eitaa logo
طلبه انقلابی
212 دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
588 ویدیو
153 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
بسم الله الرحمن الرحیم ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها مردم شریف، مؤمن، انقلابی و وظیفه شناس شهرستان شهرضا سلام علیکم اکنون که ایران اسلامی در آستانه امتحان بزرگ و خلق حماسه‌ای از جنس حضور آگاهانه و انتخابی هوشمندانه برای تعیین سرنوشت ۴ سال آینده کشور و سپردن زمام امور به دست صالح‌ترین فرد برای اداره امور اجرایی کشور قرار دارد. و از آن جا که مشارکت بالا و همگانی موجب افزایش عزت، امنیت و اقتدار ایران و ایرانی و انتخاب رئیس جمهوری قوی برای رفع مشکلات کشور خواهد شد، همگان را به حضور فعال و با شکوه در انتخابات ۱۵ تیر دعوت نموده و ضمن احترام به هر دو نامزد ریاست جمهوری مرحله دوم و با توجه به معیارهای انتخاب اصلح در کلام امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله العالی) و با عنایت به ضرورت‌های کشور، انقلاب و ادامه مسیر شهید رئیسی(ره)، حمایت خود از جناب آقای دکتر سعید جلیلی را اعلام می‌نمائیم. پیروز و سربلند باشید. جامعه روحانیت شهرضا
✍🏻 از یاران امام حسین (علیه‌السلام) یک گروه آمدند، کمک کردند و شهید شدند. گروه دیگر نه تنها کمک کردند و شهید شدند، وقتی آمدند گفتند: من می‌روم و برای شما یار جمع می‌کنم. ▫️به اصطلاح ما برای شما رأی جمع می‌کنم. حبیب بن مظاهر از گروه دوم بود. وقتی به کربلا آمد، دید دور امام حسین (علیه‌السلام) خلوت هست، رفت برای ایشان یار جمع کرد. ✍🏻 سپاهی برای امام حسین (ع) فراهم کرد، البته لشکر عمر سعد کمین کردند و نگذاشتند آنها عبور کنند و حبیب‌بن‌ مظاهر خودش را به تنهایی به امام حسین (علیه‌السلام) رساند. امروز کار ما فقط رأی دادن نیست. ⬅️ ما برای اینکه زیر دِین شهدا نباشیم باید کاری از جنس حبیب انجام دهیم. # حماسه حضور
❌️برخی نظرات خیانت بار کارشناسان پزشکیان: ✖️اردکانیان (۱۶ سال وزیر یا معاون): نیروگاه نمیسازم چون صرفه اقتصادی ندارد ✖️عیسی کلانتری(۲۴ سال وزیر یا معاون رییس جمهور) «خودکفایی گندم مزخرفه» ✖️زنگنه (۳۲سال وزارت): ساخت پالایشگاه کثافت کاریه ✖️آخوندی (۲۸ سال وزیر یا معاون) مسکن مهر مزخرفه! ✖️نعمت زاده (۳۲سال وزیر یا معاون) باید مدیر از خارج وارد کنیم ✖️ظریف (۳۳سال وزیر یا معاون) با اجازه آمریکا زنده ایم با اجازه آمریکا نفت فروختیم بدون اجازه آمریکا نمی توانیم نفت بفروشیم ✖️روحانی (۳۶سال رییس جمهور،معاون مجلس، دبیر شورای عالی امنیت ملی ونماینده مجلس) آب خوردن ما هم به برجام آمریکایی ربط دارد ✖️و اما اقدام خود پزشکیان(۲۸سال وزیریامعاون مجلس و نماینده ) : تصویب حداقل ۱۲ برابر شدن تعرفه پزشکان بخش خصوصی نسبت به دولتی و در نتیجه تخلیه بیمارستانهای دولتی از پزشک متخصص و جیب بری رسمی از مردم مریض فقیر
📸 کاهش ۶.۲ میلیون نفری تعداد فقرا در ایران در دولت رئیسی 🔹آمارهای بانک جهانی نشان می‌دهد در طول دوره ۸ ساله دولت روحانی (۲۰۱۳- ۲۰۲۰) تعداد فقرا در ایران حدود ۱۰ میلیون نفر افزایش یافت اما در ۲ سال نخست دولت شهید رئیسی ۶ میلیون نفر با بهبود وضعیت زندگی، از زیر خط فقر خارج شدند. 🔹طبق این آمار، تعداد فقرا در ایران در سال پایانی دولت احمدی‌نژاد (۲۰۱۲) حدود ۱۵.۲ میلیون نفر بود که در دولت روحانی تعداد آنها به ۲۵.۶ میلیون نفر افزایش یافت و به عبارتی ۱۰ میلیون نفر بر تعداد فقرا افزوده شد. 🔹آما در سال اول دولت رئیسی تعداد فقرا حدود ۳.۸ میلیون نفر کم شد و در سال دوم هم ۲.۴ میلیون نفر دیگر از شمار فقرا کاسته شد و در مجموع در ۲ سال نخست فعالیت دولت رئیسی حدود ۶.۲ میلیون نفر از زیر خط فقر خارج شدند.
💠 این ساعات منتهی به انتخابات این ذکر رو زیاد بر زبان جاری کنیم: 🔰اللهم لاَ تُسَلِّطْ عَلَيْنَا مَنْ لاَ يَرْحَمُنَا بِرَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ‌🔰 خدایا کسیکه بر ما رحم نمیکند را بر ما مسلط نکن..
♻️ ریزش آرای پزشکیان پس از نمایش ضعیف در مناظره 🔹صفحه‌ تخصصی در حوزه‌ روانشناسی با ۶۰۰ هزار مخاطب در اینستاگرام بعد از مناظره نوشته است: «من به جلیلی رای نمیدم اما امشب از آقای پزشکیان ترسیدم خوی دیکتاتوری، خفه کردن صدای منتقد، عدم اجازه نفس کشیدن به مخالف، عوام‌فریبی، تحقیر، بی‌ادبی و توهین در آقای پزشکیان و اطرافیانش فوران داره. کسی که حتی اعضای ستادش رو گردن نمی‌گیره، حرف‌های خودش رو گردن نمی‌گیره، ترسناکه. امشب انقدری که از پزشکیان ترسیدم، از جلیلی نترسیدم. واقعا قراره انقدر ساده باشیم که یکی بیاد حرف‌های توی تاکسی رو بدون هیچ راه حلی تو تلویزیون بگه و ما اونو فرشته نجات بدونیم؟!» 🔸با مشاهده‌ی ضعف و ناآگاهی شدید پزشکیان در مناظره افراد منصف با وجود مخالفتی که با جلیلی دارند بخاطر نگرانی برای ایران از رأی به پزشکیان پشیمان شدند. 🔹رای آوردن شخصی تا این حد ناآگاه، فارغ از اختلاف نظرات سیاسی برای آینده‌ی کشور خطرات زیادی دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺توهین بسیار شرم‌آور سخنران مراسم ستاد پزشکیان به رئیس جمهور شهید، سید ابراهیم رئیسی! 🔹️میگه شهادت حرمت داره به هرکسی نگید شهید این افراد فقط با رئیسی مشکلی ندارند بلکه با شهادت هم مشکل دارند و میخوان با تزویر و بیشرفی اینگونه به ارزشها هجمه وارد کنند 😡 برای همین یک مسیله وبی احترامی هم که شده همه قسم یاد کنید فردا هر کس با اوردن چند نفر پای صندوق های رای و با رای به دولت دوم رییسی به دهن این یاوه گویان بکوبد.
