https://eitaa.com/mangoo/192 دوست دارم به انداز عمق دریا (لبخند ریز) #هونام
چه زیاد
سلام سلام خوبی؟ خب من حرفی نداشتم دیدم به یکی دیگه هم که حرفی نداشت گفتی بگه شبیه چه رنگی و چه گلیه من سبزم اینو همه میگن، و اگه گل بودم بابونه یا آفتابگردون بودم!
سلام من خوبم
تو چی؟
سبزی؟خب پس تو احتمالا یکی از خوشبخت ترین آدمایی
بابونه و آفتابگردن واقعا قشنگن
رنگای پاستیلی رو بیشتر میپسندم ولی خودم احتمالا سبز یشمی یا سورمه ای براق هستم گل؟ تاحالا بهش فکر نکرده بودم ..
سبز یشمی دوست دارم
سورمه ای براقم باید جذاب باشه
راستی
من جواب ناشناسارو حذف نکردم
دوست داشتم اینجا بمونه
و اگه احتمالا حرفی داشتین ولی نشد که بگین
امشب دوباره ناشناس میذارم تا باهم حرف بزنیم