eitaa logo
معرفت بصیرت
170 دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
7.8هزار ویدیو
165 فایل
خبر دهید به دزدان کور دریایی هنوز کشتی این قوم ناخدا دارد #لبیک_‌یا_خامنه_‌ای ••••••••••♡♡♡♡••••••••• https://eitaa.com/joinchat/2976317502Ccccec991cc
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷هوشمندی قالیباف و ایثار جلیلی🇮🇷 ضامن ادامه خط کنشگری ❓آیا ورود جناب آقای قالیباف به عرصه رقابت ریاست جمهوری؛ به رغم صریح بیان رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز نمایندگان مجلس از وسیله قرار دادن کرسی نمایندگی برای دستیابی به پست اجرایی؛ به نوعی عدول آقای قالیباف از کنشگری انقلابی تلقی نخواهد شد؟! 🇮🇷قطعا آقای قالیباف هوشمندتر از آن هستند که بخواهند مدال ارزشمند "کنشگری انقلابی"؛ اعطایی از سوی رهبر انقلاب را مخدوش و کم ارج کنند بلکه حضورشان در عرصه رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری از باب رقم زدن یک آرایش انتخاباتی با دو هدفِ: ۱_ ایجاد شور انتخاباتی و دستیابی به مشارکت حداکثری در آن ۲_ و ایجاد فضای اطمینان بخش برای پیروزی جبهه انقلاب در این انتخابات با هدف ادامه مدیریت جهادی در قوه اجرایی کشور مبتنی بر انتخاب اصلح، در ریل گذاری انجام شده توسط می باشد. 🔸تحقق این دو هدف بزرگ، که دو هدف راهبردی انتخابات کشور که تبیین شده توسط رهبر انقلاب نیز است، قطعا فراتر و ارجح از اهداف و منافع شخصی است. 🇮🇷آقای جلیلی نیز در مقاطع مختلف ثابت کرده اند که برای تحقق آرمانهای انقلاب حاضرند از خود بگذرند. بر این نحوه کنشگری او شخصیتهای مختلف حتی از جناح رقیب نیز اذعان دارند. ✅ منتظر اتخاذ تصمیم اجماعی به هنگام عقلای جبهه انقلاب و نامزدهای آن پس از برگزاری مناظره ها و بازخورد آنها در نظرسنجی ها خواهیم ماند.
آنروز که ابوبکر رای آورد ، علی (ع) شکست نخورد، مردم سرنوشت خود را به تباهی سپردند... آنروز که عمر بر مسند خلافت نشست، علی (ع) کوچک نشد، مردم اشتباهشان را تکرار کردند... آنروز که شورای شش نفره،عثمان را برعلی (ع) ترجیح داد، علی (ع) شکست نخورد، خواص به مردم خیانت کردند.. ولی آنروز که علی (ع) به خواست مردم بر مسند خلافت نشست، خود را پیروز نمی دانست بلکه مسئول می دانست، آنروز فقط مردم پیروز شدند.... آنروز هم که شمشیر اشقی الاشقیا فرق علی (ع) را شکافت، باز هم علی (ع) شکست نخورد، که فرمود: فزت و رب الکعبه.. و این بزرگترین پیروزیست که رستگار شوی... ولی آنروز باز هم مردم شکست خوردند... و آنروز که در کربلا، سر حسین (ع) و هفتادودو تن از یارانش به نیزه رفت و زینب (س) واسرا را به نام خارج شدگان از دین! درخرابه های شام گرداندند ومردم هلهله کنان به دورشان جمع شدند ..باز هم این مردم بودند که شکست خوردند.... شاید تمام روزهایی که مردم شکست خوردند نفهمیدند که شکست خورده اند وبرطبل شادی کوبیدند..و این قصه شکست مردم چیز عجیبی نیست، که تاریخ همچنان ادامه دارد... این بحث امامت و ولایت از صدر اسلام خاری شده در چشم خیلی از دشمنان واقعی این دین؛ دردی که بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز براشون تازگی داره و حتی دیده میشه بعضی از درون اسلام با این مسئله مشکل دارن!حتی بعضی از اونایی که ملبّس هستند به لباس پیغمبر!!! سیاسیون در مقام_حرف معتقدند، از همه حتی امام زمان هم، می شود انتقاد کرد.امادر مقام_عمل، از نزدیکان آنان اگرانتقاد کنی تاب نمی آورند از شهید نواب پرسیدن : چرا آرام نمی نشینی؟ ببین آیت الله بروجردی ساکت است. نواب گفت: آقای بروجردی سرهنگ است، من سربازم! سربازاگرکوتاهی کند، سرهنگ مجبور میشودبیاید وسط!!... هر بار که رهبری دارد می آید وسط میدان،یعنی ما سربازها کم گذاشته ایم.. اللهم اجعل عواقب امورناخیر اگر نماز قضا بشه میشه جبران کرد. اگر روزه قضا بشه میشه جبران کرد.* ولی اگر دفاع از "ولایت" قضا بشه، تاریخ به ما میگه نمیشه جبران کرد.* یکبار در سقیفه قضا شد، حضرت زهرا "سلام الله علیها" را شهید کردند. یکبار در صفین قضا شد، حضرت علی "علیه السلام" را شهید کردند. یکبار در کوفه قضا شد، تابوت امام حسن "علیه السلام" تیرباران شد. یکبار در کربلا قضا شد، بر پیکر امام حسین "علیه السلام" اسب تازاندند. مواظب باشیم "ولایتمان" قضا نشود. بصیرت چیست؟ به زبان ساده و روان یعنی تشخیص حق از باطل در زمان خاص خودش منتظران و یاوران مهدی "عجل الله" همانند حاج قاسم مطیع رهبری هستند ان شاءالله 🙏 🍃اَللّھُمَّ؏َـجِّل‌لِوَلیِّڪَ‌الفَࢪَج🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آیا اصلاح‌طلبان خط قرمزهای نظام را پذیرفته اند؟ ▪️جمعی از چهره‌های مشهور اصلاح‌طلب در بیانیه‌ای حمایت خود را از آقای پزشکیان اعلام کردند. در رأس این بیانیه اسم های مشهوری مثل ظریف، جهرمی و سلاح‌ورزی دیده می‌شود. بعضی از این اسامی در غائله زن زندگی آزادی حضوری معنادار داشتند و عملا قهر خود را با نظام اعلام کردند. ▪️آیا این بیانیه به این معناست که آنها خط قرمزهای نظام را پذیرفته‌اند و به درون چارچوب نظام بازگشته‌اند؟
▪️از گذشته درس بگیریم
بخونید یه کم شاد بشید....
آن دیوانه می‌اید و می گوید طرح نور نیست و طرح سیاه است، این می خواهد بیاید و رئیس جمهور ما بشود؟! 🔸حاج منصور ارضی پیر غلام مادحین اهل بیت سلام الله علیهم با انتقاد از موضع مسعود پزشکیان درباره گشت ارشاد و طرح نور گفت: 🔹نیروی انتظامی زحمت می کشد تا طرح نور را اجرا کند، بعد آن دیوانه می‌اید و می گوید طرح نور نیست و طرح سیاه است، این می خواهد بیاید و رئیس جمهور ما بشود؟! 🔸 بگذارید مناظره ها تمام شود ببینم چه می گویند، جواب شان را می دهم. خود آنها هم می دانند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ببینید با انتخاب یک نفر برای ریاست جمهوری ، به او چه اختیاراتی می‌دهیم مهمه به کی رای بدیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آخرین معیارهای انتخاب رئیس جمهور اصلح به بیان رهبر رهبر انقلاب در آخرین بیانات خود به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی ره ، بعد از اشاره به ماجرای شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهانش معیارهایی را برای انتخاب بهترین رئیس جمهور بعد از شهید رئیسی عنوان کردند. رهبر فرزانه همواره معیارهایی برای انتخاب اصلح بیان داشته‌اند اما چون این معیارها آخرین معیارهایی‌ست که ایشان باتوجه به شرایط کشور به آن اشاره کرده‌اند، توجه به آنها می‌تواند در انتخاب بهترین گزینه راهگشا باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ بلاهت منطق براندازها به حدی بود که حتی مدیر سابق ایران اینترنشنال هم رد داد 😄
سرباز اسرائیلی با یک وصله با نقشه اسرائیل بزرگ ("سرزمین موعود"). این نقشه بخش هایی از مصر، لبنان، سوریه، عراق، عراق، عربستان سعودی و ترکیه را پوشش می دهد. این «وعده» در روایت ملی یهودیان و مفهوم صهیونیسم نقش اساسی دارد.
