eitaa logo
محمدعلی رامین
3.2هزار دنبال‌کننده
873 عکس
1.9هزار ویدیو
10 فایل
یادداشت‌ها و اشعار خودم ارتباط با من @ma_ramin
مشاهده در ایتا
دانلود
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
احتمال وقوع جنگ_اتمی در اروپا‼️ اوکراین شنبه‌شب (۳۰خرداد۱۴۰۵) با ۵۵۵ پهپاد، زیرساخت‌های انرژی در مسکو را هدف قرار داد. این تأسیسات در ۱۵ کیلومتری کاخ کرملین قرار دارد و ۵۰ درصد بنزین مسکو را تامین می‌کند. آمریکا حالا با اوکراین به سراغ روسیه رفته است که قرار است، کمبود نفت بخاطر جنگ در خاورمیانه را تأمین کند. ‼️انتظار می‌رود، روسیه در پاسخ به این حمله اوکراین، احتمالا اقدام به تهدید یا حتی حمله محدود اتمی بکند‼️ برای دونالدترامپ آشفته‌کردن اروپا، به معنی فراغت خودش از تنگنا و بی‌بست جنگ با ایران اسلامی است که در سراسر جهان با آن مواجه است؛ برای ولادیمیر پوتین، دفاع از امنیت و اقتدار روسیه در برابر اروپا، یک موضوع حیاتی است. ✍محمدعلی رامین @maramin
-932094702553391359_584068634408616.oga
زمان: حجم: 4.5M
⭕️ روشنگری حجت‌الاسلام دکتر نبویان نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی در مورد صحبت هایشان در برنامه دیروز شبکه خبر ❗️آقایون رسانه‌ای نزدیک به تیم مذاکره‌کننده شما در صورتی میتونید بگید حرفای نبویان ناقصه که اسناد کامل‌تری داشته باشید مگه اسناد محرمانه نیست؟! شما چیکاره‌اید که اسناد کامل‌تری داشته باشید؟! یکشنبه 31 خرداد 1405
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وظیفه‌ی اصلی "امامِ امت" این است که با هدایت‌های خویش، "امت" را به "مقامِ امامت"، یعنی به رشد و تعالی و توان "هدایت‌دیگران" برساند! امتی که چنین رشدی یافته باشد، شایسته همراهی با امام معصوم خواهد بود؛ همین! 👆دکتر خوش‌چشم: علی الاصول یعنی چی؟! @maramin
نسل‌کشی با موادغذایی آمریکایی! خبیثانی که می‌توانند با جنگ_افروزی بیولوژیک، انواع بیماری‌ها را علیه بشریت، خاصه ملل مخالف خود تولید کنند، حالا می‌خواهند، آزادسازی بخشی از پول‌های مسدود شده خودمان را برای بیمارسازی و تضعیف مقاومت جسمانی و نابودی نسل ایرانی به‌کار بگیرند! اگر آمریکایی‌ها بتوانند، تولیدات آلوده و دست‌کاری شده موادغذایی خود را به‌خورد مردم نجیب و سالم ما بدهند، با یک‌تیر، چند هدف پلید شیطانی خود را نشانه رفته‌اند! کسانی‌که از "پیجر" و تلفن همراه، ابزار کشتارجمعی می‌سازند؛ کسانی‌که با تولید و انتشار انواع بیماری‌های واگیر در مراکز تحقیقاتی_بیولوژیکی وابسته به شرکت چندملیتی "بلاک‌راک"، سالانه به کشتارخاموش ملل جهان پرداخته و صدهامیلیارد دلار داروهای شیمیایی را برای درمان همان بیماری‌ها به‌فروش می‌رسانند، حالا برای نسل‌کشی ایرانیان، طرح هولناکی را دنبال می‌کنند! معاون دونالدترامپ، جی‌دی ونس، در نشست خبری(۴۰۵/۴/۱) خود می‌گوید: «اگر پول‌های مسدود شده ایران را آزاد کنیم، مطمئن باشید که فقط صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد تا کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر کند» البته "این تولیدکنندگان"، کشاورزان عادی آمریکایی نیستند! طرح خرید موادغذایی از آمریکا و همپیمانانش، در دوره حاکمیت ابلیسی_اپستینی ترامپ_نتانیاهو، قطعاً جنایتی غیرقابل اغماض در راستای نسل‌کشی ایرانیان خواهد بود! گرچه توطئه «نابودی نسل ایرانی» توسط جریان استکبارصهیونی، امروز با هشیاری تیم مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی خنثی شد، اما خشم معاون ترامپ را برانگیخت👆 ✍محمدعلی رامین @maramin
هدایت شده از بیداری ملت
