من یه دفتر داشتم
که خیلی کیوت بود ولی بدون استفاده مونده بود
منم تصمیم گرفتم پاشم توش هر چی دوست دارم بگم
قسمتای مورد علاقم از آهنگا
و خاطره هامو توش بنویسم
یا نقاشی بکشم و ...
من دفترو باز کردم و نوشتم سلام ...
و من درواقع میخواستم دفترو مخاطب قرار بدم
ولی این که میگفتم سلام دفتر خیلی خشک و خالی بود
یه هفته کامل ذهنم درگیر شد که اسم دفتر چی باشه
تا این که یه روز داشتم انبه میخوردم و مانگو به ذهنم رسید(مانگو به انگلیسی میشه انبه)
خلاصه نشستم و اول از همه مانگو رو تو ذهنم تصور کردم
و بعدشم با ذوق رفتم و تو دفترم نوشتم سلام مانگو !
آره خلاصه این دفتر، مانگوی اصلیه
و من چون ممکن بود دفتر همیشه پیشم نباشه
این جارو زدم
همین
من و مانگو
ولی خب چهارشنبه احتمالا میام واستون تعریف میکنم
قطعا طلسم شده
چون بازم کنسل شد