کردن نیست .
@tarrkhoon; ִֶָ
ملجأ
آدم نهایتا یک بار میتونه کسی رو که اذیتش کرده از ته دل ببخشه ، از اون به بعد به تعداد دفعاتی که مجبو
اذیت کردن به کنار
من به اندازه ی تعداد دفعاتی که باعث میشن ترس از دست دادنشون بیوفته به جونم محبتم بهشون کمتر میشه