نیاز دارم دستمو دراز کنم سمت آسمون
ابرهارو آروم آروم کنار بزنم
و ماه و ستاره هارو لمس کنم
قشنگه
این کار قشنگه قشنگه قشنگه
چون اینجا جادوییه
من از این که فکر میکنی اینجا جادوییه لذت میبرم
جادو جادو جادو
به به
خوشم اومد واقعا
سلام خورشید خب راستشو بخوای خیلی وقته که منتظرم یه راه ارتباطی بین خودت و ما بذاری من از همون اول توی چنلتم چون حس کردم نباید خالی باشه چون تو زیبایی و حتی اگه کم حرف بزنی حرفات و تصوراتت دلنوازن همین امیدوارم رنگ روحت همونطور که دوست داری باشه🌱
ببخشید منتظرت گذاشتم
ممنونم که با حرفات بهم لبخند هدیه دادی
جمله آخرت انگار قراره تا آخر عمرم گوشه ی قلبم بمونه
لاااام مانگو سلاااام دوستِ دوست داشتنیِ مانگو خوشحالم که ناشناس گذاشتی آم خب ... من اینجام چون احساس میکنم اینجا به دور از تجملاته و در عین حال خیلی کیوت و دوست داشتنیه حرفایی که بین تو و مانگو رد و بلد میشه ... رنگ هر روزتون ... شماردن ستاره ها باهاتون ... خلاصه همشون شیرینان :'))))
خب سلام
تو هم شیرینی
تو هم بیا با ما ستاره بشمار امشب