eitaa logo
طلبه انقلابی
215 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
586 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 قبلا میگفتیم سیدعلی بوی چفیه‌ات تا قاره امریکا رفته؛ الان باید بگیم سربازات اونجان سید! تو خاک دشمن علیه دشمن...
❤️رهبر انقلاب اسلامی: این ، اگر در کسی وجود داشته باشد، قطعا است ✅بیانات در مراسم بیست‌ و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله) 🔻برای انقلابی بودن شاخصهایی وجود دارد. من پنج شاخص را در اینجا ذکر میکنم. البتّه بیش از اینها میشود خصوصیّاتی را گفت لکن من فعلاً پنج شاخص برای انقلابیگری ذکر میکنم که ما باید سعی کنیم در خودمان این پنج شاخص را ایجاد کنیم و حفظ کنیم، هرجا هستیم؛ یکی در کار هنر، یکی در کار صنعت ، یکی در کار فعّالیّت سیاسی، یکی در کار فعّالیّت علمی، یکی در کار فعّالیّت اقتصادی و بازرگانی است؛ فرقی نمیکند؛ این شاخصها در همه‌ی افراد ما ملّت ایران میتواند وجود داشته باشد. 🔻پنج شاخص که اینها را شرح خواهم داد [عبارتند از]: 1⃣شاخص اوّل، پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی انقلاب؛ 2⃣شاخص دوّم، هدف‌گیری آرمانهای انقلاب و همّت بلند برای رسیدن به آنها که آرمانهای انقلاب و اهداف بلند انقلاب را در نظر بگیریم و همّت برای رسیدن به آنها داشته باشیم؛ 3⃣شاخص سوّم، پایبندی به استقلال همه‌جانبه‌ی کشور، استقلال سیاسی، استقلال اقتصادی، استقلال فرهنگی -که مهم‌تر از همه است- و استقلال امنیّتی؛ 4⃣شاخص چهارم، حسّاسیّت در برابر دشمن و کار دشمن و نقشه‌ی دشمن و عدم تبعیّت از او، که البتّه باید دشمن را شناخت، نقشه‌ی او را فهمید و از تبعیّت دشمن سر باز زد -عرض کردیم که قرآن این عدم تبعیّت را «جهاد کبیر» نام نهاده است؛ من این چند وقت دو سه بار دراین‌باره صحبت کردم 5⃣شاخص پنجم، تقوای دینی و سیاسی که این بسیار مهم است. 🔺این پنج شاخص اگر در کسی وجود داشته باشد، قطعاً انقلابی است؛ حالا درجات انقلابی بودن، همان‌طور که عرض کردیم، مختلف است. من برای هرکدام از اینها یک توضیح کوتاه و مختصری میدهم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅به این میگن کار قشنگ کار ساعات ها سخنرانی رو در چند ثانیه انجام داد.
📸رهبر معظم انقلاب اسلامی: ملت ایران به رئیس جمهور فعال ، پرکار، آگاه ، معتقد به مبانی انقلاب احتیاج دارد
⭕️تحلیل اقدام شورای نگهبان در تایید ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری ▫️تایید صلاحیت ۴ نامزد اصولگرا ( جلیلی، قالیباف، قاضی زاده هاشمی و زاکانی ) و یک نامزد میانه رو ( پورمحمدی) و یک نامزد اصلاح طلب ( پزشکیان) حاوی چند نکته است : 🔹شورای نگهبان تحت فشار و برای خوش آمد جریانات سیاسی، حتی دولتمردان، کسی را تایید صلاحیت نمی کند. 🔸شورای نگهبان از همه طیف های معتقد به نظام و قانون اساسی نامزد تایید کرده است.لذا پیش بینی یک انتخابات پرشور می شود. 🔹به ظاهر افراد بیشتری از اصولگرایان تایید شده اند و شاید گفته شود که شورای نگهبان هوای این جریان را بیشتر دارد. اما تعدد نامزدها در عین منافعی که دارد، اما ضررهایی دارد که از منافعش به مراتب خطرناک تر است و کار اجماع را برای آنها سخت و ضروری خواهد کرد. 🔸تایید صلاحیت دکتر پزشکیان نشان از آن دارد که شورای نگهبان نگاه فراجناحی دارد.حالا باید منتظر بود تا ببینیم که آیا پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان در انتخابات شرکت خواهند کرد یا خیر؟ 🔹عدم تایید صلاحیت افرادی مثل لاریجانی و احمدی نژاد و جهانگیری نشان از آن دارد که این افراد نسبت به سال ۱۴۰۰ هیچ تغییری نکرده اند.
