eitaa logo
「 منتظران ظهور」
514 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
6هزار ویدیو
187 فایل
﮼بسم رب المهدی اومدیم یه کاری کنیم که یک سنگ از جلوی راه ظهور برداریم. به امید کارایی برای مهدی عج.. ادمین👇👇👇 @ya_mahdii_zahra
مشاهده در ایتا
دانلود
1_7274869687.mp3
6.25M
🇵🇸 نواهنگ پناه مظلوم 🎤 باصدای کربلایی امین‌قدیم @mantazeran
4_5949706899661263287.mp3
7.72M
🌤دعای فرج و علامه امینی... 🎧استاد صادقی @mantazeran
31.mp3
9.49M
🌱جلسه شانزدهم(ساعت اول) 🔹️تو بحث فلسفی کمیت و کیفیت، کدومشون مهم‌ان؟ 🔹️ما به موجودات رسیدیم، اما چطور از موجودات به جهان میرسیم؟ 🔹️چرا اسم عالم و جهان رو روی تقسیم هامون میگذاریم؟ 🔹️ماتریالیست ها معتقدن ادراکات منحصر در حسه و در نتیجه جهان هم فقط مادیه. اما ما ثابت کردیم که نه جهان منحصر در مادیاته و نه ادراکات منحصر در حس. 🔹️وقتی توی معرفت‌شناسی حس گرا باشیم، تو هستی شناسی هم مادی‌گرا میشیم. 🔹️عالم مراتبی داره، مادی محض، نیمه مادی و غیر مادی. موجودات مادی محض محاله مستقیما به غیر مادی برسن چون طفره رخ میده، برای همین وجود موجودات نیمه مادی یا مثالی ثابت میشه. 🔹️یکای سنجشی که بشه باهاش کل عالم رو اندازه گرفت، یکای وجوده ... 🔹️غیرمادی نمیتونه تبدیل به مادی بشه اما میتونه تجلی مادی داشته باشه، مثل تفکر ما که گاهی تجلی به شکل صوت داره و گاهی به شکل مکتوب. 🔹️غیرمادی اگر در عالم مثال تجلی کنه اسمش تمثل هست و اگه در عالم ماده اسمش تجسم. 🔹️توهم چیزیه که در ذهن هست و در عین نیست. مکاشفه هم همینه با این تفاوت که منشأ یکی امور واقعی هست و دیگری امور غیرواقع نما. مرز بین توهم و مکاشفه رو فقط با دونستن عرفان نظری میشه تشخیص داد. 🔸️سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ @Eshraqii_Kerdari @mantazeran
enc_16911617753364093467837.mp3
10.11M
💠اللهم عجل لولیک الفرج 💠همه هست آرزویم که ببینم از تو رویی @mantazeran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هیچی نباید دل منو بلرزونه وقتی او رو دارم ... 🎧استاد زرین @mantazeran
32.mp3
14.69M
🌱جلسه شانزدهم(ساعت دوم) 🔹️طبقات عالم در هم موثر اند، رابطه این تأثیر چگونه است؟ 🔹️اتفاقاتی که در عالم ماده(دنیا) رخ می‌دهد از عوالم بالا سرچشمه می‌گیرد. 🔹️اکر روابط ملکوتی رو اصلاح کنیم روابط دنیوی درست خواهد شد. 🔹️مَنْ أَصْلَحَ مَا بَيْنَهُ وَبَيْنَ اللَّهِ أَصْلَحَ اللَّهُ مَا بَيْنَهُ وَبَيْنَ النَّاسِ، وَمَنْ أَصْلَحَ أَمْرَ آخِرَتِهِ أَصْلَحَ اللَّهُ لَهُ أَمْرَ دُنْيَاهُ، وَمَنْ كَانَ لَهُ مِنْ نَفْسِهِ وَاعِظٌ كَانَ عَلَيْهِ مِنَ اللَّهِ حَافِظٌ 🔹️ثواب چیست؟ 🔹️آن‌چه که اثر دارد عدم است یا وجود؟ 