https://eitaa.com/piyanistoqaanos/3828
من واقعا در این زمینه یک بیشفعال بیشعورم😅
یهو محو میشم
گوست
https://eitaa.com/piyanistoqaanos/3831
وای نازی
من خیلی سعی میکنم اینطوری نباشم ولی به قول هادس پیام میدم گوشی رو میکوبم توی دیوار😂😂😂
ملجأ
https://eitaa.com/the_yellow_moon/5084 این دیگه واقعا مدال داره😂
منم با افراد خاصی همینم
مثلاً رفیق داشتم زنگ میزد یک ساعت از اتفاقی که افتاده تعریف کنه گوشیو میزاشتم میخوابیدم 😂