هنوز نیومده دستگیرشد رییس مالی ستادپزشکیان ابراهیم کابوس شاکری به اتهام پولشویی درخرید رآی دوهزارمیلیاردتومانی بازداشت شد به هر طریقی میخوادبره تو یاخدا
بیرق یا بیرق دار!! دکتر پور اول: یکی از دوستان، در احوالات یکی از بزرگان که ارادت بالایی به امام حسین (ع) و اهتمام ویژه ای به عزاداری آن حضرت داشته است، نقل می کرد که به همراه تعدادی از شاگردان از مسیری عبور می کردند. در بین راه با گروه اندکی مواجه می شوند که با دست داشتن بیرق هیئتی، در حال عبور از مسیر اند. خونسردی آن عالم، در برخورد با این گروه برای شاگردان باعث تعجب می شود چون وی همواره احترام خاصی به پرچم و بیرق عزای حسین ابن علی (ع) داشته است. وقتی علت را از ایشان سوال می کنند. جواب می دهد که اگرچه این بیرق به نام امام حسین (ع) مزین بود، اما من دقت کردم افرادی که زیر این بیرق تجمع کرده اند، افرادی اند که وجهه خوبی در میان مردم ندارند به مسائل خلاف شرع مشهورند و هدفشان هم عزاداری برای امام حسین (ع) نبود بلکه قصد سوء استفاده از این موضوع را دارند. بنابراین اگر من به بیرق آنها احترام می گذاشتم، به معنی تایید آنها بود. دوم: سالها قبل و در دوران دانشجویی، با یکی از فعالان سیاسی که قصد نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشت، گفتگویی داشتم. گفتگو حول و حوش مسئله انتخابات بود و البته همفکری بمنظور پیداکردن راهکاری برای جلب نظر دانشجویان و دانشگاهیان برای حمایت آن عزیز. به ایشان عرض کردم که اگر بنا دارید در صحنه انتخابات حاضر شوید و انتظار دارید نخبگان و دانشگاهیان از شما حمایت کنید، علاوه بر داشتن و ارائه برنامه ای علمی و مستند و عملیاتی، لازم است تیمی که برای مراحل مطالعاتی و تبلیغاتی و در صورت پیروزی در انتخابات، برای مسایل اجرایی انتخاب می کنید، افرادی باشند که بتوان آنها را با جماعت دانشگاهی و علمی جمع کرد و اگر بنا دارید افرادی که گاه سودجو، متملق، کوته بین، منفعت اندیش و... را همراه داشته باشید، نه جایی برای اندیشه جماعت دانشگاهی خواهد ماند و آنها مجال همراهی با شما نخواهند داشت و نه شما انتظار همراهی داشته باشید. حال اینکه نهایتاً چه شد بحث دیگری است که از حوصله این مجال خارج است، اما شاید یکی از علل عدم موفقیت ایشان عملکرد قابل نقد برخی از اطرافیانشان بود. سوم: بیایید انتخابات را از این دیدگاه بنگریم. می توان هر نامزدی را وارد عرصه انتخابات می شود، بعنوان بیرقی درنظر گرفت که برافراشته می شود که بر روی آن ممکن است کلمات زیبا و ایده های ارزشمندی طرح شده باشد که در قالب شعارهای انتخاباتی مطرح می شود. عدالت، مبارزه با فقر، ساده زیستی، مبارزه با ظلم، رسیدگی به محرومان و مستضعفان، پیشرفت، توسعه و... اما آنچه در مرحله رای دادن باید مدنظر قرارگیرد، علاوه بر تلاش جهت انتخاب اصلح و نیز توجه به شعارهای انتخاباتی و نیز برنامه های ارائه شده، بد نیست نیم نگاهی هم به اطرافیان نامزد مورد نظر و افرادی که از وی حمایت کرده و برای او تبلیغ می کنند هم داشته باشیم. اگر نامزدی مورد حمایت احزاب، گروهها و افرادی قرارگرفته که در خیرخواهی آنها برای جامعه تردید داریم یا سابقه خوب و مطلوبی ندارند و آن نامزد هم با این موضوع که چنین افرادی از او حمایت می کنند مشکلی ندارد، بهتر است تامل کنیم!! ولو اینکه شعارها و ایده های طرح شده از جانب آن نامزد بسیار عالی و ایده آل باشد و یا اینکه نامزد مورد اشاره شخصاً انسان سلیم النفسی باشد. معتقدم تجربه های سالهای اخیر کشورمان، در عرصه سیاسی، برای این ادعا بسیار راهگشاست. آری در انتخابات هم بیرق مهم است و هم بیرق دار!!
2024-07-05 12.12.03.ogg
10.66M
خطبه های نماز جمعه به امامت حجت الاسلام طالب پور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️محور تحول در تجارت غرب آسیا 🔹توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ترانزیت، در سه سال اخیر و تا سال‌ها بعد به‌خاطر پیگیری‌های رئیس‌جمهور ‎شهید است که افزایش دیپلماسی اقتصادی بر مبنای توسعه ارتباطات تجاری و حمل و نقل را راهبرد رشد درآمدهای پایدار کشور قرار داد. در مدت سه سال، تحولاتی در حوزه زیرساخت‌های حمل و نقلی و ترانزیتی کشور رخ داده که سال‌ها بدون تغییر مانده بود. افتتاح راه‌آهن رشت-بندر کاسپین، در آخرین روزهای دولت سیزدهم یکی از طرح‌های ماندگار ریلی است. این ‌طرح ‌تنها ‌یک‌ کریدور ‌حمل‌و‌نقلی ‌یا ‌کریدور ‌اقتصادی‌ نیست‌ و‌ نباید ‌در ‌خصوص‌ این‌ پروژه‌ تنها ‌به ‌حرکت ‌قطارها‌ توجه ‌کرد؛ ‌بلکه ‌این ‌پروژه پیشران‌ و ‌محرک ‌فعالیت‌های ‌اقتصادی‌ و‌ ایجاد‌ کننده ‌مراکز ‌لجستیک ‌و ‌توزیع ‌کالا ‌خواهد ‌بود‌ که ‌ارزش‌ افزوده ‌در ‌طول ‌کریدور‌ ‌و ‌افزایش ‌ظرفیت ‌ترانزیتی ‌و ‌درآمدی ‌کشور حاصل فعالیت آن خواهد بود. خط آهن رشت- کاسپین قطعه‌ای از جورچین کریدور شمال-جنوب است. قرارداد این خط آهن سال ۹۳ منعقد شد و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت. این پروژه در ۳۳ ماه دولت سیزدهم تکمیل شد و نیمی از هزینه ۳ هزار میلیارد تومانی آن دراین دولت تأمین شد. این پروژه آخرین بخش از کریدور خلیج فارس به دریای خزر است که ارتباط ایران با همسایگان شمالی و اروپا را گسترش می‌دهد و از سوی دیگر ترانزیت کالا از کشورهای جنوبی مانند هند به روسیه و شمال اروپا را در کمترین زمان و حداقل هزینه فراهم می‌کند. جابه‌جایی ۷ میلیون تن بار و ۶۰۰ هزار مسافر در سال ظرفیت این راه‌آهن است. ظرفیت این خط تا انتقال ۱۰ میلیون تن بار نیز قابل افزایش است.
⭕️حجم کالاهای قاچاق نصف شد 🔹در دولت سیزدهم بخش قابل توجهی از قطعات و کالاهای تقلبی و قاچاق از بازار جمع‌آوری شد و مردم توانستند از دست سودجویان، نفس راحت بکشند. یکی از معضلاتی که بازار، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی طی 8 سال فعالیت دولت روحانی با آن مواجه بودند، وجود کالاهای تقلبی و قاچاق بود؛ از سال 1397 تا نیمه اول 1400 این وضعیت بسیار بدتر شد و عملاً می‌توان گفت که بازار اکثر کالاها در برهه زمانی عنوان شده با بحران روبه‌رو شد. 🔸طبق حجم کالاهای قاچاق در کشور در دولت گذشته بیش از 27 میلیارد دلار بوده است. بر اساس نظر برخی از تحلیلگران و وضعیتی که کشور دارد آمارهای غیررسمی در دولت شهید ابراهیم رئیسی به حدود 14 میلیارد دلار رسیده است.