🔹️هرچه موجودیت بیشتر باشد اثر و تاثیر بیشتر است. بین اثر و موثر سنخیت وجودی حاکم است. 🔹️همه به تکامل فلسفی خواهیم رسید و تکامل فلسفی باعث ادراک می‌شود. 🔹️حرکت ما به سمت بی نهایت قطعی است اما جهت حرکت اختیاری. 🔸️سه شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ @Eshraqii_Kerdari @mantazeran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱 ؛ 🧡 من تشنۀ دیدار تو هستم... کاش بیایی و مرا به جرعه‌ای دیدار مهمان کنی‌... @mantazeran
D1738689T15476876(Web)-mc.mp3
11.84M
🔹 انتظار امام زمان علیه السلام انتظار یک حالت است ولی در روایت بالاتر از یک حالت است. در روایت داریم که بهترین اعمال انتظار فرج است. پس انتطار، عمل است. اگر شما منتظر میهمان هستید حتما اتاق را تمیز می کنید و غذا را آماده می کنید، این عمل است. 🎙 📺 @mantazeran
هر کس حسینی مذهب است، مدیون لطف زینب است.
عیدتون مبارکآ.. 💚
33.mp3
10.41M
🌱جلسه هفدهم (ساعت اول) 🔹انسان یک بعدی است یا دو بعدی؟ 🔹ابن سینا: انسان عالم صغیر است منطبق بر عالم کبیر. هر طبقه ای از جهان در انسان وجود دارد. به همین دلیل انسان شناسی کلید جهان شناسی است. 🔹اگر از چیزی یا در چیزی تاثیر بپذیری و یا تاثیر بذاری از نظر فلسفی قطعا باید این دو شی نزد هم حضور داشته باشند. حضور به معنای حضور وجودی و احاطه هست. اگر ولایت تکوینی داشته باشیم در کل عالم حضور داریم، بر همین اساس میگیم عالم محضر خداست. 🔹در فلسفه شرط عالِم شدن احاطه پیدا کردن (نزدیکی معنوی) است.لذا علم و احاطه در هم تنیده است. 🔹منظور از دوری و نزدیکی فلسفی احاطه داشتن است، محیط نزدیک است و محاط دور.محاط به هراندازه که رشد کند به محیط نزدیک می‌شود. 🔹انسان منحصر در بدن نیست. ما یک من داریم یک تن من، غیر از بدن است. 🔸️سه شنبه ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ @Eshraqii_Kerdari @mantazeran
گفتم از کوه بگویم....mp3
5.52M
✨مدح حضرت زینب سلام الله علیها شعر با صدای شاعر 🎧 سید حمیدرضا برقعی @mantazeran
به قربان فدائیانت ای به فدای حسین شده
كُنْتُ عِنْدَ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع فَدَخَلَ عِيسَى بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْقُمِّيُّ فَرَحَّبَ بِهِ وَ قَرَّبَ مِنْ مَجْلِسِهِ ثُمَّ قَالَ يَا عِيسَى بْنَ عَبْدِ اللَّهِ لَيْسَ مِنَّا وَ لَا كَرَامَةَ مَنْ كَانَ فِي مِصْرٍ فِيهِ مِائَةُ أَلْفٍ أَوْ يَزِيدُونَ وَ كَانَ فِي ذَلِكَ الْمِصْرِ أَحَدٌ أَوْرَعَ مِنْهُ. چه حدیث عجیبی! می‌فرمایند از ما نیست کسی که در شهری باشد که ۱۰۰ هزار یا بیشتر جمعیت داشته باشد و در آن شهر از او خوددارتر و پاک‌دامن‌تر از او باشد! عجب آقا، عجب! چه حدیث عجیبی امشب به چشمم خورد.