eitaa logo
طلبه انقلابی
213 دنبال‌کننده
3.4هزار عکس
593 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️فرق این دوره از انتخابات ریاست جمهوری چیست؟ 🔹فرق این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با ادوار گذشته در این است که این بار رقابت انتخاباتی و تلاش برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، از دل خدمتگزاری و شهادت رئیس جمهور قبلی بیرون آمده و لذا نامزدها و هواداران آنها خیلی بیشتر از قبل باید مراقب مرزهای اخلاق و تمدن در فعالیت سیاسی و انتخاباتی خود باشند، تا حرمت خون شهید نیز حفظ شود. مخصوصا اینکه سید شهید ما، در دو دوره حضورش در رقابت انتخابات ریاست جمهوری، چه در سال 1396 که رای بالایی کسب کرد ولی رئیس جمهور نشد و چه در سال 1400 که با اقتدار رای ملت ایران را کسب کرد و راهی پاستور شد، در هر دو مرتبه تجسم «اخلاق انتخاباتی» بود و حتی جواب اهانت‌های بی‌شرمانه رقبایش را هم نداد تا خدای نکرده از مسیر اخلاق و تقوا خارج نشود.؛ پس حالا که هنوز چهلم شهادت او نرسیده و طبق قانون و به ناچار درگیر انتخابات هستیم، به احترام آن سید مظلوم هم که شده، باید بیشتر از حالت عادی رقابت‌ها، به اخلاق پایبند باشیم.
⭕️ اخبار جعلی 🔘چند راهکار برای جلوگیری از بازنشر اخبار جعلی: 1️⃣فکر کنید؛ اولین کار برای جلوگیری از پخش اخبار جعلی این است که لحظه‌ای دست نگاه دارید و فکر کنید. 2️⃣منبع خبر را بررسی کنید؛ اگر منبع خبر "دوست دوستتان" یا "همسایه فامیل همکارتان" است، نمی‌تواند خبر خیلی موثقی باشد. 3️⃣وب‌سایت‌ها و حساب‌های کاربری را بررسی کنید؛ فونت‌های ناهمسان از نشانه‌هایی است که یک پست یا نوشته می‌تواند جعلی باشد. 4️⃣اگر از صحت چیزی مطمئن نیستید، به اشتراک نگذارید؛ عکس‌ها و مطالبی که به اشتراک می گذارید ممکن است شوند. 5️⃣هر نکته را جداگانه بررسی کنید؛ مراقب فایل هایی که شامل (ترکیبی از) اطلاعات درست و نادرست است، باشید. 6️⃣مواظب پست‌های احساساتی باشید؛ یکی از بزرگترین عوامل زیاد شدن اخبار جعلی است. 7️⃣آیا سوگیری دارید؟ قبل از همرسانی هر چیز، به این فکر کنید که آیا از صحت آن اطمینان دارید یا فقط با آن موافقید. ما به احتمال زیاد پست‌هایی را به اشتراک می‌گذاریم که به باورهایمان نزدیک است.
⭕️ صرافی‌های رمز ارز، مخفیگاه فراریان مالیاتی! 🔹افزایش مالیات کسبه و تولیدکنندگان در حالی است که عزمی در دولت برای اخذ مالیات از فعالیت‌های غیرمولد مانند رمزارز دیده نمی‌شود. 🔸گردش مالی دارایی‌های رمزارز در ایران حدود ۳ میلیارد دلار است که صرافی نوبیتکس با حدود ۷ میلیون کاربر بیشترین سهم را از این گردش مالی در اختیار دارد. 🔹آنچه امروز محل سوال جدی است این است که با این حجم قابل توجه از گردش مالی سهم این صرافی و کاربران آن از درآمدهای مالیاتی دولت چقدر است؟ 🔸یکی از برنامه‌های جدی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم باید تعیین تکلیف مالیات بر دارایی‌های رمزارز باشد تا عرصه‌ای که امروز به مخفیگاه فراریان مالیاتی تبدیل شده به باتلاقی مانند باتلاق بانک‌های خصوصی در ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور تبدیل نشود.