📸 "شهیدان" به دستان ما نگاه می کنند
🗳 رأی دادن کافی نیست، همدیگر را به رأی دادن تواصی کنید... 🔹آیت‌الله حائری شیرازی‌: بعضی فکر می‌کنند همین‌که در انتخابات شرکت کردند، رسالتشان انجام شده است. قرآن خلاف این را می‌گوید. چرا؟ چون قرآن می‌گوید: «ان الانسان لفی خسر، الا الذین آمنوا و عملوا الصالحات و تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر». می‌گوید ایمان و عمل صالح، انسان را از خسران نجات می‌دهد، اما نه به تنهایی! 🔹رأی دادن، مثل ایمان و عمل صالح است. اما «تواصوا بالحق» هم لازم است. رأی دادن لازم است، اما کافی نیست. 🔹اگر کسی خانوادۀ خودش را توصیه به شرکت در انتخابات نکند، همسایه‌های خودش را توصیه نکند، دوستان خودش را توصیه نکند و برای این کار تبلیغ نکند، طبق آیه قرآن از جملۀ زیانکاران است. 🔹هم آن کسی که شرکت نکند و هم آن کسی که شرکت بکند و تبلیغ نکند، زیانکار هستند.
🔆زنگ عبرت 👆روزنامه‌ی شرق یا روزنامه‌ی سازمان های امنیتی و جاسوسی غرب؟ ♦️بین همه‌ی دلیل‌ها، نقاط قوت و ضعف مختلف کاندیدها رفته مقایسه کرده که چه کسی به اغتشاشات گفته اعتراض و اون رو با رنگ سبز و سفید مشخص کرده و روی بقیه هم یک قرمز جیغ کشیده...! ♦️ساعت ها میشه تحلیل نوشت در مورد نوع فعالیت لیبرال‌ها و غرب‌گراها برای انتخابات امسال اما همین نمونه‌ی ساده برای شناخت خیلی ها کافیه.
⛔ جبهه انقلاب باید مراقب باشد تجربه تلخ انتخابات سال۹۲ تکرار نشود 🔸️ کسی رئیس‌جمهور شد که حتی خوابش را هم نمیدید 🔹️ از هم‌اکنون تا لحظه آخر انتخابات به این مهم فکر کنیم. 🔻بایدها و نبایدهای انتخاباتی جبهه انقلابی چیست؟ 🔹️ چند نکته فعلا به نظر می‌رسد: ۱. تمرکز بر تکاپوی سیاسی جریان غربگرا ۲. پرهیز از دامن زدن به دعواهای داخلی بی‌مبنا در جبهه انقلاب ۳. تحقیق عمیق در مورد کارنامه همه کاندیداها ۴. اظهارنظر منصفانه، عالمانه و متکی بر تقوای سیاسی ۵. مراعات اقتضائات حکمت، کیاست و عقلانیت سیاسی (که نشانه سیاست‌ورزی‌ مؤمنانه است) لوازمی دارد از جمله؛ 🔸️دیدن دست خدا بالای همه دست‌ها 🔸️دعوت همه مؤمنین به اخوت و برادری و مراعات اخلاق در فضای رقابت 🔸️تلاش و مجاهدت برای حضور حداکثری 🔸️تلاش حداکثری برای شناسایی کاندیدای اصلح منطبق بر شاخص‌های مدنظر آقا 🔸️اعتقاد و التزام به مبانی انقلاب در تشخیص اصلح، تعیین کننده است.
