یه روز کاورت میکنم
حتما
مهم نیست قراره چقدر بد بشه
*اضافه کردن آهنگ run away به لیست آهنگایی که باید بخونم ...
میدونید چی شده؟
تو کانال یکیو دیدم
که نمیدونم چرا ولی شمارشو دارم
واقعا نمیدونم کیه
کی ای تو آخهه
امروز یه نفر بهم گفت که
کاش یه ذره ...فقط یه ذره مهربونی کردنو بلد بودی
من میدونم که جزو دسته ی آدمای مهربون حساب نمیشم
ولی فکر نمیکردم اوضاعم انقد خراب باشه
ولی به هرحال باشه من سعیمو میکنم
من همیشه از چیزایی که تجربه میکردم میگم اینجا
یا از چیزایی که با توجه به تجربه هام برداشت کردم
ولی چند وقته خیلی عادی گذشته و تجربه جدیدی وجود نداره
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
خب
شما از تجربه هاتون بگین
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
دیروز یه کلاغ دیدم و فکر کردم تمشکه...عاخه تمشک هم یه کلاغ بود. خواهرم میگفت خیلی زشته ولی من دوسش داشتم. شهریور که بیاد یکساله که دیگه ندیدمش...راستی از مانگو چه خبر؟!
_
دارم فکر میکنم چه وجه شباهتی بین تمشک و کلاغ هست؟
مانگو
باهاش حرف نزدم چند روزه
نکنه داره مثه آدمای سنگیه پائول میشههه
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
تجربه... از تجربه های محبوب و نازنینم همون بس که اون شب سرم رو گذاشتم رو شونه اش و تا برسیم خونه همونطور که به ماه و آسمون قبل غروب نگاه میکردم خوابم برد و برای چند لحظه انگار در این دنیا هیچ***نبودم، هیچ دردی نبود و اگر هم بود با همان بوسه لحظه بیدار شدنم تمام شد
_
خب
تجربه ی قشنگیه
امیدوارم برات تکرار بشه