📸 چند اقدام مهم دولت شهید رئیسی در عرصه دیپلماسی خارجی
🗳رای دادن به چه کسی "ممنوع" است؟
🗞فارین پالیسی: جنگ بین اسرائیل و حزب الله چگونه خواهد بود؟!!! 🔹در حالی که جنگ اسرائیل با حماس در غزه توجه جهان را در هشت ماه گذشته به خود جلب کرده است، نبرد در جبهه دوم - در مرز شمالی با لبنان - اکنون در حال تشدید است 🔸اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه اسرائیل، روز سه شنبه خاطرنشان کرد که اسرائیل به تصمیم گیری در مورد جنگ با حزب الله نزدیک شده است 🔹یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل هشدار داده است که در صورت وقوع جنگ، اسرائیل «لبنان را به عصر حجر باز خواهد گرداند» 🔸اما اسرائیل در این جنگ نیز خونین خواهد شد. بر اساس گزارش مرکز مطالعات بین المللی و استراتژیک، حزب الله مسلح ترین نیرو در جهان است. 🔹این گروه با کمک ایران، سوریه و روسیه زرادخانه پیشرفته تسلیحاتی ایجاد کرده است. 🔸مایکل اورن، سفیر سابق اسرائیل گفت: من تخمین‌هایی از آنچه حزب‌الله می‌تواند با ما (اسرائیل) در سه روز انجام دهد را خوانده‌ام که کاملاً وحشتناک است. 🔹وی با اشاره به سایت تاسیسات تحقیقاتی هسته ای کشور گفت: "شما در مورد از بین بردن تمام زیرساخت های ضروری، پالایشگاه های نفت، پایگاه های هوایی، دیمونا صحبت می کنید."
💯*ماموریت جدید منافقین ▪️ اختلاف افکنی با پوشش انقلابی* 🔹این گروهک باتوجه به خط ابلاغی از سوی رژیم صهیونیستی و آمریکا ذیل کیس «دولت ضعیف» تمام ظرفیت خود را برای اختلاف افکنی و ایجاد دو قطبی کاذب و نفرت پراکنی بکار گرفته‌اند. 🔹این گروهک با ایجاد حدود ۸۰۰ اکانت در پوشش نیرو‌های وفادار به انقلاب، در صفوف نامزد‌های مختلف نفوذ و از زبان آن‌ها به تخریب گسترده کاندیدا‌ها می‌پردازند. 🔹از سوی دیگر با ادبیات هتاکانه و توهین‌آمیز خطاب به نامزد‌های طیف سیاسی دیگر، سعی در نفرت پراکنی و مستند‌سازی علیه جریان انقلابی می‌کنند تا به این ترتیب فضای بی‎اخلاقی و دوقطبی‎سازی کاذب را گسترش می‌‎دهند. 🔹این اکانتهای بدون هویت اینستاگرامی و توییتری که سابقه ایجاد آن به ماه می‌ میلادی ختم می‌شود، ویژگی‌های بارزی دارند از جمله اینکه، تعداد دنبال‌کننده‌های آن‌ها محدود بوده، آی‌دی و بیو غیرطبیعی دارند، از تصاویر پروفایل مذهبی و شخصیت‌های انقلابی استفاده می‌کنند، رویکرد کامنت‌نویسی آن‌ها مشخص و تمرکزشان بر تخریب و حمله و تهمت علیه نامزد‌های طیف‌های مختلف سیاسی است. 🔹پیش از این نیز همین خط به عنوان تاکتیک رژیم صهیونیستی با ایجاد صد‌ها اکانت توییتری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ عنوان شده بود با این تفاوت که تولید محتوای اکانتهای وابسته به رژیم صهیونیستی با استفاده از هوش مصنوعی انجام می‌شود ولی در منافقین محتوا‌ نویسی توسط نفرات این گروهک تروریستی انجام می‌شود.