🌹سلام. 💥طبق آخرین شنیده ها، آقای قالیباف و جلیلی به صورت منظم و لحظه به لحظه در حال رصد اوضاع بوده و دائما با هم در ارتباط هستند. شرایط کشور، شرایط حساسی است. یک اشتباه می تواند پیامدهای جبران ناپذیری را بدنبال داشته باشد. این دو کاندیدا نسبت به این شرایط آگاه هستند. 💥پیچیدگی اوضاع باعث شده برای رسیدن به اتحاد، همه جنبه ها را در نظر بگیرند. مدیریت و همراه کردن مخاطبان مهمترین مسئله و چالش است که فعلا باید صبر کنند. 💥شرایط ما پس از عملیات وعده صادق در منطقه پیچیده شده، و نیازمند این است که این نمایش قدرت تثبیت شود، و حضور خودمان را در منطقه به عنوان رهبر جهان اسلام باز طراحی کنیم. با توجه به خیزش دانشجویان و مردم در غرب -بویژه در آمریکا- علیه سیاست های حمایتی واشینگتن از جنایتکاران صهیونیست‌ و نامه رهبر عزیزمان به دانشجویان در آمریکا واعلام ایستادن جوانان دانشجو در سمت درست تاریخ ، در این مرحله غرب، با تاثیر پذیری از گفتمان انقلاب اسلامی، جایگاه ما را در نظام بین الملل در شرایط حساس و بسیار مهمی قرار داده است. 💥آمریکایی ها با تمام توان در حال رصد تحولات انتخابات هستند، آنها مثل همیشه علاقمندند که جریان غربگرای اصلاحات -بعنوان پیاده نظام آمریکا و اسراییل در ایران- بقدرت برسند. 💥صدور قطعنامه اخیر شورای حکام انرژی اتمی، با هدف حمایت از اصلاح طلبان و تولید دوقطبی «معیشت-مذاکره» صادر شد. با توجه به مواردی که اشاره شد و حمایتِ تمام قدِ جریان اصلاحات از پزشکیان، خطر، اتحادِ جبهه ی انقلاب را تهدید می‌کند. براساس آخرین گفتگوها بین آقایان قالیباف و جلیلی، قرار است این دو عزیز، تا پایانِ مناظره یِ آخر در صحنه حضور داشته باشند، سپس بر اساس نظرسنجی هایی که اعلام می شود، نهایتا در مورد کناره گیری یکی به نفع دیگری تصمیم گیری شود. 💥👈بنابراین دعوت به آرامش، جلوگیری از تخریب نیروهای انقلاب و تبیین و آگاه سازی جامعه، تا رسیدن به یک تصمیم درست، وظیفه همه رسانه های دلسوز انقلاب است.
talebpoor.mp3
31.4M
خطبه های نماز جمعه شهرضا / حجت الاسلام طالب پور امام جمعه موقت شهرضا / 25 خرداد 1403
🗳انتخابات ریاست جمهوری
⭕️۴ سوال مهم درباره توافق ایران و هند در بندر چابهار 1️⃣ دهلی نو به بندر چابهار چگونه می‌نگرد؟ هند می‌خواهد گذرگاه اتصال آب‌های سرزمینی خود و بندر چابهار را با گذرگاه شمال - جنوب به هم پیوند دهد تا به بازارهای افغانستان، روسیه، قفقاز و اوراسیا برسد و همچنین زمان تحویل کالاهای خود را از طریق خاک ایران به اروپای شرقی کاهش دهد. 2️⃣توافق ایران و هند برای پیشبرد بندر چابهار چه معنا و مفهومی برای رقابت منطقه‌ای دارد؟ دهلی نو می‌خواهد در سطح بین‌المللی توسط این گذرگاه اقتصادی از هند تا اروپا با چین و اسلام آباد رقابت کند . 3️⃣چرا واشنگتن مخالف مشارکت هند در راه اندازی بندر چابهار است ؟ سرمایه‌گذاری خارجی در طرح‌های ایران باعث خنثی شدن کارآیی این تحریم‌ها می‌شود و طرف‌های دیگر را به رویارویی با خواست و اراده آمریکا و همکاری با جمهوری اسلامی ایران تشویق می‌کند. 4️⃣شانس موفقیت این توافق و پیامدهایش نسبت به پیشبرد و راه اندازی بندر چابهار تا چه اندازه است؟ سنگین‌تر بودن کفه منافع حاصل از سرمایه‌گذاری هند در بندر چابهار در مقایسه با ضرر و زیان‌های احتمالی ناشی از رویاروشدن با تحریم‌های آمریکا ممکن است مقامات هند را وادار نماید تا تسلیم مطالب دیکته‌شده از سوی واشنگتن نشوند و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۲۴ واشنگتن را در برابر یک واقعیت انجام شده قرار دهند.
