https://eitaa.com/mangoo/184 چون تو و مانگو وایب آنشرلی رو بهم میدین و قدرت تخیلت خیلی بالاس دقیقا مثل آنشرلی و این خیلی خوبه از روزی که چنل زدی تک تک پیام هاتو با دقت خوندم و نسبت بهشون واکنش نشون دادم و همیشه منتظر بودم لینک ناشناس بزاری تا بتونم باهات صحبت کنم و درکل خیلی دوست دارم:) #هونام
این که بگی شبیه آنشرلی ام بهترین تعریف واسه ی منه
خوشحال شدم دوباره
من رو دوست داری؟
من هم تو رو دوست داره"چشمک زدن"
ممنون که باهام حرف زدین
من خوشحال شدم
مانگو هم داره براتون دست تکون میده👋..
شب خوبی داشته باشین
https://eitaa.com/mangoo/192 دوست دارم به انداز عمق دریا (لبخند ریز) #هونام
چه زیاد
سلام سلام خوبی؟ خب من حرفی نداشتم دیدم به یکی دیگه هم که حرفی نداشت گفتی بگه شبیه چه رنگی و چه گلیه من سبزم اینو همه میگن، و اگه گل بودم بابونه یا آفتابگردون بودم!
سلام من خوبم
تو چی؟
سبزی؟خب پس تو احتمالا یکی از خوشبخت ترین آدمایی
بابونه و آفتابگردن واقعا قشنگن
رنگای پاستیلی رو بیشتر میپسندم ولی خودم احتمالا سبز یشمی یا سورمه ای براق هستم گل؟ تاحالا بهش فکر نکرده بودم ..
سبز یشمی دوست دارم
سورمه ای براقم باید جذاب باشه