💯 پاسخ یک پرسش پُر شمار! 👤 🔸۱- این روزها بسیاری از نیروهای انقلابی و متعهد، پرسش مشترکی بر زبان دارند که دهان به دهان می‌چرخد و پاسخ می‌طلبد. پرسش این است که «‌‌به کدامیک از نامزدهای جبهه انقلاب رای بدهیم»؟ پاسخ نگارنده این است: «‌به نامزدی که بعد از ائتلاف آنها مشخص می‌شود‌» می‌پرسند: «‌اگر با یکدیگر ائتلاف نکردند چی‌»؟ پاسخ آن است که «‌در آن صورت فرق چندانی ندارد که به کدامشان رای بدهید‌»!‌... چرا که اگر ائتلاف نکنند، هریک از آنها بخشی از رای مردم را جذب می‌کنند و بدیهی است که در این صورت مجموعه آراء چند نفر به آسانی نمی‌تواند با مجموع آرائی که متفقاً به یک سبد ریخته می‌شود رقابت کند! 🔸۲- ممکن است بر این نظر باشند که با حضور چندگانه خود از یکسو در عرصه انتخابات شور و هیجان می‌آفرینند که افزایش مشارکت را به دنبال دارد و از سوی دیگر میتینگ‌های تبلیغاتی و مناظره‌های تلویزیونی، فرصتی برای جهاد تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مخاطبان است. این دیدگاه را می‌توان منطقی و هوشمندانه دانست ولی مخاطبان باید بدانند که در نهایت با یک گزینه رو‌به‌رو خواهند بود. به بیان دیگر، نامزدها باید پیشاپیش اعلام کنند که بعد از بررسی‌های ضروری فقط یکی از آنها در صحنه باقی خواهد ماند. این اقدام از تفرقه احتمالی در میان هواداران جلوگیری می‌کند و می‌تواند زمینه وفاق و همدلی بیشتر نیز باشد. 🔸۳- و بالاخره، با حفظ احترام همه نامزدها، باید گفت؛ اگر حضور و ادامه گفتمان شهید رئیسی عزیز را که ترجمان دیگری از گفتمان امام و انقلاب و رهبری است، به حضور خود بر کرسی ریاست جمهوری ترجیح می‌دهید -‌که باید چنین باشد و به یقین این‌گونه است- پس صورت مسئله را از حالت «چندکاندیدایی» به تک کاندیدا تغییر دهید.
🔴تاکتیک جدید سرویس‌های جاسوسی در انتخابات 🔹در جریان ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری که با حضور فعال تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی همراه بود، طیفی از اصلاح‌طلبان تندرو هم که در دوره‌های گذشته انتخابات را تحریم کرده بودند، اقدام به ثبت‌نام کرده و عملا گزینه تحریم انتخابات با این اقدام خنثی می‌گردد. حتی برخی از چهره‌های منتسب به این جریان هم در روزهای اخیر طی بیانیه‌هایی بر خلاف گذشته اقدام به دعوت ضمنی به مشارکت در انتخابات کرده‌اند. 🔹با کنار رفتن گزینه تحریم انتخابات که دستور کار همیشگی سرویس‌های جاسوسی و امنیتی معاند بود، این سرویس‌ها و از جمله موساد خط دیگری را مبنی بر اثر گذاری بر رای مردم در پیش گرفته‌‌اند. 🔹شواهد نشان می‌دهد که این سرویس‌ها بنا دارند تا از طریق برخی عوامل داخلی‌شان، زمین بازی را به گونه‌ای طراحی کنند تا با اثرگذاری بر روی نظر مردم گزینه‌ای ضعیف در انتخابات آتی پیروز شود. 🔹در واقع مهم‌ترین نگرانی برای دشمن و بخصوص رژیم صهیونیستی، روی کار آمدن مجدد گزینه‌ای همچون شهید رئیسی و تشکیل دولت انقلابی است. آنها معتقدند با ادامه مسیر شهید رئیسی و بهبود وضعیت داخلی ، تمرکز حاکمیت بیش از پیش بر خارج از کشور و تقویت محور مقاومت معطوف می‌شود که در نتیجه آن، رژیم صهیونیستی باید منتظر ضربات مهلکی به پیکره نیمه‌جان خود باشد. 🔹بنابرین بهترین راهکار از نظر دشمن این است که گزینه‌ای ضعیف پیروز انتخابات شود تا با مشغول سازی حاکمیت در داخل، تمرکز آنها از تقویت و حمایت از محور مقاومت و طراحی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی کاسته شود.