بیشترین تکرار رهبر انقلاب از ویژگی‌های در طول ۲۸ سال گذشته ▫️۳۳ مرتبه : مدیریت اجرایی قوی ▫️۳۰ مرتبه : شیوه تبلیغات صحیح ▫️۲۸ مرتبه : پایبند به مبانی ▫️۲۱ مرتبه : خستگی ناپذیر و جهادی ▫️۲۰ مرتبه : صمیمی و خدمتگزار مردم ▫️۱۹ مرتبه : استکبار ستیز و شجاع ▫️۱۸ مرتبه : دارای ایمان و تقوا و توکل ▫️۱۶ مرتبه : پرهیز از بداخلاقی انتخاباتی ▫️۱۵ مرتبه : شناخت نیاز و درد جامعه ▫️۱۱ مرتبه : دارای تدبیر بصیرت و برنامه ▫️۱۱ مرتبه : مبارزه با بی عدالتی ▫️۱۱ مرتبه : آرمان ها و پیشرفت کشور ▫️۱۰ مرتبه : ساده زیست و غیر اشرافی ▫️۷ مرتبه : التزام به قانون ▫️۶ مرتبه : نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی ▫️ ۵ مرتبه : دوری از فساد ، امانت دار ▫️۵ مرتبه : توجه به نظرات و توانایی مردم ▫️۲ مرتبه : صادق و روراست.
‍ 📝 تصویرسازی نامزدها 🔹 تا اینجای رقابت‌ها هر یک از نامزدها چنو نوبت جلوی دوربین قرار گرفته‌اند و مردم با دیدن تلویزیون یا ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی با بخشی از نظرات آن‌ها در زمینه‌های مختلف آشنا شده‌اند. 🔹 بدون تردید تا اینجا پدیده برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون، میزگردهای تخصصی بوده است. جایی که سه کارشناس هر کدام سوالات صریحی در مورد عملکرد گذشته یا برنامه‌های آینده نامزدها می‌پرسند. 🔹 مسعود پزشکیان مخصوصاً در میزگرد اقتصادی تلاش کرد تا ضعف خود در میزان تسلط به مسائل اقتصادی را با لزوم تبعیت از تصمیم کارشناسان برطرف کند تا این سوال مجدداً در فضای رسانه‌ای و عمومی مطرح شود که آیا رئیس جمهور باید کارشناس باشد یا خیر. احتمالاً صحبت در مورد این موضوع به مناظرات هم کشیده شود. 🔹 مصطفی پورمحمدی تلاش کرده تا خود را به عنوان علاق‌مند به هنر و فرهنگ و مدافع حقوق مدنی معرفی کند و البته تجربه امنیتی خود را با مواردی مثل سیاست خارجی و مذاکره مرتبط کند. 🔹 سعید جلیلی سعی کرده تا با ارائه نمونه‌هایی در قالب همکاری با دولت سیزدهم، عملیاتی بودن ایده‌های خود را نشان دهد. راه‌کارهای فروش نفت یکی از مهم‌ترین مثال‌ها بوده است. ایده‌های جلیلی هم از جمله مواردی است که احتمالاً در مناظره‌ها بحث‌برانگیز باشد. 🔹 تا اینجای کار چندان خبری از آن علیرضا زاکانی پرهیاهو که در مناظرات دیگران را خطاب قرار می‌داد نیست. البته باید دید آیا در مناظرات هم همین‌طور خواهد بود؟ زاکانی تلاش کرده تا با تکیه بر تجربه تقریباً سه ساله خود در شهرداری چهره کارآمدی از خود نشان دهد. 🔹 سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی چهره آرام دوره قبل انتخابات، این دوره هم سعی دارد بدون هراس از نتیجه انتخابات کار خود را پیش ببرد و البته خود را به عنوان نماینده دولت سیزدهم و ادامه دهنده راه آن معرفی کند. قاضی‌زاده به تازگی کنایه‌ای هم نسبت به برخی نامزدهای دیگر مطرح کرده است. 🔹 محمدباقر قالیباف هم تا اینجای کار تلاش کرده با تأکید بر برنامه هفتم که در دوران ریاست او در مجلس یازدهم به تصویب رسیده و با تکیه بر کارنامه خود در گذشته، خود را به عنوان چهره‌ای معرفی کند که توان عبور دادن کشور از شرایط سخت را دارد. 🔹 البته در این مدت هم کنایه‌هایی بین برخی از نامزدها رد و بدل شده که نتیجه آن ایجاد این پرسش بوده که «وظیفه رئیس جمهور چیست؟» و «کدام نامزد کارآمدتر است؟» سوال‌هایی که احتمالاً در مناظرات پررنگ‌تر شود. 🔹 وجه اشتراک تقریباً تمامی نظرسنجی‌هایی که تا کنون انجام شده دو نکته است: یکی اینکه رقابت بین قالیباف، جلیلی و پزشکیان نزدیک‌تر از سایرین است و دیگر اینکه هنوز بخش قابل توجهی از کسانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند، برای انتخاب نامزد مورد نظر دچار تردید هستند. 🔹 به نظر می‌رسد میزگردهای تخصصی و مناظرات نامزدها در این دوره، می‌تواند نقش مهم‌تری در کاهش آرا سرگردان داشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
القسام تصاویری از یک کمین موفق که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه شد را منتشر کرد
📸 لجن‌پراکنی ممنوع!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️تا همین چند ماه پیش اگر اینجا حرف از تاکسی برقی میزدی براندازا‌ بهت حمله میکردن... واقعا براشون قابل باور نبود، خوب حالا اینم فیلم از واقعیت... بفرمایید، اینجا تهرانه....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اعتراف به شکست و ضجه‌های اینترنشنال و بی‌بی‌سی پس از آزادی حمید نوری! مجری و کارشناسان اینترنشنال و بی‌بی‌سی: 🔺حمید نوری مثل یک قهرمان به تهران بازگشت؛ این اقدام ماهرانه صورت گرفت! چرا دم انتخابات به ایران جایزه دادند؟! دیدیم که چطور رجز می‌خواندند! 🔺همه شوکه‌ایم و ایران دست بالا را داشته است؛ ایران توانست از سوئد امتیازات بیشتری بگیرد!
