هدایت شده از ••| استوࢪے طوࢪے |••
بچهها کسی چیزی به خورشید گفته؟
خیلی ازمون ناراحت به نظر میرسه
ملجأ
بچهها کسی چیزی به خورشید گفته؟ خیلی ازمون ناراحت به نظر میرسه
این که من میبینم ارث باباش رو خوردیم😂