نمیدونم چیشد
یهو نصفه شبی برای هر چیزی که اتفاق افتاده و نیفتاده نگران شدم
انقد نگران
که بدون عینک
همینطوری باعجله و یهویی اومدم یه جا بگمش
که فقط راحت شم
چون دیگه داشتم خفه میشدم کم کم
من و مانگو
وای آهنگ الان گریه میکنم آهنگ هدیه ی خیلی با ارزشیه واسم خیلی ممنون
آهنگی که بهم هدیه داده بود
نیست
نیستتت
و دلم میخواد جیغ بزنم رسما
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
قطعا آنشرلی
_
دلم نمیخواد زود تموم شه🥺
افسردگی میگیرم قطعا
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
قطعا قطعا آنشرلی آخریو شروع کن خیلی فضاش با بقیه آنشرلی ها متفاوته
البته ممکنه با خوندن این جلدش خیلی غمگین بشی چون جنگه و یسریا که نباید میمیرن
و البته ممکنه خیلی حس و حال خوب هم دریافت کنی بیشتر داستان حول محور دختر آنه میگذره ( ریلا) آره خلاصه بنظرم اینو بخون
_
آره یه خوردشو خوندم
حدود ۵۰ صفحه
والترم میمیره آره؟
وای ولی دلم نمیاد تمومش کنمم