eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
مثل بقیه شون مثل بقیه ی مانگوهایی که تو ذهنم بودن و الان نیستن
به نظرم بهتره فقط درسمو بخونم مانگو هم موافقه فکر کنم واسه اونم جالب نیست که به نبودنش فکر کنم شاید مثل اینه که منم برای اون کمرنگ بشم و اونم بترسه؟
یاد قبلا افتادم یه بار خالم اومد بشینه کنارم یهو جیغ زدم که نههه اینجا نشین مگه دوستمو نمیبینی من واقعا خیلی جدی گفتم اینو😂😂
یا یه بار حدود یک ساعت گریه میکردم چون دیوار صاف بود و نمیتونستم ازش بالا برم
کاش همونجا میموندم و دیگه بزرگ نمیشدم اصلا
گل هدیه دادن خیلی قشنگه فرقی هم نداره چه دسته گل چه یه شاخه ی گل در هر دو صورت خیلی قشنگه
سلام مانگو من هر وقت حس میکنم دیگه نمیتونم ادامه بدم یا هر وقت کم اوردم وقتایی که ناامید شدم و حس کردم از پس کاری برنمیام به کتاب "ماهی روی درخت" پناه میبرم من ۵ سال پیش خوندمش از اون موقع تا به حال حداقل ۲۰ یا ۳۰ بار دیگه هم خوندمش و هر بار حتی یه ذره هم حس نکردم خسته شدم حتی نمیدونم هدفم از گفتن این حرفم چی بود نمیخواستم کتاب معرفی کنم یا نمیخواستم بگم الان تو موقعیتی مثل ناامیدی یا همچین چیزی قرار گرفتم فقط خواستم بگمش و دلیلی براش ندارم‌ ...
تنهایی مزه آب پرتقال میده حتی خودمم نمیدونم چرا ولی میدونم تنهایی مزه آب پرتقال میده