eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
لاااام مانگو سلاااام دوستِ دوست داشتنیِ مانگو خوشحالم که ناشناس گذاشتی آم خب ... من اینجام چون احساس میکنم اینجا به دور از تجملاته و در عین حال خیلی کیوت و دوست داشتنیه حرفایی که بین تو و مانگو رد و بلد میشه ... رنگ هر روزتون ... شماردن ستاره ها باهاتون ... خلاصه همشون شیرین‌ان :')))) خب سلام تو هم شیرینی تو هم بیا با ما ستاره بشمار امشب
خیلی منتظر بودم یه راه ارتباط بزاری ، ولی خب الان نمیدونم چی بگم 😂👈👉 سلام؟ میخوای بگی چه رنگی هستی و شبیه چه گلی هستی؟
تورو دیدم خیلی آشنایی. مثل یه همبازی که تو ۶ سالگیم داشتم آشنا بودن جالبه
تو حس آرامش میدی با اینکه خیلی کم به ما سر میزنی اما واقعا جزو کانال های مورد علاقه امی روحت رنگیه من حس آرامش میدم؟ خدای من لبخند لبخند لبخند؛تا آخر دنیا لبخند
اخه من تو و مانگو رو دوست دارم ، جمله های اکلیلیت رو هم همینطور من و مانگو هم تورو دوست داریم
https://eitaa.com/mangoo/184 چون تو و مانگو وایب آنشرلی رو بهم میدین و قدرت تخیلت خیلی بالاس دقیقا مثل آنشرلی و این خیلی خوبه از روزی که چنل زدی تک تک پیام هاتو با دقت خوندم و نسبت بهشون واکنش نشون دادم و همیشه منتظر بودم لینک ناشناس بزاری تا بتونم باهات صحبت کنم و درکل خیلی دوست دارم:) این که بگی شبیه آن‌شرلی ام بهترین تعریف واسه ی منه خوشحال شدم دوباره من رو دوست داری؟ من هم تو رو دوست داره"چشمک زدن"
ممنون که باهام حرف زدین من خوشحال شدم مانگو هم داره براتون دست تکون میده👋.. شب خوبی داشته باشین
https://eitaa.com/mangoo/192 دوست دارم به انداز عمق دریا (لبخند ریز) چه زیاد
سلام سلام خوبی؟ خب من حرفی نداشتم دیدم به یکی دیگه هم که حرفی نداشت گفتی بگه شبیه چه رنگی و چه گلیه من سبزم اینو همه میگن، و اگه گل بودم بابونه یا آفتابگردون بودم! سلام من خوبم تو چی؟ سبزی؟خب پس تو احتمالا یکی از خوشبخت ترین آدمایی بابونه و آفتابگردن واقعا قشنگن
رنگای پاستیلی رو بیشتر میپسندم ولی خودم احتمالا سبز یشمی یا سورمه ای براق هستم گل؟ تاحالا بهش فکر نکرده بودم ‌.. سبز یشمی دوست دارم سورمه ای براقم باید جذاب باشه
مانگو کیه؟ صبر کن دو دقیقه