‌ ♻️ ۳۱ خرداد سالروز برکناری رئیس‌جمهور بی‌کفایت/ دلایل رهبر شهید برای عزل چه بود؟ شهید سیدعلی حسینی امام خامنه‌ای ۳۵ سال قبل در جلسه برکناری بنی‌صدر دلایل عدم کفایت سیاسی را اینگونه عنوان کرد: 🔹برای بنی‌صدر مناقشات و درگیری‌های سیاسی بر هرچیزی مقدم بود، حتی در جنگ. 🔹بنی‌صدر رهنمودهای امام را آشکارا زیر پا می‌گذاشت. 🔹بنی‌صدر معتقد بود که مجلس باید با رئیس‌جمهور هماهنگ باشد که این توهین آشکار به مجلس بود. 🔹بنی‌صدر مدعی بود طبق نظرسنجی، از امام محبوب‌تر است! 🔹بنی صدر اسرار اقتصادی کشور را افشا می‌کند! 🔹️ آشکار و پنهان با سپاه پاسداران و دیگر نهادهای انقلابی تقابل دارد. 🔹باعث تحقیر جمهوری اسلامی می‌شود. 🔹بنی‌صدر در ظاهر خود را متعهد به امام نشان می‌دهد اما در عمل، همه جوانب ولایت فقیه را مورد تعرض قرار می‌دهد. 🔹بنی‌صدر مدعی است که به امام اطلاعات نادرستی می‌دهند. 🔹بنی‌صدر بزرگ‌ترین بلندگوی تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی شده بود. 🔹مشاوران بنی‌صدر عناصر بدسابقه و بدنام و لااقل مشکوک و مورد سوءظن هستند. 🔴 👇 @bidariymelat
بمباران افکارعمومی با دروغ‌ودغل‌بازی تیم ترامپ! بعد از ارتکاب هزاران جنایت، تخریب اماکن مؤثر با پرتاب ۱۰۰۰-موشک مخرّب جنگی و هدردادن ۲۰۰۰-موشک پدافندی که باز درمقابل نظامیان شجاع کشورمان ناکام ماند و با اتمام تسلیحاتش، از سر استیصال درخواست "آتش‌بس" کرد، حالا دونالدترامپ با مجموعه‌ای از مواضع متناقض، پُراز تهدید، خودبرتر_پنداری، تحقیرهویت ایرانی و روایت‌سازی خیال‌پردازانه، بی‌وقفه به‌جنگ روانی_رسانه‌ای برای شکست‌ما روی آورده است: تهدید به نابودی تمدن ایران! انهدام تمام زیرساخت‌های کشور! اشغال جزائر ایرانی! تصرف تنگه هرمز برای گرفتن عوارض از آن! ادعای مشارکت آمریکایی‌ها در بازسازی ایران! القای بازرسی‌های گسترده و همیشگی بر مراکز هسته‌ای کشورمان! تعیین چگونگی هزینه‌کرد منابع مالی ایرانیان! خلاصه مدام در حال نشر اراجیف است. کارشناسان تیم رسانه‌ای دونالدترامپ با بمباران شبانه‌روزی افکارعمومی، در حال دست‌آوردسازی، قدرت‌نمایی و رؤیا_فروشی به آمریکایی‌ها و همپیمانانشان و نیز کابوس_تراشی و القای شکست و تحقیر مسئولان و متحدان‌ما هستند: نمونه جملات ترامپ را دوباره بخوانیم: ‼️«اگر ایرانی‌ها تنگه هرمز را ببندند، کشورشان نابود خواهد شد»! ‼️«اگر لازم باشد، ممکن است تنگه را تصرف کنیم»! ‼️«دریافت عوارض [از تنگه هرمز] توسط آمریکا برای ایالات متحده؛ به‌دلیل خدماتی که به عنوان فرشتۀ نگهبان به کشورهای خاورمیانه ارائه داده‌است؛ به منظور بازپرداخت هزینه‌های گذشته، حال و آینده [در جنگ و پساجنگ]»! ‼️«محاصره دریایی ایران، از بمباران تأثیر بیشتری داشت»! ‼️«با یک تماس تلفنی، می‌توانم محاصره را برگردانم»! ‼️«همه به خوبی می‌دانند که ایران برای تضمین صداقت هسته‌ای در آینده با بازرسی‌های گسترده تسلیحاتی موافقت خواهد کرد»! ‼️«بازرسان آژانس به‌موقع و در زمان مناسب، در ایران حضور خواهند داشت»! ‼️«پولی که آزاد می‌شود، برای خرید غذا استفاده خواهد شد و این غذا به طور انحصاری از طریق آمریکا و از کشاورزان ما خریداری خواهد شد»! و قرار است، این رگبار مواضع سرسام‌آور ترامپ، شکست آمریکا در عرصه نظامی_سیاسی را به پیروزی در افکارعمومی جهان تبدیل کنند: انواع لفاظی‌ها و تهدیدهای نو_به_نو در گفتگو با رسانه‌ها، تولید لحظه_به_لحظه ادعاهای جدید، برای برهم‌زدن نظم و آرامش ذهنی مسئولان ایرانی و حتی منتقدان و نخبگان داخلی، به‌منظور مدیریت اذهان آمریکایی‌ها برای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، مهار قیمت انرژی در جهان، کنترل متحدان منطقه‌ای و اروپایی خود و نیز واداشتن مسئولان‌ما به دادن امتیازات مملکت به ترامپ جنایتکار! تکرار رگباری و انبوه اظهارات ضدونقیض برای فرار از مسئولیت‌ها و تعهدات واشنگتن در تفاهم‌نامه، ایجاد خطای محاسباتی درمیان مسئولان و تحلیلگران‌ما، شگرد تهاجم او در دنیای مجازی است. ایجاد آشفتگی ذهنی در هرمخاطبی، او را از تحلیل منطقیِ واقعیات محروم می‌سازد؛ درهم آمیختن راست و دروغ، دادن وعده دغل‌کارانه، تنیدن واقعیت در قاب مبالغه، درآمیختن هرخبر با یک تهدید، شایعه‌پراکنی برای ایجاد سوءظن درجبهه مقاومت،... و خلاصه، پریشان‌گویی با اشباع فضای رسانه‌ای جهت آشفته‌سازی مخاطبان، شگرد اوست: او عملاً مهلت پاسخگویی به مسئولان ناآشنا با شیاطین استکبارصهیونی را نمی‌دهد؛ و از پرتاب سیگنال‌های منفی توسط رئیس‌جمهورما درفضای افکارعمومی (با دم‌زدن از بی‌پولی کشور؛ ناامیدی جوانان بیکار؛ عدم توانایی بر فروش حتی یک بشکه نفت؛ دادن بنزین دولت به نیروهای مسلح و...)، ترامپ فرصت‌طلب را وامی‌دارد تا گستاخانه بگوید: ‼️«ایرانیان گرسنه‌اند و من می‌خواهم از ذرت و سویا و گندم آمریکایی به آن‌ها بفروشم» [تا فرشته نجات ایرانیان از گرسنگی باشم!] و برآیند چنین آشفته‌بازاری از تراکم و تلاقی «دغل‌بازی_ساده‌لوحی»، این می‌شود که تحلیل‌گر ما نیز احساساتی شده و بگوید: ‼️«اگر بزرگان کوفه، بخاطر وعده‌ی گندم ری و درهم_و_دینار عبیدالله، بزدلانه حسین‌بن‌علی را به یزید فروختند، مسئولان ما نیز، امام شهیدمان را با وعده‌ی مشتی دلار برای خرید گندم و سویای آمریکایی، به ترامپ فروختند»‼️ ⁉️حالا چه باید کرد: ✔️مبعوث شدگی خود برای اتمام کار دشمنان بشریت را، به‌مثابه رسالت انقلابی خویش، تا آخر دنبال کنیم؛ ✔️ تبعیت محض از امامتِ‌ولی‌فقیه را تنها گذرگاه عبور از سنگلاخ کنونی برای رسیدن به فتح‌الفتوح حاکمیت الله بر روی زمین‌ِخدا بدانیم؛ ✔️از تمرکز بر "اختلافات موجه" در جبهه داخلی هم بگذریم، تا لحظه‌ای از هرشیطنت استکبارصهیونی غافل نشویم؛ ✔️سهل‌انگاری مسئولان در عدم تشخیص درست دشمنان بشریت را، نشانه‌ی «خیانت» آن‌ها ندانیم و صبورانه و خیرخواهانه، نصیحت‌شان کنیم؛ مگر زمانی‌که مجلس شورای اسلامی به «عدم کفایت سیاسی» رأی دهد یا قوه‌قضائیه حکمی صادر کند یا امام سیدمجتبی اذن بدهند. ✍محمدعلی رامین @maramin
31.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روضه‌خوانی یک مادرِ شجاع ایرانی، روضه امامِ‌شهید از زبان یک زن داغدیده و فداکار شیعه... کاش تیم‌های رسانه‌ای پزشکیان_قالیباف، پیام این بانوی حسینی را که واگویه‌ای عاشورایی از زبان هزاران هزار نفر از مبعوث‌شدگان هموطن ماست، به رؤسای خود می‌رساندند تا معاونت راهبردی رئیس‌جمهور در مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست‌جمهوری، فتنه برچیدن تجمعات شبانگاهی مبعوث‌شدگان و حذف حماسه‌آفرینی جان_فدایان_ایران را طراحی و پیگیری نکنند... مِثْلِی‌ لَا يُبَايِعُ‌ مِثْلَه مِثْلِی‌ لَا يُبَايِعُ‌ مِثْلَ یزید مِثْلِی‌ لَا يُبَايِعُ‌ مِثْلَ ترامپ «کسی مانندمن [حسین‌بن‌علی و هر شیعه من] با امثال یزید_ترامپ بیعت نمی‌کند» اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللهِ وَعَلَی الْاَرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ‌اللهِ اَبَداً مابَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین وَ عَلی اَنصارِالحُسَین، سیّماالامام الشهید السیدعلی خامنه‌ای (صلوات‌الله علیهم اجمعین) @maramin
برای شفای دانشمند ولایی و فرزانه و مخلص، آیةالله محسن قرائتی، یک حمد و یک صلوات نثار وجود پربرکتش کنید🤲