ملجأ
دقیقاااا
فقط مشکلش این بود که تا ۴ صبح گریه کردم بعد الان رفتم روضه اشکام تموم شده بود🤣
ملجأ
ما که ندیدیم
من اینی که الان بودم جز استثناهاست(هر سال روز تاسوعا عاشورا میریم اینجا اکثرا عاشورا)
ملجأ
من اینی که الان بودم جز استثناهاست(هر سال روز تاسوعا عاشورا میریم اینجا اکثرا عاشورا)
ما هم تاسوعا و عاشورا میریم