خب
میخوام اینجارو نگه دارم و مثل قبل ادامه بدم
میخوام امضارو بردارم
و این که بیاید تصور کنیم همه چی مثل قبله و کسی نمیدونه من مدیر اینجام
حیح
یه روز کاورت میکنم
حتما
مهم نیست قراره چقدر بد بشه
*اضافه کردن آهنگ run away به لیست آهنگایی که باید بخونم ...
میدونید چی شده؟
تو کانال یکیو دیدم
که نمیدونم چرا ولی شمارشو دارم
واقعا نمیدونم کیه
کی ای تو آخهه
امروز یه نفر بهم گفت که
کاش یه ذره ...فقط یه ذره مهربونی کردنو بلد بودی
من میدونم که جزو دسته ی آدمای مهربون حساب نمیشم
ولی فکر نمیکردم اوضاعم انقد خراب باشه
ولی به هرحال باشه من سعیمو میکنم
من همیشه از چیزایی که تجربه میکردم میگم اینجا
یا از چیزایی که با توجه به تجربه هام برداشت کردم
ولی چند وقته خیلی عادی گذشته و تجربه جدیدی وجود نداره