eitaa logo
معرفت بصیرت
170 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
7.7هزار ویدیو
165 فایل
خبر دهید به دزدان کور دریایی هنوز کشتی این قوم ناخدا دارد #لبیک_‌یا_خامنه_‌ای ••••••••••♡♡♡♡••••••••• https://eitaa.com/joinchat/2976317502Ccccec991cc
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴ماجرای عکس یحیی السنوار که حرص مقامات رژیم صهیونیستی را در آورد 🔹٢۶اردیبهشت سال١۴٠٠ رژیم صهیونیستی با هدف ترور یحیی السنوار خانه او در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را شناسایی و بمباران می‌کند. رسانه های عبری مطمئن بودند که این ترور موفقیت آمیز بوده و ارتش اسرائیل فرمانده حماس را خنثی کرده است. 🔹اما جالب اینجاست پس از چند روز یحیی السنوار در این محل حضور پیدا می‌کند و با ژست خاصی روی مبل خانه‌اش عکس می‌گیرد و این عکس رسانه‌ای می‌شود. این اقدام در آن زمان حرص محافل مختلف اسرائیل را درآورد و سنوار با این عکس ارتش و اطلاعات رژیم صهیونیستی را به چالش کشید.
♦️خروش جهانی در حمایت از فلسطین رَسته از آه است این فریاد ما...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از آمریکا بترسید! 🔹 امام بزرگوار ما که از احدی ترس و واهمه ای نداشت و فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند؛ به ما دستور می دهد از تهاجم فرهنگی آمریکا بترسیم❗️ 🔴 امروزه جنگ افزارهای مجازی بیگانگان بدترین تهاجمات فرهنگی را به ذهن و فکر و قلب عزیزان ما انجام می دهند❗️ 🔴 اما متأسفانه مسئولانی که باید راه را بر آنان ببندند، با توجیهات کودکانه می کوشند فیلترشکن ها را آزاد و پوسته ها را فعال کرده و روز به روز راه را بر آنان هموارتر و ضریب نفوذ آنان را بیشتر کنند❗️ 🔺 آیا این گونه می خواهند راه امام را ادامه دهند و منویات مقام معظم رهبری مدظله را اجرا کنند❓
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 چرا رفح و حمله به رفح مهم است؟ 🍃🌹🍃 ✅ این کلیپ خلاصه‌ای از جابجایی اهالی غزه در ٧ ماه گذشته‌س!!! |
📷پر از خالی! 🔹تقریباً هیچ شرکت کننده ای در "تظاهرات و کنسرت حمایت از اسرائیل" که توسط سازمان های صهیونیستی در آمریکا، دیروز در میدان تایمز نیویورک برگزار شد، حضور نداشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌ چرا باید اسرائیل را بازنده استراتژیک جنگ در غزه برشمرد؛ تحلیلگر مسائل نظامی و استراتژیک پاسخ می‌دهد 🔹‌دکتر «ریاض قهوجی» تحلیلگر نظامی و استراتژیک: ادامه عملیات رفح، ایجاد ویرانی و استمرار جنایات باعث از دست‌رفتن بخش بسار زیادی از افکار عمومی جهان خواهد شد در نتیجه معادله به سود موضوع فلسطین خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 🎥 | مقام معظم رهبری: قضیّه‌ی جمعیّت یکی از همان نسخه‌های غربی است... 🍃🌹🍃 🗓 به مناسبت ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت، هفته ملی جمعیت |
نسخه‌ی اصلی مجسمه‌ی آزادی در دانشگاه‌های آمریکا در حال نمایش است
گفتیم قراره پرچم ایران تو کل دنیا به عنوان بالا بره؛ باور نکردید.
🔰در حمله موشکی ایران، ۱۲ کشور به کمک رژیم صهیونیستی آمدند سخنگوی سپاه: 🔸بعد از صدور فرمان تنبیه رژیم صهیونیستی، ‌فرزندان دلیر انقلاب نگذاشتند کلام رهبری بر زمین بماند. 🔸پس از ۱۲ روز عملیات وعده صادق طراحی و اجرا شد و آمریکایی‌ها اعلام کردند ۱۲ کشور در دفاع هوایی ‌با رژیم صهیونیستی همکاری داشتند. 🔸در ادامه شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی، توان بازدارندگی رژیم نیز در عملیات وعده صادق فرو ریخت.