⭕️آشنایی با سوابق و کارنامه عملی نامزدهای ریاست‌جمهوری بر اساس اهم سوابق (به ترتیب الفبا) 👤مسعود پزشکیان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز (۶ سال) معاون وزیر بهداشت (۶ ماه) وزیر بهداشت (۴ سال) نماینده پنج دوره مجلس از تبریز (۱۶ سال) نائب رئیس مجلس (۴ سال از ۱۶) 👤مصطفی پورمحمدی: دادستان انقلاب خوزستان، بندرعباس، کرمانشاه و مشهد (۷ سال) دادستان نظامی غرب کشور (۱ سال) معاون وزیر اطلاعات (۷ سال) قائم مقام وزیر اطلاعات (۲ سال) وزیر کشور (۳ سال) رئیس سازمان بازرسی کل کشور (۵ سال) وزیر دادگستری (۴ سال) 👤سعید جلیلی: معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه (۲ سال) دبیر شورای عالی امنیت ملی (۶ سال) عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام (۱۱ سال) عضو شورای راهبردی روابط خارجی (۱۰ سال) 👤علیرضا زاکانی: فرمانده سازمان بسیج دانشجویی (۳ سال) نماینده چهار دوره مجلس از تهران و قم (۱۳ سال) رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس (۱ سال از ۱۳) شهردار تهران (۳ سال) 👤امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی: نماینده چهار دوره مجلس از مشهد (۱۳ سال) نائب رئیس مجلس (۱ سال از ۱۳) رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران (۳ سال) 👤محمدباقر قالیباف: فرمانده تیپ ۲۱ امام رضا (۱ سال) فرمانده لشکر ۵ نصر خراسان (۶ سال) فرمانده لشکر ۲۵ کربلا (۶ سال) فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (۲ سال) فرمانده نیروی هوافضا سپاه (۲.۵ سال) فرمانده نیروی انتظامی (۵ سال) رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز (۱ سال) شهردار تهران (۱۲ سال) عضو حقیقی و حقوقی مجمع تشخیص مصلحت نظام (۷ سال) نماینده دو دوره مجلس از تهران (۴ سال) رئیس مجلس (۴ سال از ۴)
⭕️در دنیای مدرن دیگر سرکوب نمی شوید! سرگرم می شوید! 🔹انسان مدرن انسانی بی فراغت است. در حقیقت اوقاتی که برای زندگی بهتر و سرگرم شدن به تفریحات سالم قرار است صرف کند، به جستجو در صفحات شبکه‌های مجازی، وب گردی و به نوعی ولگردی دراینستاگرام، اینترنت و نهایتا گفتگوهای مجازی می رسد! 🔸در این اوقات فراغت، نقش شبه معنویت ها و عرفان های کاذب پر رنگ است. 🔹عرفان های بدلی نوظهور یک وجه اشتراک مهم دارند و آن توجه به دنیا و سرگرم شدن است!! لذا در دنیای امروز بر خلاف صد سال قبل دیگر قرار نیست سرکوب شوید، بلکه سرگرم می شوید! 🔸برخلاف آنکه معمولا معنویت و عرفان در تمامی ادیان فرد را به نفی دنیا و دوری از تجملات و... رهنمون می‌کرده اما عرفان های کاذب روز به روز فرد را به توجه بیشتر به مادیات، توجه به ظواهر به صورت افراطی، بی توجهی نسبت به حوادث و اتفاقات مهم مخصوصا برای مظلومان دنیا و... سیر می دهند. 🔹اگر منصفانه بنگریم شبه معنویت‌ها دقیقا در راستای اهداف لیبرالیسم جهت منفعت طلبی خاص این مکتب و نفی نظام های دیگر است و سرگرم شدن به وسیله معنویت درست برای سرکوب شدن بیشتر است...