talebpoor.mp3
33.96M
خطبه های نماز جمعه شهرضا / حجت الاسلام طالب پور امام جمعه موقت شهرضا / 1 تیر 1403
⭕️کدام شیوه انتخاب؟ 🗳انتخابات، انتخاب دو شیوه اقدام است: 🔹راه اول شیوه سختِ آسان است. در این الگوی انتخاب، اگر وقت گذاشتیم و به زحمت افتادیم، برنامه و کارنامه را بررسی کردیم، مناظرات و سخنان نامزدها را دیدیم، روحیات و توانمندی ها را ملاحظه کردیم، ملاک های رهبری را در انتخاب نامزدها معیار قرار دادیم، توانایی و مدیریت جهادی او را معیار قرار دادیم، با دیگران مشاوره و تعامل کردیم، قطعا انتخاب آگاهانه و با بصیرت پیامد آن ، بر اساس آموزه های قرآنی، « اِنَّ مع العُسر یَسرا» آسانی و خوبی خواهد بود. 🔸اما در شیوه دوم، اگر احساساتی عمل کنیم، جو گیر شویم، سوابق و توانمندیها را نبینیم، قدرت مدیریت نامزدها را ملاحظه نکنیم، و انتخاب را سبک بشماریم، با عقل تصمیم نگیریم، هرهری و نسنجیده گزینش کنیم، قطعا در آینده با مشکلات و سختی هایی مواجه می شویم. 🔹شما راه اول یعنی« شیوه سختِ آسان» را برای انتخاب رئیس جمهور آینده انتخاب می کنی ؟ یا راه دوم یعنی« راه آسان سخت» را ؟ 🔸انتخابات مانند لیله القدر است که در این ایام باید به خود زحمت بدیم و با بهره گیری از عبرتهای گذشته و دوراندیشی برای تحقق ایران قوی، با انتخاب مرد قوی، کشور را همانند عرصه دفاعی کشور به بازدارندگی در مقابل تهدیدات دشمن رساندیم و پیشرفت های همه جانیه را ایجاد کردیم، باید پیشرفت های همه جانبه را در دیگر عرصه های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... در گام دوم انقلاب ایجاد نماییم. 🔹ملت بزرگ ایران رویاهای بزرگی دارد، با انتخاب چهره ای قوی و کارآمد، آینده خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم.
⭕️مناظرات، بیمه و دولت سیزدهم 🔹 طبق آمار سال ۱۴۰۲، حدود ۲.۳ میلیون نفر جدید طی دوسال اول دولت سیزدهم در سازمان تأمین اجتماعی بیمه شده‌اند. 🔸 اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نسبت به ابتدای دولت مردمی رشد ۵.۲۵ درصدی داشته است. بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی نسبت به ابتدای دولت نیز رشد ۱۳ درصدی داشته است. همچنین افزایش ۷.۶ درصدی ضریب پوشش بیمه اجتماعی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نسبت به ابتدای دولت مردمی، کاهش سهم پرداختی حق بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی از ۷۰ به ۵۰ درصد، پوشش بیمه‌ای درمان زوجهای نابارور، پوشش هزینه‌های بیماران خاص توسط سازمان تأمین اجتماعی برای بیش از ۷ میلیون نسخه و پوشش ۲۳۴ قلم دارو، معافیت افراد مستمری بگیر ۶۵ سال به بالا از پرداخت ۱۰ درصد فرانشیز بستری در تمام بیمارستانهای تحت پوشش تأمین اجتماعی و افتتاح صندوق حمایت از بیماران صعب العلاج با اعتبار ۵ همت در سال ۱۴۰۱ و ۷ همت در سال ۱۴۰۲ از دیگر اقدامات دولت در زمینه گسترده شدن