eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.1هزار دنبال‌کننده
80هزار عکس
53.9هزار ویدیو
349 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست هدف از جهادتبیین روشنگری ماهیت پلید انقلابی‌نماهای ضد انقلاب است! آنان که در پوشش انتقاد امید و اعتماد مردم نسبت به صحت مسیر و افراد انقلابی را نشانه رفته‌اند 🔴انتقادشما: https://eitaa.com/sa_re_mi
مشاهده در ایتا
دانلود
💔فرزندان نازنین و عزیز شهداروز پدرهای قهرمان تان مبارک باد.😭 پدران آسمانی😭💔 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌👌حتما حتما حتما حتما ببینید و منتشر کنید. 📡🎥شبکه منوتو در کمتر از 2 دقیقه تبیین می‌کند که عدم مشارکت در انتخابات چه نتیجه‌ای دارد. 👹خاصیت آخر الزمان برداشتن نقاب نفاق و نیرنگ است... ما اکثر العبر و اقل الاعتبار ✋ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
🇮🇷 قدیمی ها میگفتن: نیم کیلو باش اما مرد باش حالا دیگه باید گفت : ۳۶۵ کیلومتر مربع باش اما غزه باش🇵🇸 غزه مدار فلسطین 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💔شهیدانه روزپدر 💔پدرم روزت مبارک 💔آخرین سلفی فرزند با پدرش  ... شهید ″حسین محمدی″ یکی از پنج مستشاران نظامی سپاه و از مدافعین حرم است که در پی تجاوز هوایی رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✋🤓 رئیسی برای اردوغان فال حافظ گرفت 🔹رئیسی کتاب شعر حافظ را ورق زد و شعرِ «خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل» آمد و آن را به نابودی رژیم صهیونیستی تعبیر کرد. اردوغان : هاااه؟ نَ دیییی سن؟ 😳😬 🤩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🚨پایگاه عین الاسد اشغالگران آمریکایی واقع در غرب عراق هدف حملات پهپادی مقاومت قرار گرفت. .
📌آمریکا می گوید خروج کامل از خاک سوریه را برسی خواهد کرد. .
📌منابع روسی:ناوشکن انگلیسی تایپ 45 در دریای سرخ منهدم شده است تائید نشده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌اردوغان: ایران و ترکیه مبارزه با تروریسم را گسترش می‌دهند رئیس‌جمهور ترکیه در نشست خبری با همتای ایرانی: رساندن تجارت دوجانبه با ایران به ۳۰ میلیارد دلار از جمله اهداف ماست. با رئیس‌جمهور ایران درباره گام‌هایی که باید در اینباره برداشته شود صحبت کردم‌. درباره مقابله با تروریسم و همکاری‌های دوجانبه با ایران صحبت کردیم. پیرامون مبارزه با تروریسم شاهد گسترش همکاری‌های مشترک خواهیم بود. .
📌فارین پالیسی به نقل از منابعی در کاخ سفید و وزارتخانه های دفاع و امور خارجه آمریکا: واشنگتن دیگر علاقه ای به ماندن در سوريه ندارد؛ واشنگتن معتقد است که حضورش در سوريه دیگر ضروری نیست و به شدت در حال بررسی زمان و نحوه عقب نشینی است. .
📌رهبر کره شمالی ، کیم جونگ اون اعلام کرد که هیچ وقت قصد فرار از جنگ را نداشته و برای همه احتمالات پیش رو آماده است .
📌لهستان و لیتوانی تمرینات نظامی مشترکی را در اطراف سووالکی گپ، منطقه حساس استراتژیک در امتداد مرز لهستان و لیتوانی بین کالینینگراد روسیه و بلاروس برگزار خواهند شد. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌رئیسی: ایران و ترکیه در زمینه‌های انرژی، تجارت و راه‌های مواصلاتی برنامه مشترک دارند رئیس‌جمهور در نشست خبری مشترک با همتای ترکیه‌ای: در جلسه با رئیس‌جمهور ترکیه، نظرات مشترکی با دولت این کشور داشتیم. بنای ایران، توسعه روابط با ترکیه است. هدف‌گذاری اولیه، رسیدن به حجم تجارت ۳۰ میلیارد دلاری است که با تلاش همه فعالان اقتصادی و دولت‌ها عملیاتی خواهد شد توسعه کار در حوزه انرژی، نفت و گاز هم در دستور کار است. در حوزه جاده‌های مواصلاتی نیز توسعه در اولویت قرار دارد. .
📌کربی: حملات علیه گروه های طرفدار ایران دفاع از خود است تا زمانی که حملات آنها علیه نیروهای ما متوقف نشود این روند ادامه دارد. .
📌رئیسی: امروز مسئله فلسطین، بزرگ‌ترین مسئله انسانی در جهان است رئیس جمهور ایران در نشست خبری مشترک با رئیس جمهور ترکیه: مسئله فلسطین و ظلمی که رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم و مقتدر فلسطین روا می‌دارد، در منطقه ما نه تنها ملت مسلمان بلکه تمام مردم آزاده جهان و وجدان‌های بیدار را نگران کرده است. کدام وجدان بیداری است که متاثر از این ظلم و جنایات نباشد؛ لذا مسئله فلسطین، امروز مسئله اول جهان اسلام است و شاید بتوان گفت که مسئله اول جهان است. بدتر از همه اینکه این جنایات با حمایت آمریکا و برخی کشورهای غربی انجام می‌شود. فاجعه بزرگی است که آمریکا رسما از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند. در واقع آمریکاست که این جنایات را مرتکب می‌شود. تاسف‌بارتر اینکه اتحادیه‌ها، سازمان‌های بین‌المللی و سازمان ملل کارآمدی خود را از دست داده و توان جلوگیری از جنایاتی که بر همه روشن شده است را ندارد. باید روابط سیاسی و اقتصادی با رژیم صهیونیستی قطع شود تا دست از جنایت علیه غزه بردارد. فلسطینیان باید خود حق خود را بگیرند و ما نیز از آن‌ها حمایت می‌کنیم. بعد از گذشت بیش از 100 روز از جنگ، این فلسطین است که پیروز شده است نه "اسرائیل". .
🚨فرماندهی مرکزی آمریکا: حوثی‌ها امروز 3 فروند موشک بالستیک به ناو آمریکایی دیترویت در خلیج عدن شلیک کردند. .
🚨فرماندهی مرکزی آمریکا: دو موشک را رهگیری کردیم همچنین موشک سوم در دریا سقوط کرد. .
📌اردوغان: فلسطین قضیه مرکزی و اساسی ایران و ترکیه است. رئیس جمهور ترکیه: ما در گفتگو با رئیس جمهور ایران بر لزوم پایان دادن به حملات غیرانسانی اسرائیل به غزه تاکید کردیم. بر اهمیت برداشتن گام‌های فوری برای برقراری صلح عادلانه و پایدار در منطقه تاکید کردیم. ترکیه و ایران مساله فلسطین را برای خود مهم می‌دانند. فلسطین قضیه مرکزی و اساسی ایران و ترکیه است. .
📌پتر پاول، رئیس جمهور چک گفت: اوکراین در آینده قابل پیش بینی نمی تواند کنترل سرزمین های اشغال شده توسط ارتش روسیه را به دست بگیرد. .