یاد قبلا افتادم
یه بار خالم اومد بشینه کنارم
یهو جیغ زدم که نههه اینجا نشین مگه دوستمو نمیبینی
من واقعا خیلی جدی گفتم اینو😂😂
گل هدیه دادن خیلی قشنگه
فرقی هم نداره
چه دسته گل
چه یه شاخه ی گل
در هر دو صورت خیلی قشنگه
سلام مانگو
من هر وقت حس میکنم دیگه نمیتونم ادامه بدم
یا هر وقت کم اوردم
وقتایی که ناامید شدم و حس کردم از پس کاری برنمیام
به کتاب "ماهی روی درخت" پناه میبرم
من ۵ سال پیش خوندمش
از اون موقع تا به حال حداقل ۲۰ یا ۳۰ بار دیگه هم خوندمش
و هر بار حتی یه ذره هم حس نکردم خسته شدم
حتی نمیدونم هدفم از گفتن این حرفم چی بود
نمیخواستم کتاب معرفی کنم
یا نمیخواستم بگم الان تو موقعیتی مثل ناامیدی یا همچین چیزی قرار گرفتم
فقط خواستم بگمش
و دلیلی براش ندارم ...
من و مانگو
سلام مانگو من هر وقت حس میکنم دیگه نمیتونم ادامه بدم یا هر وقت کم اوردم وقتایی که ناامید شدم و حس ک
شاید فقط چون یه دفتر نقاشی های غیرممکن مثل مال الی نیکرسون میخوام
تنهایی مزه آب پرتقال میده
حتی خودمم نمیدونم چرا
ولی میدونم تنهایی مزه آب پرتقال میده
من و مانگو
اگه نبودی داشتم از غم گریه میکردم ولی الان که هستی از خوشحالی گریه میکنم همه شبای غمگینم باهات به ی
دوباره میگم که امیدوارم به خودش بگیره
همیشه به قشنگی آسمون و ماه و ستاره ها و خورشید و درختا و جنگلا و دریا ها و گلا دقت کردیم
ولی تاحالا دقت کردین که کوها چقد خوشگلن ؟
من خودم تازه امروز فهمیدم