⭕️رونمایی روزنامه کویتی از خواب جدید آمریکا برای نوار غزه 🗞 روزنامه الجریده کویت نوشت:«یک منبع مسئول آمریکایی گفته است که واشنگتن روی تشکیل کارگروهایی برای مدیریت نوار غزه پس از جنگ را که متشکل از سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و سازمان آزادی بخش است، آغاز کرده است.» 🔹 در حالی است که روزنامه آمریکایی «پولیتیکو» گزارش داده است که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا برای تشکیل یک نیروی چند ملیتی در نوار غزه پس از جنگ در حال برنامه ریزی است، این منبع گفته است: این کارگروه های فلسطینی با کمک کارشناسان و مستشارانی از مصر، قطر، عربستان و انگلیس زیر نظر آمریکا مسئولیت تامین امنیت نوار غزه را پس از جنگ برعهده خواهند داشت.
⭕️مهمترین راهبردهای دشمن در انتخابات 1️⃣ عدم‌برگزاری انتخابات 2️⃣مخدوش‌سازی مشارکت حداکثری و ایجاد شائبه در زمینه مهندسی‌ شدن و فرمایشی و ناکارآمد بودن انتخابات و همچنین تلاش برای برگزاری انتخابات در فضای امنیتی و هولناک 3️⃣دوقطبی‌سازی‌ مخرب، ترویج دوگانه‌های کاذب و آسیب رساندن به وحدت و انسجام داخلی کشور است؛ مانند امنیت- معیشت، عقلانیت و انقلابی‌گری، انقلابی‌گری و معیشت و... 4️⃣حمایت و تبلیغ جریان غربگرا با هدف قراردادن انتخاب اصلح و انتخاب گزینه‌ای غیرانقلابی و دارای ایستارهای متمایل به غرب 5️⃣ انزوای جریان انقلابی و استکبارستیز 6️⃣ حمله به نهادهای انقلابی مثل شورای نگهبان و صدا و سیما با دادن نسبت‌های ناروا، تهمت، دروغ و افترا و نسبت عملکرد جناحی به آن
⭕️بخشی از پیام رهبر انقلاب به حجاج‌ بیت‌الله الحرام 🖊بخش‌هایی از پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: 🔹اجتماع عظیم و مناسک پیچیده‌ی حج، هر گاه با چشم تدبّر دیده شود، برای مسلمان، قوّت قلب و سرچشمه‌ی اطمینان است، و برای دشمن و بدخواه، هراس‌انگیز و پُرهیبت. 🔸برائت امسال باید فراتر از موسم و میقات حج، در کشورها و شهرهای مسلمان‌نشین در همه‌جای جهان ادامه یابد، و فراتر از حج‌گزاران، به آحاد مردم تسرّی یابد. 🔹شما برادر و خواهر حج‌گزار، اکنون در عرصه‌ی تمرین این حقایق و معارف پُرفروغ قرار دارید. 🔸اندیشه و عمل خود را به آن نزدیک و نزدیک‌تر کنید، و هویّت بازیافته و آمیخته با این مفاهیم متعالی را به خانه برگردانید. 🔹این همان سوغات ارزشمند و حقیقی سفر حجّ شما است.
⭕️انتخابات پرشور؛ ایران قوی 🔹نظام جمهوری اسلامی به انتخابات به عنوان فرصتی برای تقویت ارکان مردم‌سالاری اسلامی و انتخاب حکمرانان صالح و شایسته که منجر به چرخه درست گردش نخبگان و افزایش کارآمدی نظام می شود؛ نگریسته و خواهان آن است که انتخابات به شایسته‌ترین حالت برگزار گردد. 🔸برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره خادم جمهوری(ریاست جمهوری) با رعایت راهبردهای «مشارکت قوی، سلامت، رقابت، امنیت و انتخاب اصلح»؛ منجر به ارتقای کارآمدی نظام خواهد شد. تحقق دولتی کارآمد در جهت عملی ساختن آرمان های انقلاب اسلامی امری ضروری است و این مهم تنها با انتخاب رئیس جمهوری محقق می شود که در تراز انقلاب اسلامی و ادامه دهنده مرام و عملکرد رئیس جمهور شهید آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی باشد. 🔹دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، شتاب بخشیدن به رشد فزاینده در همه بخش ها، تحقق تمدن نوین اسلامی، فائق آمدن بر مشکلات داخلی بویژه مشکلات معیشتی، خنثی سازی و رفع تحریم ها، تقویت بازدارندگی، رشد اقتصادی، اجرای درست و دقیق سیاست های کلی نظام و مقاومت فعال در مقابل دشمنی ها؛ در گرو انتخاب رئیس جمهوری «ولایی، فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی» است. 🔸در نتیجه برگزاری پرشور و باشکوه انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه و انتخاب رئیس جمهوری که حقیقتا «خادم جمهور، سرباز ولایت و ملت و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی» باشد به مانند شهید جمهور؛ قطعا نوید دهنده ایرانی قوی، آباد، پیشرفته خواهد بود؛ در این خصوص تردیدی نباید داشت زیرا این امر از سنت های الهی است.
