eitaa logo
منِ‌او
82 دنبال‌کننده
128 عکس
94 ویدیو
0 فایل
"برای‌همه‌‌مینویسیم‌تاشاید‌آن‌یک‌نفربخواند🚶🏻" - هر پست ، یک تکه از دلی‌ست که نگفت ، فقط نوشت .❤️‍🔥 در هاله‌ای از ابهام ! ❣
مشاهده در ایتا
دانلود
چیزی را کم دارم، شاید امید، شاید فراموشی، شاید یک دوست و شاید خودم را! -محمود درویش
هدایت شده از ߊ‌ࡐ‌ܠܥ‌‌ࡐ‌ܝ̇‌
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارامیز دا سوز اولماسین 🥲🥲🚶‍♀ خودم گرفتم🍃🌱 ߊ‌ࡐ‌ܠܥ‌‌ࡐ‌ܝ̇‌
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دلتنگی خیلی چیز بدیه...😞🥲💔
خیال میکنی از پا درمی‌آیم؟ چه باک! ببین آرامم! آرام‌تر از نبض مُرده...
تا خرخره از حرف پرم با که بگویم؟ این شهر پر از کور و کر لال و نفهم است
‹ آدمی ك دلش هزار بار شکسته و مانده، اگر برود ردی برای پیدا کردنش باقی نمی‌گذارد. ›
-
‌هیچکس رو اونقدر دوست نداشته باشين كه وقتى باهاتون سرد رفتار ميكنه چشماتون پر از اشك بشه .
زنده‌ام وغمگین، کاش هیچکدومشونو نبودم.
هدایت شده از 𝑀𝒶𝒽𝓋𝒶 /ܩܣࡐ‌ߊ
نمیدونم چجوری بگم اما عجیب قلبم درد میکنه.. همزمان هم دلم میخواد یکاری کنم دردش کم شه.. هم دیگه برام مهم نیس با خودم میگم بزار انقد درد بگیره و مچاله شه... که آخرش کم بیاره و دیگه نزنه.