ولی روضه امام حسین رفتن به کنار، اینکه وقتی از همه چیز خسته شدی بشینی گوشه و اتاقت و خلوت کنی با یه گوشی و هندزفری و تو خلوت خودت روضه پخش کنی، گریه کنی، سینه بزنی یکی از بهترین حسای دنیاست :))
ادم سبک میشه
چیزی که شاید تو روضه هایی که برگزار میشه هم اکثرا بخاطر سر و صدا نصیب ادم نشه
ملجأ
ولی روضه امام حسین رفتن به کنار، اینکه وقتی از همه چیز خسته شدی بشینی گوشه و اتاقت و خلوت کنی با یه
قبلش خیلی ناراحت و اذیت بودم واقعا دلم شکسته بود
الان احساس رهایی و حال خوب میکنم
قشنگ جوابه :))))
ملجأ
در واقع واقعا تو روضه های زنانه انقد نمیتونی خلوت کنی
چند وقت پیش مثلا یه روضه رفته بودم
خیلی دلم گرفته بود اسم کربلا میومد بغض میکردم میرفتم تو حال گریه
ولی خب همه داشتن حرف میزدن و کسی گریه نمیکرد منم روم نبود گریه کنم
و انقد همش همینطوری بود اخرش رو به دوستم اینطوری بودم که اصلا به من چه بقیه گریه نمیکنن من میخوام گریه کنم سرمو بردم زیر چادرم بی توجه به بقیه گریه کردم
تازه یکی از بچه ها اینجور بود که عه وا چش شد یهو؟؟؟
ملجأ
چند وقت پیش مثلا یه روضه رفته بودم خیلی دلم گرفته بود اسم کربلا میومد بغض میکردم میرفتم تو حال گریه
واسه همین از روضه زنونه بدم میاد
رفتن عزاداری کنن یا حرف بزنن