مَــنِاو✨
•••
مثل یک کودک بی تاب ِ جدا از مادر ؛
بهر دیدار تو ای عشق دلم بی تاب است🥺❤️🩹.
انگشت های بیشتری میخواهم ،
تا با همهی آنها به تو اشاره کنم و فریاد بزنم ؛
این محبوب من است💕.
اگه بگن در مورد همسرت بگو میگم :
همسر من یه مرد واقعیه
من میبینم چقدر برای زندگیمون تلاش میکنه . .
من میدونم شب با خستگی چشماشو میبنده
شکر برای وجودت
تموم جون منی🫀
راستش نمیگم که همیشه آدم خوش شانسی بودم ،
اما برای داشتن تو بدون اغراق بودم و هنوزم هستم !
تویی که شک ندارم بودنت مثل چشمات قشنگه . .
بودن تو ذوق انگیز ترین چیز توی زندگی منه
من با تو حتی روزمرگیهامم دوست دارم . .
با تو میشه نشست و تا ساعتها به ترک لای دیوار خندید
و میدونی قشنگ ترین جاش کجاست؟
من با تو "خودمو بیشتر دوس دارم"
خیلی بیشتر :)🥺🌿.