⭕️ واکنش شدید حاج منصور ارضی به موضع پزشکیان درباره گشت ارشاد مداح مشهور تهرانی نسبت به موضع گیری انتخاباتی مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد. حاج منصور ارضی, مداح مشهور پایتخت که به مواضع خاص مشهور است ، دقایقی پیش در حاشیه مراسم دعای عرفه امروز تهران، با انتقاد از موضع مسعود پزشکیان درباره گشت ارشاد و طرح نور گفت: نیروی انتظامی زحمت می کشد تا طرح نور را اجرا کند، بعد آن دیوانه میاید و می گوید طرح نور نیست و طرح سیاه است،این می خواهد بیاید و رئیس جمهور ما بشود؟! وی در ادامه افزوده است: بگذارید مناظره ها تمام شود ببینم چه می گویند، جواب شان را می دهم. خود آنها هم می دانند.
🔺 اولین مناظره امشب ساعت ۲۰ آغاز می‌شود ▪️نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای ریاست‌ جمهوری امشب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار می‌شود. ▪️دیگر مناظره‌ها ۳۱ خرداد, یک تیر و ۴ تیر از ساعت ۲۰ تا ۲۴ پخش می‌شود. مناظره پنجم، ۵ تیر از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶ پخش خواهد شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥تمام مسئولین رو با این صحبت های شهید رجایی تنها می ذارم.
اونایی که با اپلیکیشن تخمین جمعیت داشتن تعداد تشییع کنندگان شهید رئیسی رو میشمردن؛ یه زحمت بکشن تعداد حاضرین در این میتینگ تبلیغاتی پزشکیان در اسلامشهر رو هم یه محاسبه کنن ممنون میشیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این سخنان پزشکیان را خوب گوش کنید. این سخنان ضعف پزشکیان نیست. نقطه قوت او است. راه حلی است که دارد جلوی پای ایران و طبقه متوسط نوگرا می‌گذارد. راه عبور از انسداد سیاسی. راه پایان دادن به جنگ ۲۷ ساله جناحی در ایران و ایجاد صلح سیاسی به عنوان پیش شرطِ صلح اجتماعی. راه آشتی دادن تکنوکراسی با نظام سیاسی که به نوبه خود در میان مدت منجر به امنیت زدایی از تکنوکراسی و متخصصان و نواندیشان میشود. و اینها همه میتواند به مهار رادیکالیسم در هر دو سو منجر شود. و این یعنی جلوگیری از هزینه هم برای جامعه و هم برای حکومت در هشتاد و هشت و هزار و چهارصد و یک های دیگر. اگر این سخنان را محمد خاتمی سال هفتاد و شش گفته بود و پایش هم ایستاده بود و مرعوب استراتژی ساختارشکنان نشده بود الان ایران بیست و هفت سال جلوتر بود. الان انرژی سیاسی چند نسل صرف مبارزه برای اصلاح این سیاست‌گذاری محیط زیستی و آن سیاست‌گذاری اقتصادی و آن یکی دیگر سیاست گذاری اجتماعی میشد نه اینکه به چاه ویل بحثهای انتزاعی و بی‌معنا و (از نظر رئال پلیتیک غیرممکن) درباره گذار از نظام ریخته و حرام شود. چه موافق چه مخالف پزشکیان، اگر ایران را دوست داریم، باید از او مقابل رادیکالها و به ویژه رادیکالهای جناح اصلاح‌طلب حفاظت کرد. ✍علی علیزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️خصوصیات یک رئیس جمهور مطلوب؛ 🔸حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: "هر کسی که به دنبال سعادت کشور است یک چنین رئیس‌جمهوری میخواهد."🇮🇷