یادتونه توی جنگ ۱۲ روزه آتشبس که شد همگی ناامید شدیم، ولی آقا توی سخنرانیشون تبریک گفتن؟ «درست» همیشه اون چیز و شعاری نیست که تو ذهن ما شکل میگیره. بنابر اخبارهایی که گفته شده این آتشبس با موافقت رهبر انقلاب بوده. پس، باید احترام گذاشت؛ با دلی پر از خون. سختترین تمرینِ زندگیِ آدمی، ولایتپذیریه. انقُلتم نیارید.
«منِفیالحال»
یادتونه توی جنگ ۱۲ روزه آتشبس که شد همگی ناامید شدیم، ولی آقا توی سخنرانیشون تبریک گفتن؟ «درست» هم
اون کاهمغزهایی که میخواستن آمریکا زارتزارت بزنه و اونا بهترشو بسازن لباس کاراشونو بپوشن که وقت نداریم. بدوئِن، تانبلای بیسُواد.
هدایت شده از رادیو محمدعلی
در دست داشتن عکس آقا مجتبی و شعارِ مرگ بر ضد ولایت فقیه دادن، آسان ترین کارِ ممکن است! اما در این لحظات سخت و دشوار، گوش به فرمان ولی فقیه بودن و جلوگیری از تفرقه، معیار و میزان ولایت پذیری ما را نشان میدهد...
اینکه فکر میکنید تجمعات شهری و میدونداری دیگه خاتمه یافته هم به نوعی جالبه. آتشبس برای برای جنگ برونمرزی بود. ما هنوز داخل خاکمون ریزهخورای رضاپشمک و دهنکجهای تجزیهطلب رو داریم. لازمهی دفعِ خطراتِ آشوبهای داخلی همین تجمعات و خیابانداریهاست. امّا با شعارهای واقعبینانهتر، مصلحتاندیشیهای بیشتر و اهدافگذاری بهینهتر. نه دست زدن به هر عملی از روی جَوهای ایتایی.
اینکه هممون با یه دیپلم و سیکل ریاضی و انسانی و هنر داریم راجع به میلیتاریست و اوضاع منطقه و مذاکره و صلح بحث میکنیمم خودش به نوعی جالبه.
«منِفیالحال»
خیلیاتون میپرسید دنیات چطوریه؟ دنیای من اینجوریه. اینقدر پیر و فرتوت میزنه که یادش رفته بابت هر ص
از همهی این صحبتها که عبور کنیم، الآن خونوادهی «منِفیالحال» بیشتر از 1.1k عضو داره و بابتش خرسندم. خوشحالم و راضی.
هر یکنفر یکنفری که اینجا عضو میشه، بار و وظیفهی منم بیش از پیش سنگین میشه. امیدوارم از پسش بربیام و کمرم زیرِ سنگینی این بار خم نشه.
دوستدارِ همگیتون.
- به انضمام یک گلدون پتوس.
هدایت شده از حروفِدَمکشیده!
آدمیزاد که مخاطبی برای شنیدن داشته باشد، بیشتر هم حرف میزند!
قبل از اینکه کرورکرور کلمه تایپ کنید و تحلیلهای صدمنیهغاز ارائه بدید، قبل از اینکه ایتایی و جَوزده و بدون فکر شعار بدید تو میدونها؛ بعد از اینکه مفاد آتشبس رو خوندید، بعد از اینکه فرق آتشبس و صلح رو فهمیدید و حتی بعد از اینکه کلاً معنای کلمهی «آتشبس» رو فهمیدید میتونید با احتیاط نطق کنید. واقعاً چهها کشیده علی از دستتون. امیدوارم یکجا متوجه بشید کاسهی داغتر از آش شدن برای هممون هزینههای هنگفتی داره.
«منِفیالحال»
آغازِ اولین روزِ بدونِ تو. امشب، سیاهتر از همیشهست ..
چهلروز گذشت و عجب از آدمی که دووم میاره دورانِ فراق و داغِروقلب رو ..