سلام و عرضادب.
خط کشِ شما،
قرآن و سنت هست یا اشخاص؟
شکی در عظمت علمی هر دو استاد عزیز نیست و بنده هم اطلاع ندارم مشخصا از کدوم سخنرانی اساتید صحبت میکنید تا بتونم نظر مطابق با دین رو عرض کنم خدمتتون،
اما همین رو داشته باشید از امیرالمؤمنین که وقتی فردی اومد خدمتشون و گفت دو طرف جنگ از بزرگان صحابه پیامبر هستند ، از کجا بفهمم کدوم طرف حقه ،
آقافرمودن مشکل تو و اینه که میخوای حق رو با اشخاص بسنجی، باید ابتدا حق رو بشناسی و بدونی کدوم طرف طرفدار حق هست.
تا اونجایی که بنده اطلاع دارم و تمام دوره های استاد تقوی رو شرکت کردم ، برای جمله جمله صحبت هاشون سند میدن،
شاید دوره عمومی عام پسند باشه و خیلی روی سند بحث نشه ، اما دوره تخصصی و تربیت مربی و.... کاملا تمام منابع رو به قدری معرفی میکنن که خسته میشید
چرا کهنه، حتما
درخدمتم
@Momtahane110
فقط اینکه پیام دادید
ان شاءالله فردا ظهر جواب میدم🙏🏻
نظرتون چیه بخوابیم نمازصبحمون قضا نشه؟
زشته برای مومن
بله!
بریم دعای پایانی
خدایا ببخش ما رو برای همهی قلبهایی که به خودمون وابسته کردیم... قلب جای خودته فقط
#من_منتظرم!
نظرتون چیه بخوابیم نمازصبحمون قضا نشه؟ زشته برای مومن بله! بریم دعای پایانی خدایا ببخش ما رو برای
خدایا درسته که «زمین با همهی پهناوریاش بر ما تنگ شده و دلهایمان هم در تنگی و مضیقه قرار گرفته» اما میدونیم که « لَا مَلْجَأَ مِنَ اللَّهِ إِلَّا إِلَيْهِ»..واقفیم که هیچ پناه و ملجا جز تو نیست....
خودت دستمونو بگیر
یاعلی
°🦋
•
.
↺متن دعای عهد↯❦.•
.
«بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم»
.
°↵❀اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ، وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ، وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ، وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ، وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ الْعَظیمِ، وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ، وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ، وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ، وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ، یا حَىُّ یا قَیُّومُ، أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذى أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ، وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ، یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ، وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ، یا مُحْیِىَ الْمَوْتى، وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ، یا حَىُّ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ.
.
°↵❀اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ الْقائِمَ بِأَمْرِکَ، صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ، عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها، سَهْلِها وَ جَبَلِها، وَ بَرِّها وَ بَحْرِها، وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ، وَ مِدادَ کَلِماتِهِ، وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ، وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ. أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ فى صَبیحَةِ یَوْمى هذا، وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى، لا أَحُولُ عَنْها، وَ لا أَزُولُ أَبَداً. اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِهِ، وَالذّابّینَ عَنْهُ، وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِهِ، وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ، وَالْمُحامینَ عَنْهُ، وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ، وَالْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ.
.
°↵❀اَللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً، فَأَخْرِجْنى مِنْ قَبْرى مُؤْتَزِراً کَفَنى، شاهِراً سَیْفى، مُجَرِّداً قَناتى، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى فِى الْحاضِرِ وَالْبادى. اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ وَالْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ، وَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ، وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ، وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ، وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ، وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ، وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ، وَاشْدُدْ أَزْرَهُ، وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ ، وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ، فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ: ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ، فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِکَ
.
°↵❀حَتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ، وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ، وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ، وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ، وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ، وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ، وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ، اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْیَتِهِ، وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ، وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ ، اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً وَ نَراهُ قَریباً، بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ.
.
•.✾اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ
.
•.✾اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمانِ
.
•.✾اَلْعَجَلَ، اَلْعَجَلَ؛ یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان
╔═.🍃.════♥️══╗
@man_montazeram
╚═♥️═════.🍃.═╝
دوریتوخسارتمارازیادکرد
راضیمشوکهبیشترازاینضررکنیم♥️
#السلامعلیڪیابقیةالله✨
#امام_زمان
6.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨آخرین شفاعت کننده در قیامت خود خداوند است...
#استاد_شجاعی
#ماه_رجب🌙
Ghalb_35_ostadshojae_softgozar.com.mp3
8.45M
💟 فرمول نسوختن
🔹 اول این سه تا معشوق را داشته باش بعد برو دنبال عشق به همسر و مال و هر چی که دوست داری و بدون که خوشبختی با توئه
#روانشناسی_قلب ۳۵
#استادشجاعی
آرزوهای امام زمان.mp3
2.67M
🦋«آرزوهای امام زمان»
🌟آرزوهاتون رو در مسیر آرزوهای امام زمان قرار بدید..
#امام_زمان ♥️
#استاد_ماندگاری👌🏻
روزی فردی (معاند) آمد خدمت امام صادق (ع) و به ایشان عرض کرد: اگر روزی یکی از دوستان شما گناهی ڪند ، عاقبتش چگونه خواهد بود؟
امام (ع) در پاسخ به وی فرمودند:
خداوند به او یڪ بیماری عطا مینماید تا سختیهای آن بیماری ڪفارۀ گناهانش شود.
آن مرد دو مرتبه پرسید :
اگر مریض نشد چه ؟
امام (ع) مجدد فرمودند:
خداوند به او همسایهای بد میدهد تا او را اذیت نماید و این اذیت و آزار همسایه، ڪفارۀ گناهانش شود.
آن مرد گفت :
اگر همسایۀ بد نصیبش نشد چه ؟
امام (ع) فرمودند :
خداوند به او دوست بدی میدهد تا وی را اذیت نماید و آزار آن دوست بد ، ڪفارۀ گناهان دوست ما باشد.
آن مرد گفت :
اگر دوست بد هم نصیبش نشد چه ؟!
امام (ع) فرمودند :
خداوند همسر بدی به او میدهد تا آزارهای آن همسر بد ، ڪفارۀ گناهانش شود.
آن مرد گفت :
اگر همسر بد هم نصیبش نشد چه ؟
امام (ع) فرمودند :
خداوند قبل از مرگ به او توفیق توبه عنایت میفرماید.
باز هم آن مرد از روی عنادی ڪه داشت گفت:
و اگر نتوانست قبل از مرگ توبه کند چه؟
امام (ع) فرمودند :
«به ڪوری چشم تو ! ما او را شفاعت خواهیم ڪرد »
- عوالي اللئالي العزيزية في الأحاديث الدينية، ج۱، ص: ۳۴۵ -