⭕️ اصلح کیست ؟! 🔘 بیشترین تکرار از ویژگی های نامزد اصلح در طول ۲۸ سال گذشته : 🔹۳۳ مرتبه : مدیریت اجرایی قوی 🔸۳۰ مرتبه : شیوه تبلیغات صحیح 🔹۲۸ مرتبه : پایبند به مبانی 🔸۲۱ مرتبه : خستگی ناپذیر و جهادی 🔹۲۰ مرتبه : صمیمی و خدمتگزار مردم 🔸۱۹ مرتبه : استکبار ستیز و شجاع 🔹۱۸ مرتبه : دارای ایمان و تقوا و توکل 🔸۱۶ مرتبه : پرهیز از بداخلاقی انتخاباتی 🔹۱۵ مرتبه : شناخت نیاز و درد جامعه 🔸۱۱ مرتبه : دارای تدبیر بصیرت و برنامه 🔹۱۱ مرتبه : مبارزه با بی عدالتی 🔸۱۱ مرتبه : آرمان ها و پیشرفت کشور 🔹۱۰ مرتبه : ساده زیست و غیر اشرافی 🔸۷ مرتبه : التزام به قانون 🔹۶ مرتبه : نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی 🔸 ۵ مرتبه : دوری از فساد ، امانت دار 🔹۵ مرتبه : توجه به نظرات و توانایی مردم 🔸۲ مرتبه : صادق و روراست
⭕️کاهش تمام متغیرهای پولی تاثیرگذار بر تورم 🔘بانک مرکزی: 🔹تمام متغیرهای پولی تاثیرگذار بر تورم بعد از سال‌ها کاهشی شد و رشد پول هم از ۷۵.۱٪ به ۱۵.۳٪ در فروردین ۱۴۰۳ کاهش یافت. 🔸تورم نقطه به نقطه شاخص بهای مصرف کننده نیز با ۱۸.۴ واحد درصد کاهش از ۴۹.۴ درصد در بهمن ماه ۱۴۰۱ به ۳۱ درصد در اردیبهشت ۱۴۰۳ رسیده است. 🔹تورم سالیانه نیز با ۷.۱ واحد درصد کاهش از ۴۴.۱ درصد در بهمن ماه ۱۴۰۱ به ۳۷ دردصد در اردیبهشت ۱۴۰۳ کاهش یافته است. 🔸رشد نقدینگی که در ابتدای دولت سیزدهم (پایان شهریورماه ۱۴۰۰) به رقم ۴۰.۵ درصد رسیده بود، در پایان سال ۱۴۰۱ به رقم ۳۱.۱ درصد و در پایان سال ۱۴۰۲ به رقم ۲۴.۳ درصد رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 اول بعد 🎙 مقام معظم رهبری (۱۴۰۳/۳/۲۶) 🔹️ خیلی مهم است در درجه‌ اوّل هم مشارکت مهم است. بعد هم نگاه کنید ببینید چه کسی به ملاکهای‌انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاکهای انقلاب را دارد؛ اینها را اگر ملاحظه کنید، شاید بتوانید مثلاً یک انتخاب خوبی داشته باشید. •••✾•🌿🌺🌿•✾•••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 هشدار ببينيد رهبرمعظم انقلاب 🔹️ مردم سرسری به مسئله‌ی انتخابات نگاه نکنند و از روی رأی بدهند. اگر بی‌دقت انتخاب كرديم، هم پيش‌خدا و هم پيش‌خودمان مسئوليم و خودمان را محکوم خواهیم کرد. (۹۶/۲/۱۰) •••✾•🌿🌺🌿•✾•••
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا