نیاز دارم دستمو دراز کنم سمت آسمون
ابرهارو آروم آروم کنار بزنم
و ماه و ستاره هارو لمس کنم
قشنگه
این کار قشنگه قشنگه قشنگه
چون اینجا جادوییه
من از این که فکر میکنی اینجا جادوییه لذت میبرم
جادو جادو جادو
به به
خوشم اومد واقعا