اگر میشد امشب زیر آسمون میخوابیدم و اجازه میدادم فقط من باشم و سیاهیِشب و دونهدونههای بارون.
«منِفیالحال»
اگر میشد امشب زیر آسمون میخوابیدم و اجازه میدادم فقط من باشم و سیاهیِشب و دونهدونههای بارون.
خوب شد نخوابیدم، داره برف میاد.
وای کاش مسعود پزشکیان رئیسجمهورمون بود. اون جراح قلبه و نسبت به همسرخدابیامرزش هنوزم تعهد داره، پس میتونه کشورو بچرخونه. 😖
بچهها، کم پیشاومده برای خودم ازتون بخوام دعا کنین. همینکه اگر نگاهتون افتاده به این پیام و یکصلوات، الهیبهرقیه یا سورهای روانهم کنین دنیا دنیا ممنون میشم.
حالا من روم نشد بگم دوستت دارم، ولی تو با خودت نگفتی این چرا داره پرتاب ماهوارههارو به من تبریک میگه؟