⭕️پیام انتشار تصاویر از مراکز حساس رژیم صهیونیستی 🔹نفوذ پهپاد‌های حزب‌الله به عمق اراضی اشغالی، نشان داد که مقاومت به دستاورد‌های زیادی در عرصه نظامی دست پیدا کرده و قواعد بازدارندگی را در برابر دشمن اشغالگر تغییر داده است. انتشار تصاویر از مراکز حساس رژیم صهیونیستی، حاوی این پیام معنادار است که اگر صهیونیست‌ها دست از پا خطا کرده و به لبنان حمله کنند، تاوان سنگینی خواهند پرداخت که جبران آن برای اشغالگران سال‌ها زمان می‌برد. 🔸حزب‌الله در ماه‌های اخیر از سلاح‌های جدید خود از جمله موشک‌های هدایت شونده، پهپاد‌های مجهز به موشک اس ۵ و موشک‌های زمین به هوا که تهدید جدی برای جنگنده‌ها و بالگرد‌های اسرائیل هستند، رونمایی کرده است تا دشمن در هرگونه اقدامی علیه لبنان، همه جوانب را بسنجد. مقامات تل‌آویو هم با اینکه طرح حمله احتمالی به جنوب لبنان را تصویب کرده‌اند، از رویارویی تمام‌عیار با نیرو‌های حزب‌الله هراس دارند، زیرا به اذعان مقامات امنیتی اسرائیل، در صورت شروع دور جدید درگیری‌ها، حزب‌الله روزانه بیش از ۲ هزار موشک را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک خواهد کرد. با حملات محدود حزب‌الله در ماه‌های اخیر، بیش از ۷۰ هزار شهرک‌نشین خانه‌های خود را ترک کرده‌اند و به گفته سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در صورت جنگ گسترده، ۲ میلیون شهرک‌نشین آواره خواهند شد. فرار صهیونیست‌ها از مناطق شمالی همزمان با تداوم جنگ در غزه، بار سنگینی را روی دوش کابینه تندرو بنیامین نتانیاهو خواهد گذاشت که به اذعان خود توان جنگیدن در چند جبهه را ندارد.
📸اینقدر رأی دادیم، چه فایده ای داشت؟
⭕️ جنگ شناختی تا 🔘سوگیری لنگر یا اثر لنگرانداختن | The Anchoring Bias 🔹گاهی اوقات حتی اندکی اطلاعات که ما در مورد چیزی می‌بینیم یا می‌شنویم در تصمیم‌گیری بعدی ما تاثیرگذار است! 🔸در این نوع از خطای شناختی، فرد در فرآیند تصمیم‌گیری بیش از حد بر اطلاعات کم خود، تکیه می‌کند یا روی آن موضوع اصطلاحا لنگر می‌اندازد. به این پدیده سوگیری لنگری یا اثر لنگری می‌گویند. 🔹اثر لنگر از جمله سوگیری‌هایی است که ممکن است در طول روز بارها با آن مواجه شوید، خصوصا افرادی که زمان کافی برای مطالعه و بررسی ندارند. 🔸در انتخابات امروز باید تلاش کنیم بر اساس سوگیری لنگرانداختن تصمیم گیری نکنیم و به اطلاعات خود در خصوص کاندیداهای حاضر عمق بخشی کنیم.
📊آمار غلط یک کاندیدا درباره آمار رشد نقدینگی در دولت سیزدهم 🔹بر خلاف اظهارات مطرح شده از زبان یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر افزایش رشد نقدینگی در دولت سیزدهم، آمارهای رسمی نشان می‌دهد رشد نقدینگی و پایه پولی هر دو در دولت سیزدهم به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥هر موقع دلگیر بودید و‌ غم دنیا به دلتون سنگینی کرد، این صوت ملکوتی رو گوش کنید... عجیب آرامش بخش است...
فوری فوری : پیروز نهایی انتخابات مشخص شد همین کوهی که در تصویر می‌بینید پیروز قطعی میدان انتخابات است. آمار مشارکت از ۵۰ درصد گذشت. صدای آمریکا گفته فقط سید علی خامنه ای پیروز میدان شد با 50درصد شرکت کننده
👈ما برای کار کردیم و در این مسیر و معنا ندارد. 👈 مهم انجام بود که انجام دادیم . 🌱 کمربندها را ببندید از همین فردا باید برای تکلیف بعدی آماده شویم . این بار : 👈 ، 👈 و البته .
