هدایت شده از On neverland
کیوت😂😂😂
کاری ندارم فقط میخواستم بدونم اینجا هستی یا ن
شونه بالا انداختن و خندیدن*
من و مانگو
کیوت😂😂😂 کاری ندارم فقط میخواستم بدونم اینجا هستی یا ن شونه بالا انداختن و خندیدن*
چطور میتونم تو کانالی به این قشنگی نباشم؟
من و مانگو
چطور میتونم تو کانالی به این قشنگی نباشم؟
و این که خیلی خوشحالم از این که باهات حرف زدم
همیشه دوست داشتم حتی شده خیلی کم ولی باهات یه مکالمه کوچولو داشته باشم