1001fazilat.pdf
7.97M
۱۰۰۱ نکته از فضایل امیرالمومنین علیه السلام در منابع اهل سنت
🔴 #اطلاعیه_فوری
✅ دفترچه راهنمای نهمین آزمون استخدامی #آموزشوپرورش و دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ به صورت غیر رسمی منتشر شد
🕗 ثبت نام: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
🔻برگزاری آزمون: ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱
↙️ جهت دریافت #فایل pdf #دفترچه آزمون استخدامی به لینک زیر مراجعه فرماييد:
👇
🌐 https://eitaa.com/joinchat/2128543902C7fbe467b80
🔴🔴 اطلاع رسانی به طلاب و مبلغان 🔴🔴
🔴نقش پدرها در شخصیت فرزند!
🍃آیت الله حائری شیرازی:
🔸حوصلۀ پدر، بچه را با شخصیت می کند
☘پدر وقتی خوشاخلاق و با تحمل و باحوصله باشد، بچه باشخصیت میشود.
💥حوصلۀ پدر، حوضی است که بچه در آن رشد میکند.
🌾 بچه، مثل «ماهی» است و «حوصلۀ پدر» مثل حوض. آن پدری که حوصلهاش زیاد است، مثل #دریاچه است و بچه تا حدّ ماهیهای دریاچه رشد میکند و بزرگ میشود.
💠 پدری که از این هم باحوصلهتر است، مثل یک دریاست، بچه مثل ماهی در #دریا، به اندازۀ #نهنگ قدرت و جرأت پیدا میکند.
🔵شما ببینید حسین بن علی (علیهالسلام) فرزند دریاست، در دریای حوصله پدرش و جدّش رشد کرده است، از این جهت است که یک شخصیت زنده و بزرگ است...
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔊 کسانی که داعیه ولایتمداری در آخرالزمان دارند ببینند ...
جانم به این سید حسن...
چه تاکید قشنگی روی کلمه احتمال میکنه🌺
بله
هرکس حرفهای رهبری را گوش ندهد و بگوید خودم متخصصم یا از متخصصین دیگر تبعیت میکنم، ضد ولایت فقیه نیست، اما...
اما قطعا پای ولایتمداری اش لنگ می زند
👈 ولایمتدار واقعی پا روی نفسش می گذارد و در مسائل اجتماعی ، نظر ولی را به نظر خودش ترجیح می دهد، نه اینکه علیه حرف ولی موضع علنی بگیرد و رهبری را بی اطلاع معرفی کند
برای انسان ولایتمدار ، نه اشاره ، حتی احتمال نظر رهبرش تمام کننده است، و دیگر منتظر امر و دستور صریح نیست
سرّ اشتهار حضرت زینب(س) به عقیله بنیهاشم این است که برخیها عاقل نیستند و به دنبال تحصیل عقلند، برخیها عاقلند و عقل برای آنها به صورت حال است یعنی وصفِ دیرپا نیست [بلکه] گاهی هست و گاهی نیست، برخیها عاقلند و عقل برای آنها به منزله یک وصف مَلکه است، برخیها عاقلند که عقل برای آنها به منزله فصل مقوّم است؛ آنها که عقل برای آنها به منزله فصل مقوّم بود، به تمام معنی عقیلهاند. حسینبنعلی(ع) عقیله بنیهاشم است و زینب کبری(س) عقیله بنیهاشم.
این «تاء»،«تاء» مبالغه است نه «تاء» تأنیث. وقتی میگویند انسان خلیفهًْلله است نه خلیف الله، برای این است که این «تاء»، «تاء» مبالغه است همان طوری که میگوئیم فلان شخص علامه است، بنابراین، هم وجود مبارک حسینبنعلی(ع) عقیله بنیهاشم است هم وجود مبارک زینب کبری؛ عقل برای اینها به منزله فصل مقوّم بود. اگر کسی عقل برای او فصل مقوّم بود، کمالات از او نشأت میگیرد، مقهور اوست نه مسلّط بر او.
آیت الله جوادی آملی
مدیریت مدارس امین