eitaa logo
معرفت بصیرت
170 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
7.7هزار ویدیو
165 فایل
خبر دهید به دزدان کور دریایی هنوز کشتی این قوم ناخدا دارد #لبیک_‌یا_خامنه_‌ای ••••••••••♡♡♡♡••••••••• https://eitaa.com/joinchat/2976317502Ccccec991cc
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰تـنـهـا راه‌حـل مـسـئـله فـلـسـطـین هشتاد و نهمین شماره نشریه مجازی شباب پرس منتشر شد؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی: 🔸فلسطین باید به مردم آن بازگردد و پس از تشکیل نظام فلسطینی، خودشان تصمیم بگیرند که با صهیونیست ها چه کنند. 🔸باید فشار به رژیم صهیونیستی روز به روز افزایش پیدا کند. 🔸عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دوربین مخفی ⭕️تاثیر فروشنده در رفتار مشتری‌ها!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صلوات بندری😂 دختران ویژه بندرعباس و استان هرمزگان دختران خلاق انقلابی ایران زمین
⭕️وهابی‌ها یک بانوی ژاپنی را پس از شیعه شدن به شهادت رساندند! ▫️خانم ‏پرنیا ماتسوشیما، دختر دورگه ایرانی‌-ژاپنی و قاری و حافظ کل قرآن که اخیرا شیعه شده بود توسط سه وهابی سعودی در توکیو به شهادت رسید. ▫️سه وهابی با تابعیت عربستان که از فعالین همان مسجد هستند که این شهیده در آن فعالیت می‌کرد پس از استبصار ایشان و ترویج فضائل و معارف اهل بیت علیهم السلام نقشه قتل وی را برنامه ریزی می‌کنند و زمانی که این نوعروس ١٧ساله به قصد ورزش صبحگاهی از منزل خارج می‌شود توسط خودرو زیرگرفته و از هوش می‌رود و وهابی‌ها رگ دست او را قطع می‌کنند. ▫️بنا به گفته پدر ایشان، هرسه نفر توسط پلیس ژاپن دستگیر شده و به این جنایت اعتراف نموده‌اند و ابعاد بیشتر این پرونده در دست بررسی هست.
💢این رادار باند ایکس آمریکاست گرانترین رادار دنیا قیمت 500 میلیون دلار به اندازه 83 تانک مرکاوا قیمت دارد باارزش ترین و دقیق ترین سیستم راداری ساخته شده در دنیا 🔻این رادار آنقدر دقیق است که میتواند در فاصله سه هزار کیلومتری ریز پرنده های بسیار کوچک را در ابعاد پنج سانتیمتر شناسایی کند محل دقیق پرتاب موشک را از فصله 5000 کیلومتری به محض پرتاب مشخص میکند یکی از علتهایی که ایران موشکها را از لانچر متحرک پرتاب کرد وجود این رادار بود ‼️حالا بعد این همه تعریف ایرانی ها توانسته اند این غول راداری را در شب عملیات وعده ی صادق در صحرای نگب و در نزدیکی پایگاه نواتیم نابود کنند نابودی این رادار آنقدر درد داشته است که آمریکایی ها را در شوک فرو برد اول قدرت اطلاعتی شناسایی این رادار که کاملا استتار بوده توسط قدرت اطلاعاتی ایران دوم قدرت جنگال ایران سوم کور کردن چشمی که رهبر تمام چشمها در شب عملیات وعده ی صادق بود البته این بخش کوچکی از اتفاقات عملیات وعده ی صادق بود لطفا منتشر کنید تا همگان بدانند بچه های ما چه شاهکاری کرده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰سرلشکر سلامی: وعده صادق استثنائی‌ترین تصمیم نظام بود/ در وعده صادق دیدید هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید 🔸فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش «گرامیداشت مقام استاد و مربی»: در عملیات «وعده صادق» دیدید هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید. با این که همه فکر می‌کردند دشمن عکس العمل خواهد داشت. 🔸هر ملتی پژواک شخصیت رهبر خویش است. خصوصیت امامت این است که شخصیت و هویت او در پیکره جامعه تکثیر و جاری می‌شود. 🔸عملیات « وعده صادق» استثنائی‌ترین تصمیم یک نظام بود. 🔸ممکن نیست هیچ رهبر و نظامی در هیچ نقطه‌ای از عالم در این موقعیت چنین تصمیمی بگیرد. تصمیمی که از طرفی به شجاعت عظیم و از طرفی به یک شجاعت عمیق تکیه دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل ⭕️ دم بچه‌ها گرم که اسرائیلی‌ها را زدند. بعد از این ماجرا تمام پروازها لغو شد و اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم. در نهایت با هماهنگی وزرا یک هواپیما آمد تا ما را به ترکیه ببرد. وقتی سوار هواپیما شدیم، گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد برای کشورمان است و سرمان هم بالاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌️زبان اروپایی‌ها فارسی شد! 🔹‌‌رحیم‌پور ازغدی:در دانشگاه‌های آمریکا به فارسی می‌گویند «مرگ بر اسرائیل»؛ صدور انقلاب از این بیشتر؟! 🔹‌‌چه کسی باور می کرد در دانشگاه های آمریکا شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥 اذعان صریح کارشناس امور نظامی و ضد ایرانی اینترنشنال به اقتدار ایران: 🔹ایران در برابر آمریکا دست بالا را دارد؛ تخصص ایران بازی در منطقه خاکستری است؛ آمریکا نمی‌تواند در جایی که نقطه قوت ایران است ضربه‌ای به او بزند. آمریکا در مقابل حوثی‌های یمن دچار خطای راهبردی و محاسباتی شده است!
در موضوع مسمومیتِ عده ای از پزشکان، سه جرم رخ داده که قوه قضائیه باید هر سه را پیگیری کند: ۱. مسموم سازی؛ ۲. فروش مشروبات الکلی؛ ۳. مصرف مشروبات الکلی. تمرکز بر جرم اول و کم توجهی به دو جرم دیگر، سم مهلک برای جامعه اسلامی است.
♨️ رادیو ارتش رژیم صهیونیستی: پدافند هوایی آمریکا در رهگیری موشک‌های ایران ناکام بود 💢رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که پدافند هوایی آمریکا تا حد زیادی در مقابله با موشک‌های بالستیک ایران ناکام بود. 💢‌‌این رسانه عبری افزود که سامانه‌های پدافندی آمریکا که علیه موشک‌های بالستیک ایران در حین حمله مشروع به رژیم صهیونیستی عمل کرد، تا حد زیادی ناکام ماند. 💢رادیو ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از ۸ موشک که از دریا شلیک شده تنها ۲ موشک ساقط شده است. 💢این رسانه عبری، اطلاعاتی درباره منبع این خبر یا سرنوشت موشک‌هایی که با آن مقابله نشده، فاش نکرد.
🔴مهمترین سخنان رهبر انقلاب در دیدار با معلمان 🔹مسئله‌ی غزه، امروز مسئله‌ی اول دنیاست. یعنی ملتها نسبت به مسئله‌ی غزه حساسند. مسئله‌ی اول دنیاست این مسئله. نباید بگذاریم از این «مسئله‌ی اول» بودن خارج بشود. 🔹 دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند نه شیشه‌ای شکستند اما این‌جور با آنها رفتار میشود 🔹این رفتار آمریکایی‌ها هم، حقانیت موضع جمهوری اسلامی را در بدبینیِ به آمریکا نشان داد؛ 🔹آموزش و پرورش یک دستگاهی در ردیف دستگاههای دیگر کشور نیست. سایر دستگاهها به کار گیرنده‌ی نیروی انسانی‌اند، آموزش و پرورش ایجادکننده‌ی نیروی انسانی است. 🔹 توانمندسازی از لحاظ مسائل معیشتی و مادّی و اینهاست این همیشه مورد تأکید ما بوده است 🔹 اگر ما بخواهیم جامعه‌ی معلّمین به سطح تراز برسند، باید مراکز تربیت معلّم را تقویت کنیم. 🔹 اوّلین کار معاونت پرورشی این است که از ایجاد و رواج و شیوع آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی در میان خود جوانها جلوگیری کند. 🔹یکی دیگر از مسائلی که مربوط به معاونت پرورشی است تببینِ مصالحِ بنیادیِ کشور و نظام جمهوری اسلامی است. 🔹ما چند سال در گذشته این سند تحوّل را گذاشتیم در کشو، درش را هم بستیم، هیچ تحرّکی انجام نگرفت، ضرر کردیم. حالا بحمداللّه شنیدم که سند مورد بازنگری قرار گرفته‌است 🔹فرض کنید کشورهای گوناگون آن دور و بر، عمدتاً کشورهای عرب روابطشان را با رژیم صهیونیستی عادی هم بکنند، این مشکل را حل نمیکند. مشکل را متوجه میکند به خود دولتهای آنها. اگر امروز ملتهای منطقه علیه رژیم صهیونیستی‌اند، آن روز ملتهای منطقه علیه دولتهای خودشان خواهند بود. مشکل حل نمیشود. باید فلسطین برگردد به فلسطینی‌ها.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️به خدا، به دین، به مسیح توهین کن اما حق نداری به مسائلی مثل صهیونیسم و همجنسبازی توهین کنی! اینها خط قرمز است... 🎙حسن رحیم‌پور ازغدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صحبت های مجری ورزشی شبکه سه علیه رژیم صیهونیستی 🔹دیشب در جریان پخش گزارش ورزشی، مجری‌های شبکه سه با صراحت به موضوع قیام دانشجویان آمریکا و اروپا به نفع غزه پرداختند. 🔹یه زمان عادل فردوسی‌پور آنتن دار شبکه سه بود و مدیران شبکه سه اراده کردند و او را بیرون کردند. حالا جایگزین فردوسی‌پور مجری‌هایی آمده‌اند که پرچم غزه و فلسطین را در دست می‌گیرند. این است نتیجه اراده و انقلابی‌گری...
♦️خبر شهادت دختر ژاپنی شیعه حقیقت ندارد 🔹در روزهای گذشته در بسیاری از صفحه های مجازی خبر شهادت یک دختر شیعه ژاپنی به نام پرنیا ماتسوشیما در شهر توکیو منتشر شده است و باعث جریحه‌دار شدن احساسات شیعیان شد. 🔹شیعیان ایرانی و پاکستانی ساکن ژاپن ضمن تکذیب وجود این شخصیت، تمام اخبار منتشر شده در خصوص قتل او به دست وهابی ها و دستگیری قاتلان را تکذیب کردند. تصاویر منتشرشده منتسب به این شخصیت در واقع مربوط به صبریه انواری یک دختر افغانستانی فعال در یوتیوب بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نفوذ زمینی حزب‌الله به اراضی اشغالی بعد از ۱۸ سال نفوذ زمینی نیروهای حزب الله به اراضی اشغالی بعد از ۱۸ سال است که اتفاق می‌افتد، از جنگ ۳۳ روزه تاکنون شاهد چنین عملیاتی نبوده‌ایم. طبق گزارش رسانه‌های عبری، در نتیجه این کمین حزب الله علیه نیروهای صهیونیست در سه راهی یفتاح-راموت-نفتالی ۲ نظامی دشمن زخمی شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 همزمان با انتشار اخبار جعلی درباره نیکا شاکرمی بد نیست به رسوایی دروغ اعتصاب غذای وحید بهشتی هم توجه کنید که چگونه یک سال اپوزیسیون با این دروغ افکار عمومی را بازی داد و بعد معلوم شد روشی برای جلب توجه بوده؛ همین 🔹بیژن فرهودی، فعال سیاسی اپوزیسیون در گفتگو با وحید بهشتی: مردم می‌پرسند این چه اعتصاب غذایی بود که وزنی کم نکردی و یا از مراحل کج‌شدگی و صاف‌شدگی خودت هم بگو که چه دارویی مصرف کردی که سریع صاف شدی! 🔹وحید بهشتی، فعال ضد ایرانی اپوزیسیون: این روش جدیدی است؛ اعتصاب من برای جلب توجه بود نه برای خودکشی!
🔺از سه نویسنده گزارش بی‌بی‌سی فقط یک نفر شناخته شده است، «برترام هیل». برترام، آوریل سال پیش، جایزه مستند تحقیقی سازمان عفو بین‌الملل از آن خود کرده است. سازمان عفو بین‌الملل در اتهام‌زنی و پرونده‌سازی علیه ایران، سابقه‌ای طولانی دارد! 💬 محمد رستم‌پور 🔹درباره عملیات روانی-شناختی که بوقچی‌های سرویس امنیتی انگلیس راه انداخته‌اند، یک نکته مهم وجود دارد: با اینکه میشد مأموران خیالی را از نیروی انتظامی جا بزنند که با توجه به حضورش در خیابان باورپذیرتر هم هست، سپاه را هدف گرفتند. چرا؟! برای بدنام‌سازی سپاه بعد از خوشنامی وعده‌ صادق... 💬 سیدپویان حسین‌پور 🔸‏هدف گزارش BBC نیکا شاکرمی نیست، ترسوندن خانواده‌ها از ون‌های گشت ارشاد و نحوه انتقال آدم‌هاست! احتمالاً در چند روز آینده ویدیوهای اگزجره‌تری از مقاومت آدم‌ها از سوار شدن به ون‌ها وایرال می‌شه و قس‌ علی‌ هذا... 💬 مهدی خرامان
«نیکا» و ماجرای تکراری «مهسا» 🔹نیکا که برا اینا دست گرمیه. بعد که جو مهسا خوابید خودشون اعتراف کردن مثل سگ دروغ گفتن.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌نظر جالب نوام چامسکی فیلسوف امریکایی درمورد ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از «بازداشت اتوبوسی» دانشجویان آمریکایی! 🔹پلیس نیویورک شب گذشته دانشجویان دانشگاه کلمبیا را به صورت گسترده بازداشت و با این اتوبوس از دانشگاه خارج کرد.
♦️ترور یک فرمانده مقاومت به دست تشکیلات خودگردان 🔹‌عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد امروز در تلاش برای ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «عمر ابوالفول» به سوی خودروی وی شلیک کردند که به شهادت وی منجر شد. 🔹‌همزمان درگیری‌های شدیدی میان رزمندگان گردان طولکرم (وابسته به سرایا القدس-شاخه نظامی جهاد اسلامی) و عناصر امنیتی محمود عباس در شهر طولکرم گزارش می‌شود. 🔹‌در این راستا «ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم نیز در بیانیه‌ای گفت: «سکوت ما به درازا نخواهد انجامید و تجاوزات این دستگاه‌های امنیتی ما را وادار می‌کند تا به این سکوت پایان دهیم». 🔹‌جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت «عرم ابوالفول» از فرماندهان گردان «طولکرم» وابسته به «سرایا القدس» (شاخه نظامی جهاد اسلامی) به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان آن را یک «ننگ سیاسی» برای این نهاد سیاسی دانست. 🔹‌حماس گفت که اینگونه اقدامات تنها خدمت به اسرائیل است. 🔹‌در این بیانیه آمده است: همگی باید به مسئولیت خود برای پایان دادن به این اقدامات خلاف و تغییر روند نهادهای امنیتی در مسیر صحیح،عمل کنند.
♦️‌تحریم برخی از شرکت های حامی رژیم صهیونیستی 🔹‌‌وزارت امور خارجه در راستای اجرای قانون «مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجويانه و تروريستي ایالات متحده آمريكا در منطقه»، اشخاص و نهادهاي آمريكايي زیر را به دليل حمایت و تامین مالی رژیم صهيونيستي در ارتكاب اقدامات تروریستی و ترویج و حمایت از تروریسیم و نقض فاحش حقوق بشري در جنگ علیه مردم فلسطين به ویژه مردم نوار غزه، تحت تحریم قرار می دهد: 🔹‌‌۱. شرکت تسلیحاتی لاکهید مارتین (The Lockheed Martin Corporation) به دلیل تهیه و تامين تجهیزات نظامی برای رژيم اسرائیل در طول جنگ غزه؛ 🔹‌‌۲. شرکت جنرال داینامیک (General Dynamics Corporation) به دلیل تهیه گلوله های ۱۵۵ میلی متری برای رژيم اسرائیل در جنگ علیه غزه؛ 🔹‌‌۳. شرکت اسکایدیو (Skydio) به دلیل ارسال پهپاد به رژيم اسرائیل در جنگ غزه؛ 🔹‌‌۴. شرکت شورون (Chevron Corporation) به دلیل همکاری با اسرائیل در استخراج چاه های گاز واقع در شرق مدیترانه و بهره برداری رژيم اسرائیل از منابع مالی حاصل از آن در حمله به غزه؛ 🔹‌‌۵. شرکت اطلاعاتی خارون (Kharon Company) به دلیل نقش آن در تحریم وزارت خزانه داری آمریکا علیه حماس، کوشش جهت قطع دسترسی حماس و جهاد اسلامی به شبکه انتقال ارز کریپتو به بهانه پولشویی؛ 🔹‌‌اشخاص حقیقی زیر به دلیل حمایت و همدستی با رژيم صهيونيستي در ارتکاب اقدامات شنیع علیه مردم فلسطین به ویژه مردم نوار  غزه تحت تحریم قرار می گیرند: 🔹‌‌۱. جیسون گرینبلات (Jason Greenblatt): مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا به دلیل حمایت از نابودی حماس و اولویت دادن حذف این گروه به هر گونه اقدام اصلاحی در فلسطین؛ 🔹‌‌۲. مایکل روبین (Michael Rubin): از اندیشکده امریکن اینترپرایز به دلیل حمایت از تداوم حمله به حماس تا نابودی کامل این گروه و حذف آن در نوار غزه؛ 🔹‌‌۳. جیسون برادسکی :(Jason Brodsky) مدیر اجرایی گروه اتحاد علیه ایران هسته ای به دلیل طرح ایده های ضد فلسطینی و انتشار گزارش غیر واقعی در مورد جمهوری اسلامی ایران در عملیات طوفان الاقصی؛ 🔹‌‌۴. کلیفورد می (Clifford D. May): رئیس بنیاد دفاع از دموکراسی به دلیل حمایت از اقدامات ضد حقوق بشری در جنگ غزه؛ 🔹‌‌۵. ژنرال برایان فنتون (Bryan P. Fenton): فرمانده نیروهای عملیات ویژه ارتش آمریکا به دلیل کمک اطلاعاتی و امنیتی به رژیم صهيونيستی اسراييل؛ 🔹‌‌۶. براد کوپر(Brad Cooper) : فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا به دلیل حمایت از اقدامات ضد حقوق بشری در جنگ غزه؛ 🔹‌‌۷. گرگ هایز (Gregory J. Hayes) :مدیرعامل شرکت تسلیحاتی RTX به دلیل حمایت از اقدامات ضد حقوق بشری در جنگ غزه؛ 🔹‌‌جمهوری اسلامی ایران در راستای تعهدات بین المللی خود در حوزه حقوق بشر و نیز در مبارزه با تروریسم و تامین مالی تروریسم، به ویژه مبارزه با تروریسم دولتی ایالات متحده آمریکا ، تحریم های یادشده را علیه اشخاص و نهادهای فوق اعمال می نماید.
🔴انتشار تصویر جعلی از رائفی‌پور تحت عنوان کارنامه 🔹تصویری که تحت عنوان کارنامه رائفی‌پور منتشر شده است جعلی است باتوجه به نزدیک بودن دور دوم انتخاب برخی افراد مغرضانه این شایعه را در جهت تخریب وی منتشر کرده‌اند 🔹نکته جالب اینجاست که تاریخ این کارنامه برای ۲۰ سال پیش است اما عکسی که در کارنامه استفاده شده جدید است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صدای لندن: ▪️این‌هایی که در آمریکا هستند یکسری آشوب‌گر هستند که پول می‌گیرند؛ قانون است پلیس آمریکا باید خشونت انجام دهد و از خودش دفاع کند! ▪️پی نوشت: که اینطور! اینها که خیلی متمدنانه توی چادرهایشان نشسته اند و تحصن کرده اند خشن اند و پلیس حق دفاع از خود را دارد؟ پس پلیس ایران هم در برابر اراذل مسلح به سلاح گرم و سرد و آتش زنندگان بیت المال و قداره کشان و قاتلین حق دفاع از خود دارد! ممنون که مجوز خشونت را صادر کردید.