چتر بیمه‌های درمانی و اجتماعی بوده است. در دو سال گذشته [تاریخ این نوشتار ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳] پوشش هزینه‌های بیماران خاص برای بیش از ۷ میلیون نسخه و پوشش بیمه‌ای ۲۳۴ قلم دارو را نیز شاهد بودیم که افزایش ۴۰ درصدی داشته است. ✔️ از جمله اقدامات در زمینه بیمه؛ ایران؛ رتبه اول بیمه کشاورزی ایران در منطقه است و در این زمینه با تشکیل هاب منطقه‌ای (قطب و محل تمرکز زنجیره‌ای) آمادگی لازم برای همکاری با کشورهای منطقه را دارد. در سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ دولت به اندازه ۸ سال قبل، غرامت به کشاورزان پرداخت. 🔹بیمه شدن ۱۲ میلیون نفر از افراد فاقد. بیمه سلامت از پنج دهک ابتدایی. 🔸رایگان نمودن بیمه سلامت مادران باردار وکودکان تا ۵ سالگی. 🔹اجرای بیمه فراگیر برای دانشجویان. 🔸بیمه رایگان درمان کودکان زیر ۷ سال و بودجه ۲.۵ هزارمیلیارد تومانی برای این امر پرداخت از جیب مردم برای حدود ۲۶۰ قلم دارو تا ۸۶ درصد کاهش. 🔹بیمه رایگان سلامت برای حدود ۶ میلیون نفر از شهروندان فاقد بیمه.
📉کاهش فقر در دولت شهید رئیسی طبق اعلام بانک جهانی؛ 🔘برخلاف ادعای برخی از نامزدهای انتخابات، به گزارش بانک_جهانی، نرخ فقر در دوران شهید رئیسی به صورت قابل توجهی کاهش یافته است. 🔹در ۸ سال دولت روحانی، ۸ میلیون نفر به زیر خط فقر رفتند. یعنی به طور متوسط سالی ۱ میلیون ایرانی به زیر خط فقر رفتند. 🔸 اما در ۳ سال دولت شهید رئیسی حدود ۶ میلیون نفر و بطور متوسط سالی بیش از ۲ میلیون ایرانی از زیر خط فقر خارج شدند. 🔹روند کاهشی نرخ فقر در سه سال اخیر در مقایسه با روند افزایشی آن در ۸ سال گذشته در گزارش های بین المللی کاملا مشهود و غیر قابل انکار است! 🔸 نرخ فقر در ایران از ۲۹.۳ درصد در سال ۲۰۲۰ به ۲۱.۹ در سال ۲۰۲۳ رسیده است. 🔹 یعنی فقر در دوران دولت شهید رئیسی، ۷.۴ درصد کاهش یافته است.
⭕️برآورد مقامات آمریکایی؛ 🔘 ممکن است ۵۰ اسیر اسرائیلی زنده باشند 🗞 وال‌استریت‌ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی، ارزیابی جدیدی از تعداد اسرای اسرائیلی در غزه که زنده مانده‌اند ارائه کرده است. 🔹 بر این اساس، تعداد اسیرانی که گمان می‌رود زنده باشند ممکن است حدود ۵۰ نفر باشد. 🔸 در توافق قبلی میان حماس و رژیم اسرائیل برای آزادی اسرا که در ماه نوامبر انجام شد ۸۱ اسرائیلی و ۲۴ شهروند کشورهای خارجی در ازای ۲۴۰ فلسطینی آزاد شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مقام معظم رهبری: کسی که فساد را سیستمی می‌بیند در مغز و چشم خودش فساد هست... 🔹قابل توجه افرادی که فساد را سیستمی و همه را دزد معرفی می‌کند.
وقتی تلگرام‌ فیلتر شد رئیس قوه قضاییه آملی لاریجانی بود رئیس مجلس علی لاریجانی بود رئیس جمهور حسن روحانی بود وزیر ارتباطات آذری جهرمی اما خب اصلاح‌طلبا معتقدن درباره فیلترینگ بقیه باید جوابگو باشند!