ملجأ
وقتی با نا امیدی ویش میزنم و این تصویر میاد: من درحال جیغ کشیدن از خوشحالی
این عکس واسه وقتیه که مموری پنج ستاره ی سایلس رو گرفتی
ملجأ
نمیدونم یه متن ضد افسردگی بنویسم یا نه چون خیلی جدیه قراره اعصاب همه رو خراب کنه ولی یکم دیگه اطرا
جدا از این دلم میخواد به اطرافیانم بگم به خدا روی پیشونی من ننوشته روانشناس
دست از سر من بردارید😂
ملجأ
جدا از این دلم میخواد به اطرافیانم بگم به خدا روی پیشونی من ننوشته روانشناس دست از سر من بردارید😂
احیانا من نیستم اون اطرافیان 😂😂