ملجأ
من اینی که الان بودم جز استثناهاست(هر سال روز تاسوعا عاشورا میریم اینجا اکثرا عاشورا)
ما هم تاسوعا و عاشورا میریم
یا شام نمیخورم
یا اگه یه ظرف غذا برام میزارن که حتی از سهم داداشم که ازم کوچیکتره هم کمتره نصفشو میخورم🤣
ملجأ
وای میفهمم😂😂
خیای حس بدی بود من گفتم این روضش سوز داره این مداحو خیلی دوست دارم
بعد قشنگ همه داشتن ضجه میزدن من با این پدیده نمیتوانم گریه کنم مواجه شدم🥺😂