خب وقت رفتنه😁
ممنون از همراهیتون ، انشاءالله در شب های آینده بیشتر صحبت میکنیم
شبتون بخیر✨
کاش میشد لحظه هایی را که با تو میگذرد ،
در شیشهای نگه دارم؛
تا هروقت دلم تنگ شد
دوباره زندگیشان کنم🥲❤️🩹.
همه ماهشون تو آسمونه . .
ولی ماه من تو مردمک چشمای قشنگ توئه؛
همه ماه و نگاه میکنن و ازش عکس میگیرن
ولی من دلم میخواد به تو نگاه کنم و از تو عکس بگیرم . .
آخه تو همه اجزای تنت و چهره ات برای من یادآور ماهه
میخوام چکار ماهو تا وقتی تو هستی🥺🌙