eitaa logo
طلبه انقلابی
212 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
588 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ رکورد احیای بنگاه‌های از کار افتاده در دولت خدمت 🔹در دولت شهید ابراهیم رئیسی، بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی دچار بحران رکود و در آستانه ورشکستگی احیا شدند. واحدهای صنعتی که هیچ امیدی به برگشت آنها به چرخه اقتصادی نبود، با حمایت‌هایی که شهید جمهور انجام داد، توانستند چراغ کارخانه‌های خود را روشن کنند. رویکرد حمایتی و پشتیبانی که شهید ابراهیم رئیسی داشت، باعث شد که تولیدکنندگان دوباره به سیاست‌های دولت خوش بین شوند. دولت سیزدهم سعی کرد سایه چتر یاری خود را زیادتر کند تا تولیدکنندگان بیشتری تشویق به فعالیت دوباره شوند. 🔸 به جرأت می‌توان گفت که اگر رئیس جمهور دولت سیزدهم به درجه رفیع شهادت نائل نمی‌شدند، با توجه به آمار تولید دسته‌های مختلف کالایی در کشور، شرایط جهش بزرگ در عرصه تولید برای کشور در سال‌جاری فراهم می‌‌شد. چراکه طی ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال‌جاری با وجود تعطیلات نوروز، در حوزه صادرات و تولید دستاوردهای خوبی جامه‌عمل پوشید. براساس آمار گمرک، صادرات غیرنفتی ایران به کشور‌های همسایه در دو ماهه نخست امسال حدود ۲۵ درصد در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش داشت. همچنین میزان صادرات غیرنفتی کشور در دو ماهه امسال با افزایش ۳.۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به ۸ میلیارد دلار رسید. میزان وزنی صادرات غیرنفتی هم در دو ماهه امسال ۲۳.۵ میلیون تن بود که از افزایش ۸.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار شد.
⭕️ وقتی همه بیایند، مقتدریم 🔹جدا از اینکه طرفدار کدام نامزد هستید، جدا از اینکه کدام برنامه را برای آینه کشور مفید می‌دانید، جدا از رقابت‌های انتخاباتی بر سر نام‌ها و کارنامه‌ها همه یک وظیفه مشترک داریم؛ دعوت همه به پای صندوق رأی. وظیفه کامل کردن حماسه بدرقه شهید رئیسی عزیز با شکل دادن به انتخابات پرشور و حداکثری. 🔸از طرفی، یکی از خطوط مقدم تقابل با دشمن، انتخابات است. دشمنی که با همه تلاش خود سعی در سرد کردن فضای سیاسی ایران و ایجاد یأس و نا امیدی در میان مردم دارد. این حربه دشمن باید پاسخ خود را با حضور مردمی در انتخابات بگیرد. 🔹اینکه کدام نامزد پیروز می‌شود، قطعا مهم است اما مهم‌تر این است که پیروز انتخابات با اقتدار راهی پاستور شود و بتواند با پشتوانه مردمی اقدام کند! پیروزی کم رمق در انتخابات و با مشارکت پایین نمی‌تواند برای دولت تولید قدرت کند و هر قدر هم که منتخب کارآزموده‌ باشد در نهایت نمی‌تواند بدون پشتوانه مردمی به اهداف از پیش اعلام شده‌اش دست یابد.
⭕️ برملا شدن دروغ های بزرگ صهیونیستها در النصیرات 🔹 رژیم صهیونیستی در جریان بمباران اردوگاه النصیرات باعث رسوایی و بر ملا شدن دو دروغگویی بزرگ خود شد: 1️⃣ دروغ کنترل غزه: با وجود سپریشدن هشت ماه از جنگ غزه، اما بمباران اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه نشان میدهد که هنوز صهیونیستها نتوانستهاند در مناطق اشغالی مرکز غزه نیز کنترل کاملی داشته باشند و همزمان با اشغال مناطق مرکزی غزه، بمباران این مناطق ادامه دارد. بمباران اردوگاه النصیرات به بهانه بمباران نیروهای مقاومت فلسطین در مرکز غزه انجام شده است، بنابراین وجود اعضای مقاومت فلسطین در مرکز غزه ثابت میکند که صهیونیستها حتی در شرایط اشغالگری نیز قادر به کنترل کامل مناطق تحت اشغال خود نیستند. این همان مسئلهای است که نشان میدهد باریکه غزه برای صهیونیستها غیرقابل کنترل خواهد بود. 2️⃣دروغ حذف اعضای مقاومت فلسطین: از سوی دیگر و به گفته تلویزیون الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی در اعلام هویت شهدای فلسطینی بمباران النصیرات دروغ گفته و برخی افرادی که تل آویو مدعی حذف آنان در النصیرات شده، چند سال پیش فوت کرده بودند. این منابع بیان کردند که یکی از افرادی که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شهادت او در جنایت النصیرات شده، چند سال پیش فوت شده و فردی دیگر نیز ۱۸ سال است که در خارج سکونت دارد و شخص سوم هم یک روز قبل از این جنایت به شهادت رسیده بود. الجزیره به نقل از این منابع عنوان کرد که لیست اسامی اعلام شده توسط ارتش رژیم صهیونیستی دقیق نیست و برخی تصاویر منتشر شده اشتباه است، از جمله تصویر فردی که یک روز قبل از این جنایت به شهادت رسیده بود.
مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر ✅ با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین طالب پور ⏰ پنجشنبه هفتم تیر ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء مکان: مسجد جامع شهر مبارکه ✅ فرق داره کی رئیس جمهور باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 کاندیدای اصلح را چطور انتخاب کنیم؟
حیف است که قطره قطره دریا نشویم آماده ی انتخاب فردا نشویم هرچند گلایه از کمی‌ها داریم با دشمن خود بیا هم‌آوا نشویم
ما دشمن ظلم و فتنه و رنج و غمیم در عرصهٔ انقلاب، ثابت‌قدمیم رأی من و تو حمایت از ایران است این جمعه همه مدافعان حرمیم
⭕️بارهای بر زمین مانده فرهنگ و دولت چهاردهم 🔹فرهنگ عمومی در مظاهر مختلف فرهنگی در دو سال اخیر با چالش‌های مهمی روبرو بوده است؛ رسانه‌های نوین جایگزین ابزارهای قدیمی شده است و باورهای مردم دچار تغییرات گسترده‌ای شده است. چالش‌های فرهنگی در جامعه ایرانی از یک سو تحت تاثیر آنچه شبیخون فرهنگی دشمن نامیده می‌شود، قرار گرفته و از سوی دیگر، تحت تاثیر سیاست‌های معوج و ناهماهنگ فرهنگی هر بار به یک سویی کشیده می‌شود. با این مقدمه، به نظر می‌رسد که دولت چهاردهم حالا کار سختی در حوزه فرهنگی پیش‌روی خود دارد. از عمق راهبردی مسائل فرهنگی گرفته تا مسائل روبنایی و ظاهری فرهنگی همه باید مورد توجه دولت آینده قرار بگیرد. 🔸فرهنگ عمومی دارای نشانه‌های مختلفی است که شاکله اعتقادی، اخلاقی و عملی را نشان می‌دهد و می‌تواند از طریق ابزارهای مختلف، این نشانه‌ها به سمت تعالی یا تنزل پیش برود. در سال‌های اخیر، بررسی ابزارهای مختلف فرهنگی در کشور، نشان می‌دهد حرکت جامعه به سمت تعالی با کندی پیش رفته، و همین مسئله از جمله موضوعاتی است که می‌تواند در دولت آینده به عنوان یک اولویت مطرح شود.
⭕️همه با هم برای تکمیل حماسه 🔹پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تنها در خصوص قوه مجریه و انتخاب رئیس جمهور، سیزده انتخابات باشکوه برگزار شده و پس از شهادت شهید جمهور، نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران با روحیه انقلابی و مشارکت جویانه، خویش را مهیای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه می کنند. 🔸البته سربلندی مردم در این آزمون ملی چه در عرصه حضور حداکثری و چه انتخاب شایسته و در تراز ملت غیور ایران، مستلزم آن است با نگاهی به گذشته و تجربه انتخاب ها و روسای جمهور قبلی و نوع تاثیرات و خدمات آنان و بررسی دقیق مقایسه ای، با هوشمندی و آگاهانه در پای صندوق های رای حاضر شده و به تناسب ضرورت ها، شرایط و نیازهای روز جامعه و کشور، اصلح را انتخاب کنند. ملت متمدن ایران نوع حکمرانی و سلوک اخلاقی و مدیریتی شهید جمهور و دستاوردهای کم نظیر آن را تجربه کرده و پیش روی خود دارد و می تواند با نگاه به گذشته، آینده خویش را در انتخابات هشتم تیرماه به صورت آگاهانه و هوشیارانه رقم بزند. شهید جمهور در 34 ماه ریاست جمهوری در سطح داخلی و بین المللی گام های بسیار بزرگی برداشته که هنوز به فرجام نهایی نرسیده و ضرورت دارد رئیس جمهور و دولت بعدی راه و گفتمان شهید عزیز را ادامه دهند.
🗞بلومبرگ : 🔹بدون توجه به اینکه چه کسی در انتخابات ایالات متحده پیروز شود، دوره اعتقادات استثناگرایانه ایالات متحده به سر آمده است. 🔸دیگر جهان آمریکا را به‌ عنوان قدرت هژمون اخلاق‌مدار و پلیس بین‌الملل نمی‌بیند، بلکه تنها به‌عنوان یک قدرت در میان قدرت‌های دیگر می‌بیند که به دنبال منافع خودخواهانه خود است. 🔹این اعتقاد نژادپرستانه در آمریکا ریشه دارد که سفید‌پوستان آمریکایی مردم برگزیده عصر حاضر اند، آمریکا پرچم‌دار آزادی، حقوق‌بشر، ابتکار و... است و بقیه جهان باید رهبری آن را بپذیرد، مجموعه این اعتقادات به عنوان استثنا‌گرایی (exceptionalism) آمریکایی شناخته می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا