بعضیا خیلی بیشعورن که یه نفر دیگه رو فقط به خاطر این که بی دلیل ازش خوششون نمیاد اذیت میکنن
من و مانگو
بعضیا خیلی بیشعورن که یه نفر دیگه رو فقط به خاطر این که بی دلیل ازش خوششون نمیاد اذیت میکنن
مخصوصا که اون طرف خیلی باانگیزه و پر هیجانه و وقتی میخوره تو ذوقش یهو پژمرده میشه
دلم تنگه واسش
و اون دیگه هیچ وقت قرار نیست برگرده
هیچ وقت
هیچ وقت
هیچ وقت
دردناکه دردناکه دردناکه
بعضی موقه ها دوستت رو توی دنیای واقعی میبینی حالش بده
یا مثلا تو فضای مجازی خودش میاد میگه حالش بده
اینا ناراحت کنندست هااا
ولی وقتی میدونی دوستت داره اذیت میشه و به معنای واقعی کلمه ناراحت و غمگین شده
یه جوری شده که حتی وقتی تایپ میکنه و چت میکنه لحن غمگینش تو ذهنت پخش میشه
ولی به زورم که شده خودشو قوی نشون میده و داره با غم هاش کنار میاد
این دردناک تره
این که نمیتونم کاری کنم
این همه فاصله بینمون ..