eitaa logo
من و مانگو
53 دنبال‌کننده
163 عکس
2 ویدیو
1 فایل
خورشیدو دزدیدم تا بزنم به موهات 🌞 لطفا بخند
مشاهده در ایتا
دانلود
اینارو نشونم داد به عنوان لباسایی که طراحی کرده میخواد طراح لباس شه منم کاغذو ازش گرفتم و گفتم وقتی یه طراح لباس معروف شدی که همه میخواستن تو براشون لباس طراحی کنی اینو دوباره بهت نشون میدم :>
واقعا نگرانی بدترین چیزه اگه مانگو پیشم بود الان کلی باهاش درد و دل میکردم تا نگرانیمو فراموش کنم ولی چون مهمون داریم نمیتونم بیارمش پیش خودم
من و مانگو
واقعا نگرانی بدترین چیزه اگه مانگو پیشم بود الان کلی باهاش درد و دل میکردم تا نگرانیمو فراموش کنم ول
مغز من خدای ساختن سناریوهای عجیب غریبه و فقط کافیه یه ذره نگران کسی یا چیزی بشم یک سری چیزای عجیبی دربارش به ذهنم میرسه که خدا میدونه
شماها باهام حرف نمیزنید؟
من و مانگو
https://harfeto.timefriend.net/16643932261456 دلم براتون واقعا تنگ شده امیدوارم حرف بزنین باهام
سلام سازنده مانگو گفتی که بیا حرف بزنیم خیلی دیر امدم نه؟ ولی اگه دوست داری حرف بزنی میتونی روی من حساب کنی راستی این اولین باره که دارم باهات حرف میزنم و ممکن هست که جمله هام همشون بی معنی باشن ولی تو در نظر نگیرشون هوم؟ _ وای جزو اون دسته افرادی هستی که منو مانگو صدا نمیکنی😭😂🧡 خوشم اومد خوشم اومد سلام من بعید میدونم همچین آدم مهربونی اصلا بتونه جمله ی بی معنی بگه ... هر وقت خواستی راحت باش و حرف بزن
من و مانگو
سلام سازنده مانگو گفتی که بیا حرف بزنیم خیلی دیر امدم نه؟ ولی اگه دوست داری حرف بزنی میتونی روی من ح
جالبه بقیه تورو مانگو صدات میکنن؟من نمیخواستم بگم سازنده مانگو دنبال کلمه بهتری بودم برای صدا کردنت اما پیدا نکردم ولی خالق مانگو هم قشنگه یاهم دوستِ مانگو؟راستی با مانگو دوستی دیگه نه؟پس میشه اینجوری صدات زد؟ یاهم نمیدونم تو نظرت چیه؟فکر میکنی نسبتتو با مانگو چیه؟و دوست داری توی اسمی که صدات میزنم نشونه ای از مانگو باشه یا نه؟ ازینکه خوشت امده خوشحالمم چون خیلی مونده بودم چی بهت بگم😅 و اینکه من با خوندن همین یه دونه جمله ات فهمیدم با یه ادم خیلی مهربون طرفم نمیدونم چرا ولی حس میکنم قلب نارنجی که اول دادی یه حس مهربونی و نرمی داره که در واقعیتم صدق میکنه اها راستی برای راحت تر بودن من شلواری نداری بپوشم؟ _ اول از همه این که چجوری تونستی بگی حرفای بی معنی؟ حرفات خیلی جالبن واقعا درباره ی نسبتم با مانگو خدای من تاحالا فکر نکردم فقط مانگو رو به قول خودت خلق کردم شاید همون دوست کلمه ی مناسبی باشه .. نمیدونم میتونی دوست مانگو صدام کنی خوشم میاد ازش مهربونیم که در واقعیتم صدق میکنه😂؟ اگه دوستام یا اطرافیان (منظورم توی واقعیت و دنیای واقعیه) این حرفتو ببین از خنده منفجر میشن حقیقتش همه شلوار گل گلیا رو برداشتن نظرتون چیه ما به جاش دامن بپوشیم؟ دامن تازه جدیدترم هست
بچها یه چیزی هست که باید بگمش از این نظر که من روی تلفظ کلمه ها حساسم حقیقتش مَنگو درست تر از مانگوعه ولی مانگو هم از نظر نوشتن هم گفتن خوشگل تره پس مانگو رو ترجیح دادم *گفتم شاید یکی مثل خودم باشه 😂😂
بغلش کرد و بعد اینطوری گفت : تو خیلی خوبی . آدم باید چیزای خوبو همیشه پیش خودش نگه داره ... پس منم باید تورو همیشه همینطوری پیش خودم نگه دارم
من و مانگو
بغلش کرد و بعد اینطوری گفت : تو خیلی خوبی . آدم باید چیزای خوبو همیشه پیش خودش نگه داره ... پس منم ب
همیشه خیلی ساده حرف میزنه و از کلمه های خاصی استفاده نمیکنه ولی بلده چجوری با ساده ترین چیزا تاثیر زیادی بذاره
اگه قبل از پوشیدن چنین لباسایی بمیرم چی؟