من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
سلام برای تو و اون مانگوی قشنگ امیدوارم حال هر دوتون خوب باشه و اینکه بهارتون پیشاپیش مبارک امیدوارم عیدتون پر امید و زیبا بگذره💌
ممنون واقعا🧡
چقد خوشحالم که شماها انقد مهربونین
اون مانگوی قشنگم که گفتی بانمک بود
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
https://eitaa.com/mangoo/374 آرهه خودمم. آیدی نداشتم که بیام باهات صحبت کنم. چون گفتی دوست داری پی وی پیام بدی...
اشکالی نداره اگه بیام؟
من و مانگو
https://eitaa.com/mangoo/374 آرهه خودمم. آیدی نداشتم که بیام باهات صحبت کنم. چون گفتی دوست داری پی و
میشه دوست دارم بیام پی وی ممبرام
ولی خجالت میکشم
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16411152980498
https://eitaa.com/mangoo/373 خداروشکر. منم خوبم، تقریبا..
کاملا خوب باش ..
من و مانگو
خیلی وقته به ستاره ها خیره نشدم
من برنامه ریزی کرده بودم امشب یه ساعت خیره بشم به ستاره ها
ولی مثل اینکه اونا برنامشون فرق داره و الان نیستن
من و مانگو
من برنامه ریزی کرده بودم امشب یه ساعت خیره بشم به ستاره ها ولی مثل اینکه اونا برنامشون فرق داره و ال
در عوض ماه هست
اونم چه ماهی
من و مانگو
در عوض ماه هست اونم چه ماهی
ولی ماه همیشه بهم حس عجیبی میداده
نمیدونم چجوری بگمش
من و مانگو
ولی ماه همیشه بهم حس عجیبی میداده نمیدونم چجوری بگمش
نزدیک ترین حسو میگم
من یه ترس عجیبی دارم از توپی که به سمت صورتم پرت بشه
ولی از اون طرف خیلی دوست دارم توپو تو هوا بگیرم
ماهم همینطوریه
حس میکنم قراره بیفته پایین و استرس میگیرم
ولی همزمان دوست دارم بهش دست بزنم
https://eitaa.com/mangoo/376 نمیدونم. شاید نه. اشکال نداره.
اگه راحت نیستی نمیام خب