خدای من
آدمایی عضو اینجا شدن که من ... وای اصن
انتظار چیزای خوب و محتوا نداشته باشید دیگه
من خجالت میکشم
هدایت شده از [دُشمݩِعزیز]
یکی نیست به من بگه آخه تو که وقتی حرف میزنی کلی قبلش فکر میکنی ولی دو دیقه بعد پشیمون میشی و حس میکنی چقدر اسکولی چرا اصلا حرف میزنی؟
هدایت شده از On neverland
ادمین من و مانگو اینجا هست؟ اگه هستی اعلام حضور کن
گشتن دنبال ادمین من مانگو*
هدایت شده از On neverland
کیوت😂😂😂
کاری ندارم فقط میخواستم بدونم اینجا هستی یا ن
شونه بالا انداختن و خندیدن*
من و مانگو
کیوت😂😂😂 کاری ندارم فقط میخواستم بدونم اینجا هستی یا ن شونه بالا انداختن و خندیدن*
چطور میتونم تو کانالی به این قشنگی نباشم؟
من و مانگو
چطور میتونم تو کانالی به این قشنگی نباشم؟
و این که خیلی خوشحالم از این که باهات حرف زدم
همیشه دوست داشتم حتی شده خیلی کم ولی باهات یه مکالمه کوچولو داشته باشم