🛑وزیر امور خارجه آمریکا: اجازه نمی‌دهیم غزه به کنترل حماس بازگردد. 🔹بلینکن: نمی‌گذاریم غزه سکویی برای پرتاب موشک علیه اسرائیل تبدیل شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌️نتانیاهو در حین حضور در بیمارستان هو شد 🔹‌صهیونیست‌ها با شعار و ناسزا نتانیاهو را در حین عیادت از مجروحان جنگ غزه همراهی کردند. 🔹‌یکی از شهرک نشینان صهیونیست همکه توانسته بود خود را پشت سر نتانیاهو به داخل بیمارستان برساند ، با استفاده از یک بلندگو از نتانیاهو ترسو خواست تا فورا با خروج اسرا از باریکه غزه موافقت کند.
48.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 جلیل روشندل، تحلیلگر مسائل بین‌الملل: نیروهای اسرائیل یکبار به شمال غزه، یکبار به جنوب و یکبار به اردوگاه آوارگان حمله می‌کنند و اصلاً معلوم نیست به‌دنبال چه هستند! 🔹کسری ناجی، مجری بی‌بی‌سی: به نظر می‌رسد وارد یک باتلاقی شده‌اند که خارج شدن از آن برایشان مشکل است. 🔹 روشندل: هم خودشان در باتلاق گیر کرده‌اند، هم تلاش دارند تمام مردم غزه را در این باتلاق غرق کنند.
♦️پشت پرده فرار عجیب «محمد رسول اف» پس از محکومیت ۸ سال حبس چیست؟! 🔹محمد رسول اف از چهره های شاخص اپوزوسیون در عرصه سینماست که از سال ۸۸ نامش بر سر زبان ها افتاد و در طول سالهای اخیر همیشه اعمالش همراه با حواشی فراوان و بعضا امنیتی بوده است و در آخرین فیلم خود به نام «دانه انجیر مقدس» حول اغتشاشات سال ۱۴۰۱ بازیگران زن آن بدون حجاب به ایفای نقش پرداختند. 🔹اردیبهشت امسال نیز خبر محکومیت ۸ سال حبس وی به اجرای احکام رسید که رسول اف با فرار از مرز زمینی کشور و با انتشار فیلمی نوشت: اگر فکر می‌کنید مرزهای ایران در دست شماست در خواب خوشی هستید. اگر ایران جغرافیایی زیر چکمه‌های استبداد دینی شما رنج می‌کشد ایران فرهنگی در ذهن مشترک میلیون‌ها ایرانی که از ظلم و توحش شما ناچار به ترک ایران شدند زنده است و هیچ قدرتی نمی‌تواند اراده خود را به آن تحمیل کند. از امروز من ساکن ایران فرهنگی‌ام.  🔹سوال اینجاست: کسی که تبدیل به چهره ای ضدامنیتی می‌شود چگونه انقدر ساده از کشور فرار می‌کند؟ آیا این زنگ خطری برای نهادهای امنیتی برای نظارت بیشتر بر اعمال ضدامنیتی سلبریتی‌ها نیست؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️‌️ دیوارنگاره میدان فلسطین؛ دیوارنگاره‌ای که بعد از طوفان الاقصی بلای جان صهیونیست‌ها شده.
🔰اقتدار حزب الله در تحمیل جنگ فرسایشی بر رژیم صهیونیستی 🔸محمد پارسا نجفی، کارشناس ارشد مسائل بین‌المللی در گفت و گو با خبرنگار شباب پرس بیان کرد: بعد از نسل‌کشی رژیم صهيونيستی در باریکه غزه، حزب‌الله لبنان وارد تنش با رژیم صهیونیستی شد و بسیار هوشمندانه توانست معادله توازن وحشت را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کند. 🔸در مجموع فعالیت‌های حزب‌الله قدرت مقاومت اسلامی در لبنان و ضعف رژیم صهیونیستی را اثبات کرده است، رژیم صهیونیستی در تبلیغاتی که از خود منتشر می‌کرد هیولایی از خود معرفی می‌کرد که می‌تواند در کمترین زمان کشورها را نابود کند در حالی‌که در ۸ ماه گذشته یک جنگ فرسایشی با حزب‌الله را ادامه داده است و به هیچ موفقیتی نتوانسته دست یابد و تمام آن تبلیغاتی که در ارتباط با قدرت رژیم صهیونیستی مطرح می‌شد کاملا نقش بر آب شد.