خاک بر سر جامعهی انسانی. همونجا که متوجه شدم افرادی هستند که کشمش داخل عدسپلورو دوست دارند باید میفهمیدم امیدداشتن به انسانها بیهودهست.
شاید احساس نگرانی و اضطراب داشته باشید. که طبیعیه. چون بنده از خیابون برگشتم خونه و صحنهی نبرد و پرچمگردونی رو خالی کردم.
«منِفیالحال»
قوز نکن. هنوز زندگی ادامه داره.
،، میدونم که هنوز زندگی ادامه داره. برای همین قوز میکنم.
«منِفیالحال»
از شدت غمت، پناه آوردم به شیربرنج. نون شیربرنج نبود، پناه آوردم به قطاب و حاجیبادوم. جای خالیتو با
بعد از این شاهکار، باید بگم که روی فالوده شیرازی، شیر ریختم و میخورم و نتیجه؟ خارقالعادهست. تست کنید.
Mohsen Chavoshi03 Dar Astaneye Piri.mp3
زمان:
حجم:
12.1M
شبت بلند غمت نیز،
غمت بخیر شبت نیز.
شب است، مردِ حسابی!
حاجآقا مروستیزاده وسط سخنرانیش میگه «مگه تو نوحای که فلان کارو بکنی؟» بله حاجآقا من نوحام. اینهمه حیوونی که راه دادم تو کشتیم رو مگه نمیبینی؟
هدایت شده از بَندِه؛
419.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا