من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
تو نارنجی هستی گاهی اوقات انقد دوست داشتنی میشی که آدم میخاد بغلت کنه ولی بعضی وقتا نارجی تیره رو به سیاه میشی که لبخند رو لبامو محو میکنه _ جید
تو چندمین نفری هستی که میگی نارنجی ام؟
نمیدونم
از دستم در رفته تعدادش
واه
اون قسمت آخر پیامت
ینی انقد ترسناک میشم؟
من و مانگو
تو نارنجی هستی گاهی اوقات انقد دوست داشتنی میشی که آدم میخاد بغلت کنه ولی بعضی وقتا نارجی تیره رو به
شاید میشی...نمیدونم -جید
پس چجوری میشم که لبخندت محو میشه
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
سلام عزیزم. حالت چطوره؟
سلام سلام
خوبم
تو چطوری؟
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
https://eitaa.com/mangoo/364 این پیام باعث شد اکلیلی بشم:"
وای خدا
خودتی
وای ایول
من از این پیامت اکلیلی تر شدم
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
سلام برای تو و اون مانگوی قشنگ امیدوارم حال هر دوتون خوب باشه و اینکه بهارتون پیشاپیش مبارک امیدوارم عیدتون پر امید و زیبا بگذره💌
ممنون واقعا🧡
چقد خوشحالم که شماها انقد مهربونین
اون مانگوی قشنگم که گفتی بانمک بود
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
https://eitaa.com/mangoo/374 آرهه خودمم. آیدی نداشتم که بیام باهات صحبت کنم. چون گفتی دوست داری پی وی پیام بدی...
اشکالی نداره اگه بیام؟
من و مانگو
https://eitaa.com/mangoo/374 آرهه خودمم. آیدی نداشتم که بیام باهات صحبت کنم. چون گفتی دوست داری پی و
میشه دوست دارم بیام پی وی ممبرام
ولی خجالت میکشم
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
https://eitaa.com/mangoo/373 خداروشکر. منم خوبم، تقریبا..
کاملا خوب باش ..
من و مانگو
خیلی وقته به ستاره ها خیره نشدم
من برنامه ریزی کرده بودم امشب یه ساعت خیره بشم به ستاره ها
ولی مثل اینکه اونا برنامشون فرق داره و الان نیستن
من و مانگو
من برنامه ریزی کرده بودم امشب یه ساعت خیره بشم به ستاره ها ولی مثل اینکه اونا برنامشون فرق داره و ال
در عوض ماه هست
اونم چه ماهی
من و مانگو
در عوض ماه هست اونم چه ماهی
ولی ماه همیشه بهم حس عجیبی میداده
نمیدونم چجوری بگمش