ملجأ
منم قبلا با مامانم میرفتم اینستا هنوزم یه وقتایی پیش میاد وقتی گوشیم شارژ نداره😂
خیلی حال میدهههه
منم وقتی شارژ ندارم میچسبم به مامانم🤣
ملجأ
میشود بپرسم چرا؟
بخاطر سن به نظرم
آدم ها کم کم میلشون به ارتباط گرفتن با همه و برونگرایی کمتر میشه