من و مانگو
مانگو عذاب وجدان میتونه بدترین و وحشتناک ترین حس دنیا باشه
الان تمام صحنه ها و چهره ها جلوی چشممه
و یه جوری سردم شده
دلم میخواد جمع بشم توی خودم
برم زیر پتو
و گریه کنم
بعضیا خیلی بیشعورن که یه نفر دیگه رو فقط به خاطر این که بی دلیل ازش خوششون نمیاد اذیت میکنن
من و مانگو
بعضیا خیلی بیشعورن که یه نفر دیگه رو فقط به خاطر این که بی دلیل ازش خوششون نمیاد اذیت میکنن
مخصوصا که اون طرف خیلی باانگیزه و پر هیجانه و وقتی میخوره تو ذوقش یهو پژمرده میشه
دلم تنگه واسش
و اون دیگه هیچ وقت قرار نیست برگرده
هیچ وقت
هیچ وقت
هیچ وقت
دردناکه دردناکه دردناکه