من و مانگو
وای آهنگ الان گریه میکنم آهنگ هدیه ی خیلی با ارزشیه واسم خیلی ممنون
آهنگی که بهم هدیه داده بود
نیست
نیستتت
و دلم میخواد جیغ بزنم رسما
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
قطعا آنشرلی
_
دلم نمیخواد زود تموم شه🥺
افسردگی میگیرم قطعا
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
قطعا قطعا آنشرلی آخریو شروع کن خیلی فضاش با بقیه آنشرلی ها متفاوته
البته ممکنه با خوندن این جلدش خیلی غمگین بشی چون جنگه و یسریا که نباید میمیرن
و البته ممکنه خیلی حس و حال خوب هم دریافت کنی بیشتر داستان حول محور دختر آنه میگذره ( ریلا) آره خلاصه بنظرم اینو بخون
_
آره یه خوردشو خوندم
حدود ۵۰ صفحه
والترم میمیره آره؟
وای ولی دلم نمیاد تمومش کنمم
من و مانگو
قطعا قطعا آنشرلی آخریو شروع کن خیلی فضاش با بقیه آنشرلی ها متفاوته البته ممکنه با خوندن این جلدش خیل
تقریبا از کلاس شیشمم تا الان طولش دادم که زود تموم نشه
من و مانگو
payamenashenas.ir/Mango
https://eitaa.com/mangoo/548
وای آره پسرم خیلی گناه داشت خیلی دوست داشتنی و سوییت بود
*مردم درباره آیدلاشون اینجوری حرف میزنن من درباره یه شخصیت خیالی تو یه کتاب
_
تنها چیزی که میتونم بگم اینه که الهی بمیرم 🥺🥺
پسرممم
واقعا خیلی دوستش داشتم خیلی