⭕️ انتخاب پزشکیان یعنی برنامه داشتن شرط لازم است و نه کافی یعنی مناظرات تمام تاثیر را ندارد یعنی طوری صحبت کنیم که مردم بفهمند چه می گوییم یعنی میتینگ های خیابانی دلخوشمان نکند یعنی به نظر سنجی ها نمی توان اعتماد کرد یعنی مردم ایران قابل پیش بینی نیستند یعنی اجابت دعاها همیشه نقد نیست یعنی العبد یدبر والله یقدر یعنی خدا چیزهایی می داند که ما نمی دانیم یعنی ..... خدایا به رضایت تو راضی هستیم
✅پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم 🔹️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با سپاس‌گزاری از همه نامزدها و فعالان عرصه‌ انتخابات بر استفاده رئیس‌جمهور منتخب از ظرفیتهای فراوان کشور برای آسایش مردم و پیشرفت کشور، در ادامه‌ی راه شهید رئیسی تأکید کردند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم 🔹️والحمد لله ربّ العالمین والصلاة والسلام علی سیدنا محمدٍ و آله الطاهرین سیما بقیّة الله روحی فداه. 🔹️خدای عزیز و رحیم را سپاس که با اراده و توفیق او ملت بزرگ ایران توانست پس از مصیبت سنگین فقدان رئیس‌جمهور شهید، در مدت کوتاه قانونی، صحنه‌ انتخابات ریاست جمهوری را سامان دهد و در دو جمعه‌ پیاپی، انتخاباتی آزاد و شفاف برگزار کند و از میان چند نامزد، با اکثریت آراء رئیس‌جمهور کشور را برگزیند. 🔹️مسئولان محترم برگزاری انتخابات، با شتاب لازم و امانت کامل، وظائف خود را انجام دادند، و مردم عزیز، با احساس مسئولیت به میدان آمدند و صحنه‌ای گرم و پرشور آفریدند و صندوقهای انتخاباتی را در دو مرحله با بیش از ۵۵ میلیون رأی انباشتند. 🔹️این حرکت بزرگ در رویاروئی با غوغای دست‌سازِ تحریم انتخابات، که دشمنان ملت ایران برای القای ناامیدی و بُن‌بست به راه انداخته بودند، کاری درخشان و فراموش نشدنی است و همه‌ نامزدهای محترم و همه‌ کسانی که برای پیروزیِ هر یک از آنان، هفته‌ها تلاش شبانه‌روزی کردند در افتخار و ثواب آن شریکند. 🔹️اکنون ملت ایران رئیس جمهور خود را انتخاب کرده است. اینجانب با تبریک به ملت و به رئیس‌جمهور منتخب و به همه‌ فعالان این صحنه‌ی حساس مخصوصاً جوانان پرشور ستادهای انتخاباتی نامزدها، همگان را به همکاری و نیک‌اندیشی برای پیشرفت و عزت روزافزون کشور توصیه میکنم. شایسته است رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند. 🔹️به جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب نیز توصیه میکنم با توکل به خداوند رحمان به افقهای بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامه‌ی راه شهید رئیسی از ظرفیتهای فراوان کشور بویژه منابع انسانیِ جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند. 🔹️بار دیگر جبهه‌ سپاس بر درگاه حضرت حق میگذارم و به حضرت بقیة‌الله اعظم روحی فداه درود و سلام میفرستم و یاد شهیدان والامقام و امام بزرگوار شهیدان را گرامی میدارم و از همه‌ نامزدهای محترم و فعالان عرصه‌ انتخابات که در این برهه‌ حساس نقش‌آفرینی کردند، و نیز رسانه‌ی ملی و حافظان امنیت کشور و دستگاههای اجرای انتخابات سپاسگزاری میکنم. سیّدعلی خامنه‌ای ۱۴۰۳/۴/۱۶