و از دیروز ساعت ۱۲ ظهر هنوز خواب درستی نرفتم دیشب سر جمع شاید یه ساعت و نیم اینا خوابیده باشم
و نمیفهمم این همه انرژی از کجا میاد✨✨✨
ملجأ
من وقتی خیلی خوشحال یا خیلی ناراحتم: بریم برا نیلان ویس بدیم😁
من وقتی میبینم کلی وویس دادی:😁😁✨✨