eitaa logo
«منِ‌فی‌الحال»
1.3هزار دنبال‌کننده
165 عکس
32 ویدیو
5 فایل
• - وجود مشدد، در تشدیدِ شدیدت. - محورِ گزافه‌گویی‌های نیمه‌وقت تقلید شما از متون و رسانه‌های کانال موجب نارضایتی بنده‌ست. • یقیناً کلهُ خیر / خیره ان‌شاءالله • ،، این‌جا در آن‌یکی نرم‌افزارِ میهنی: https://ble.ir/mane_felhalhttps://virasty.com/Im_Boka
مشاهده در ایتا
دانلود
نمی‌فهمم، همه‌ی چنل‌های بالای ۱k ایتا میانگین ویوشون در حد ۴۰۰ هست. در حالی که توی همین دوسه‌ماه اخیر جذب بیشتر از ۵۰۰تا ممبر داشتن. داستان چیه؟ تعریف کنید ماهم بدونیم.
متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت عید غدیر، سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آغاز رهبری حضرت آیت‌الله شهید سیدعلی خامنه‌ای.pdf
حجم: 804.7K
📖 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به‌مناسبت عید غدیر، سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و آغاز رهبری حضرت آیت‌الله شهید سیدعلی خامنه‌ای | ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62998 📲 @rahbar_enghelab_ir
محتوایی ندارم. از پست‌های قبلی سوال ندارید؟
این‌که با شوخی و مسخره‌بازی سعی می‌کنید به نظرات و عقایدی که برگرفته از همین صفاته جلوه‌ی درست ببخشید و خودتون‌رو از همه‌ی این صفات مبرا بدونید هم به نوعی جالبه. البته کاری‌هم جز این بلد نیستید. حق دارید.
کلاً با این جماعتی که خودتون می‌دونید نمی‌شه وارد بحث شد. اینا همونایی هستن که فکر می‌کنن ۸سال دفاع مقدس، هرروزش با زد و خورد گذشته. راجع‌به جنگ فقط یه چیزایی شنیدن.
شما فقط چند وظیفه دارید. اونم توی خیابون بودن، مطالبه‌ی صحیح از مسئولین [به شیوه‌ای که رهبر شهید فرمودن]، و حفظ اتحاده. دیگه خیلی باید ماها زبون‌نفهم باشیم که رهبر مملکت مستقیم بیان بگن: «اختلافات غیرموجّه و حتی موجّه را به تنازع و تفرقه تبدیل نکنید.» حالا توی سرِخود با همین حرفِ رهبر میم بساز و خطتو از همون امثال آقایانی که اسامی‌شونو می‌دونیم بگیر و به انقلابیِ چندآتیشگیِ خودت ببال. ببینم تا کجا می‌خوای اوج بگیری.
به وقتِ تهمتیدنِ رستم.
• ما معتقدیم واسه روضه‌ی پسرِ فاطمه(س) خرج نکنیم، واسه کی خرج کنیم؟ و سپس‌ معتقدیم بهترین‌های جهان رو باید برای عزاداران و گریه‌کنانِ حسینِ زینب(ع) باید فراهم کرد. و سپس‌تر معتقدیم توی راهِ امام حسین(ع) فقط به عده‌ای توفیق خرج کردن براش‌رو می‌دن .. قراره یکی از بزرگ‌ترین موکب‌های تهران رو به مدد شما راه‌اندازی کنیم. دوست داشتیم شماهم سهیم باشید. اگر مایل بودید، نیت کنید و از ۱۰هزارتومان تا هرچند میلیونی که خودتون یا خونواده‌تون قصد داشتید نذرِ امام حسین(ع) کنید! • اگر سوالی داشتید یا خواستید مبالغ بیشتری کمک کنید | ارسال فیش(حتماً): @IMBOKA شماره‌کارت / قابل کپی: -
6037701210808389
شمس‌الدینی
این final season است، که آغاز می‌کنیم.
من، فردوس، گلزار شهدا و یک شبِ فوق‌العاده.